Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Groeneketchup

Kweekproject Vraagje

Recommended Posts

Hallo allemaal, dit is mijn eerste echte topic hier :) . Ik heb nu enige ervaring met wietplanten, en het leek me wel leuk om een paar kruisingen te doen, maar ik vraag me nu af of er nog genoeg tijd is om

vanaf zaad buiten fatsoenlijke plantjes te kweken voor zaadproductie? Gaat om duckfoot en een paar andere strains.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer het je weet het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bovenstaande, onbehulpzame opmerking maar even negeren.

 

Voor een buitenkweek ben je denk ik al te laat. Ze zullen wel ontkiemen, maar de zomer zit er al bijna weer op. Met een beetje geluk, als je nu zaait, heb je hooguit nog een maand (geef of neem een week of 2) voordat de lichturen fors achteruit gaan en je planten snel in bloei gaan terwijl ze nog klein zijn.

 

Als je autoflowers hebt wil het misschien nog wel lukken. Misschien.

 

P.S. ben absoluut geen expert. Ik deel gewoon de info die ik zelf heb opgegraven gezien ik een paar weken terug met dezelfde vraag zat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit me aan bij foth zijn mening :P

 

Planten uit zaad groeien sowieso ±3weken voor je ze zelfs maar in bloei krijgt.

 

Voor een zaden run heb je niet een boom van een plant nodig.

 

Zou wel een afdak voorzien tegen de regen.

 

(Deze info geldt ook voor personen die nog een laat zaadje willen planten, als ze tevreden zijn met een veel kleinere opbrengst dan als ze op tijd waren begonnen ;) )

 

Ps: even netje voorstellen in het wie is wie gedeelte ook aub :D

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha Alkaline is de man die het voorstel topic levend houdt........ Top!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de antwoorden :) ik denk dat ik morgen ga beginnen met zaaien, dan kan ik gelijk volgend jaar al de F1 kweken. Mocht het nodig zijn zet ik ze voor de laatste paar weken ergens binnen zodat de zaden af kunnen rijpen.

 

@alkaline

Dat komt goed hoor ;) ben ook actief op opengrow, en was daar eerder toe gekomen aan mijzelf voorstellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...