Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lingkar

Geel Blad Onderkant Planten

Recommended Posts

Hi allemaal,

Ik ben een week geleden op vakantie gegaan voordat ik vertrok heb ik 2 planten (links op zijkant overzicht foto) moeten super croppen en andere twee (rechts op overzicht zijkant foto) wat getopt. Dit omdat de planten niet te hoog mogen/kunnen worden. Het blader dek boven is na deze week lekker dicht gegroeid. Maar tot mijn schrik gaat het met de onderkant van de planten een stuk minder. heel wat dode blaadjes er al afgehaald maar ook nog veel gele blaadjes (zie foto's)

De planten staan buiten in 45 liter speciekuipen met plagron batmix. Ze krijgen per liter 1 ml power roots en 2,5 tot 3 ml alga grow. De pH van die goedje ligt rond de 6. (met lakmoespapiertjes) Plantjes ogen vanaf boven v.g.m. gewoon goed. Ik weet niet of het aan het licht zou kunnen liggen dat de blaadjes onder misschien gewoon weg te weinig licht krijgen door het dikke bladerdek? Of misschien toch iets te veel stres toegetakeld? Ik heb zelf het idee dat het het meeste lijkt op een kalium tekort als ik ga vergelijken bij overzicht belangrijkste voedingstekorten.

 

Je kunt hier mijn kweekverslag zien:

http://www.wietforum...itenkweek-2017/

 

Ik hoop dat jullie misschien wat tips hebben of misschien zien of ik iets fout doe! Ik heb zelf het probleem namelijk niet kunnen vinden.

 

Met vriendelijke groet,

Lingkar

 

Gele blaadjes met bruine vlekjes:

blaadjes met gele omrand en bruine vlekjes

blaadjes met gele omrand

 

Bovenste blaadjes ogen volgens mij goed:

top fanleaves

 

Boven- en zijaanzicht van de planten:

 

Boven Overzicht

zijkant Overzicht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even zoeken in de topictitels:

 

Je zoektocht naar de term geel blad gaf 63 resultaten

 

Je zoektocht naar de term gele bladeren gaf 133 resultaten

 

 

Ik heb zelf het probleem namelijk niet kunnen vinden.

 

 

Echt niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...