Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
poppy

Sensiskunk 2 X

Recommended Posts

Ik heb buiten 2 x feminised sensiskunk staan vanaf half mei denk ik. Eentje heb ik 2 x getopt, gebogen en 4 takken vastgezet aan pot. Deze is al in de bloei..te veel stress? Ik ben er blij mee. De andere groeit nog gestaag door en ik hoop dat deze groter wordt dan ik.. nu ben ik wel klein van stuk en dus lukt dat meestal wel ;-). Ik heb nog 2 net gezaaide en een plant van een zaadje uit Columbia gekregen maar daar zal ik in dit draadje niets over schrijven. Planten zijn gezond maar ik maak me zorgen over luis.. vooral bij diegene in bloei. Ik heb bij deze flink bladeren verwijderd een paar dagen terug en als ze niet weg zijn wil ik larven van lieveheersbeestjes bestellen. Ik hoop eerdaags wat foto's te kunnen laten zien. Het is echt heel leuk om het verschil te zien tussen deze 2 planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's!

Maar leuk, hier staat de early skunk van sensi, kunnen we straks een beetje vergelijken.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaa leuk :-). Jij ook succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels is het gelukt om een album te openen en foto's te uploaden ..maar ik zie nog niet hoe ik die hier in dit draadje kan plaatsen. Morgen nieuwe kansen :-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn, zo'n buurman die zijn hele balkon vol heeft staan met anderhalve meter hoge wietbomen in betonkuipen :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buurvrouw..zit hoog en mijn buurman vindt dat geen probleem gelukkig :-). Inmiddels weet ik nog steeds niet hoe ik de foto's geplaatst krijg hier. Zo eerst de laatste etappe van de tour kijken en dan ga ik weer op zoek hoe dat werkt. Ik blijf een digibeet in dit soort dingen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er mooi bij!

 

Voor foto's hier te plaatsen de BBcode kopieren die staat rechts naast de foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker groot balkon en mooie planten :-] wens je nog veel kweekplezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

URL=http://www.wietforum.nl/gallery/image/652972-20170527-194020/]gallery_47135_19497_1337445.jpg[/url].. 27 mei skunk 1, de getopte...later nog een keer getopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor je hulp alkaline :-). Bedankt Redman. Ben ook superblij met balkon..al had ik het liefst een grote tuin ;-). En planten gaan inderdaad lekker.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunk2 wordt niet getop t.gallery_47135_19497_2856737.jpg..beide foto's van 27 mei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunk 2

gallery_47135_19497_3755407.jpg 11 juni

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_47135_19497_2038806.jpg skunk 1, volgens mij hier inmiddels 2 x getopt (= laatste keer ook), gebogen en vastgezet aan pot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunk 1. 27 juni..echt waar? Ja, in de bloei..ben ik blij mee :-) ik vermoed te veel stress voor deze feminised dame.

gallery_47135_19497_4544569.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

27 juni skunk 2, pretspar

 

gallery_47135_19497_3730599.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunk 1, 11 juli.. gaat lekker

gallery_47135_19497_2213434.jpg

 

 

Skunk 2, 11 juli

gallery_47135_19497_1305443.jpg

 

 

Skunk1, 22 juli.. en ruiken dat ze doet

gallery_47135_19497_1618657.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunk 2, 22 juli.

gallery_47135_19497_4232495.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb luis, ook in bloeiende plant.ik ben niet van het chemische en heb gisteravond larven van lieveheersbeestjes besteld. Die komen morgen binnen als het goed is. De andere planten sproei ik veel af met koud water maar toppen en water durf ik niet ivm toprot. Nu maar hopen op een goede afloop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasty van de luis Poppy, goed idee om larven van het lieveheersbeestje in te zetten. Heb vorig jaar hetzelfde gedaan, en heb het redelijk onder controle weten te houden.

 

Greetz red

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou het balkon zon gezellig wit doek geven over de spijlen, tegen inkijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou wat minder achtergrond op de foto zetten, zullen je buren mss ook leuker vinden....

En kentekens van auto's :whistle: :withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor het niet meer schrijven. Ik had andere dingen. Wel zo netjes als ik verslag afmaak. Wit doek.. goed plan hutseflutsel, als het goed doorlaatbaar is. Volgend jaar wellicht. De larven van lieveheersbeestjs inzetten was een goede zet inderdaad red.Ik heb veel te kampen gehad met beestjes dit jaar.

 

Niet goed over na gedacht vakman. Zal ik vanaf nu meenemen die tip!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rabarbarbaar, foto's komen :-). Het is niet soepel gegaan. Ik ga bijschrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het uploaden van foto's lukt me helaas niet. Ik ga er morgen verder naar kijken. Plant 1 heb ik eerder geoogst dan gewild doordat ik bij 1 top toprot had. Dat was 8 augustus. Uiteindelijk was het een lekker wietje en stoneder dan ik verwacht had.Ik heb bij deze plant een paar dagen voor het oogsten al de grote bladeren geknipt. Ik ben voor het toppen helemaal om. De plant valt minder op en ik denk dat als ze niet zo vroeg was gaan bloeien echt enorme toppen had gehad. Maar stressen dan wel liever bij een reguliere dame. Het vroege in bloei komen was een voordeel maar op het laatst wilde ze herma worden. Dit was gelukkig dusdanig laat dat ik hier geen last van ondervonden heb. Plant 2 staat nog. De bladeren zijn flink geel aan het worden. Ik had haar iets langer kunnen voeden. Dit is nu 3e week zonder. Ik geef alleen nog water met ruwe rietsuiker vanwege de aanwezige melasse. Ik ben nieuwsgierig of ik ook daadwerkelijk wat merk in verschil van smaak. Morgen meer info en hopelijk foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...