Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik ben vrij nieuw hier, dus stel ik me hier maar even voor.

Ben een vrij jonge kweker, dit jaar begonnen met drie zaadjes van onbekende herkomst. Inmiddeld ook een northern lights female en een gorilla glue autoflower. Eerste oogst is waarschijnlijk nog een week of twee of drie hiervanaf, ben benieuwd of het wat is of dat het niks is. Ik heb ook het (ambitieuze) plan opgevat om mijn eigen rode/paarse autoflower strain te kweken, gewoon om niet afhankelijk te zijn van zaadbedrijven en omdat ik het leuk vind om mijn eigen strain te ontwikkelen en als die goed genoeg is om hem eventueel te delen met andere kwekers. Misschien ook wat duckfoot hybriden, heb in ieder geval al zin om met het duckfoot-gen te experimenteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom en succes Groeneketchup ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt :) heb er ook al aan gedacht om evt te beginnen met enten volgend jaar, heb meestal meer plannen dan tijd en ruimte, maar dat resulteert vaak wel in een paar projecten die de moeite waard zijn. Heb nu bijvoorbeeld drie mogelijk nieuwe cultivars van een andere plantensoort, de eerste wordt waarschijnlijk volgend jaar geregistreerd en de andere twee is nog onduidelijk :)

Ik ben ook vaak wat lang van stof :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Groeneketchup . Leuk plan, ik heb zelf het ambitieuze plan om mijn eigen feminised seeds te maken. Maar goed, ik wil nog meer.. en kan niet alles tegelijk ;-). Veel plezier en succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt :) femmen lijkt me niet al te moeilijk, al heb ik het zelf nog nooit gedaan. Ben van plan me eerst te verdiepen in regular zaden, en als ik een strain goed en stabiel heb zal ik er eens over denken. Een boel van de nieuwe strains lijken me erg leuk om te kweken(en lekker om te roken), maar zijn vaak nog niet stabiel, en als ze dat al zijn kan je ze ook niet als regular krijgen (dus ook niet mee verder spelen/ontwikkelen). Goed voorbeeld schijnt de red poison auto te zijn. Heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar daarin zijn verschillende kleuren/gradaties te vinden in de verschillende feno's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...