Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

D_Bul

Eerste Kweek Lowriders

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Nog een vraagje over de lowryders: hoeveel lumen is nodig eigenlijk? ik heb 3 lampen van elk 2250 lumen, een tentje van 60cmx60cm waar 4 planten in staan. (Moesten er eigenlijk 3 zijn, dacht dat 1 niet opkwam na t kiemen maar die was er opeens toch nog, we zien wel wat die geeft.

Ze staan nu pas in het tentje, voorheen gewoon buiten, maar de zomer was heel goed tot nu toe. Nu is het wel zo dat die ene, Wipeout express, eigenlijk al weken over tijd is, de draadjes worden nu pas wat bruin. Hoe zou dit komen?

 

Alvast bedankt voor de respons

Edited by D_Bul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te weinig licht voor drie planten of te weinig licht sws?

Hoeveel zou ik dan nodig hebben?

En wordt het dan totaal niets of weinig opbrengst?

 

te weinig licht

Share this post


Link to post
Share on other sites

te weinig licht

 

 

Ik heb die app gedownload, en die heeft inderdaad wel eenmooie indicatie. heb de lampen zo dich tmogelijk gehangen nu (geregeld gaan kijken dus) en heb dan tss de 10.000 en 25.000 volgens de app, terwijl het deze morgen amper 1000 is buiten, dus ga ik een beetje evenwichtsoefening doen: als t te donker is buiten, die ene onder de lampen.

En natuurlijk verder kijken voor "echte" lampen. Heb jij daaromtrent enige tips? die vooral niet al te duur zijn, simpel in begruik te nemen (geen kennis electriciteit) en ook liefst zo weinig moglijkk stroom gebruiken?

 

Vriendelijke groet

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...