Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Scirocco1

Arizer Extreme-Q Vaporizer Ervaringen

Recommended Posts

Zijn er hier mensen die de Arizer Extreme-Q vaporizer hebben?

Zo ja, hoe bevalt de verdamper?

 

Ik zit eraan te denken om deze te kopen.

Omdat ik met de Arizer solo portable, soms te diep inhaleer, waardoor de wiet verbrandt.

Volgens mij is bij het tafelmodel, het alleen pure damp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze bedoel je https://azarius.nl/vaporizers/electric_vaporizers/vaporizer-arizer-extreme-q/

 

Ik ken hem 2 vrienden van me hebben hem en gebruiken het met plezier.

Wel een kleine kop breekbare kop van glas waar weinig weed in kan.

Dit is t nadeel wat ik hoor voor de rest prima ding.

 

Cijfer 6.8

 

Persoonlijk zou ik toch voor de roll's roll's gaan onder de tafel vaperizer's

https://azarius.nl/vaporizers/electric_vaporizers/verdamper_large/

 

Deze heb ik zelf iets meer money verdient zich dubbel terug in een aantal maand beste effect fijnste smaak weed blijft lang lekker erin ivm water heerlijke smaken en zacht op de keel.

 

Cijfer 9.5 (geen 10 omdat ze traag zijn met hun nieuwe uitvindingen op de markt brengen:p,)

 

Peace MG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zo'n volcano classic is volgens mij precies het zelfde als de arizer q, 10/10 ik mag graag zo'n ballonetje leeg trekken ik heb voor de volcano gekozen omdat er een matje bij zit voor de hasjolie maar heb van kennisen gehoort dat ze in de arizer een watje drukken met de olie erop werkt precies het zelfde als ik dit had geweten had ik ook de arizer genomen scheelt je 200euro.

tip koop hem op de duitse amazon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Xell, ja jammer is dat je dit niet eerder wist.

 

Ik ga de Arizer Extreme Q kopen, wel geinig dat er een afstandsbediening bij zit.

 

Ik had de Arizer Solo gekocht op eBay, en 2 dagen geleden ging die kapot binnen 4 maanden, en ik dit doorgeven aan de fabrikant, en vertellen ze mij dat dit een namaakmodel is.

Ze willen die wel ontvangen, maar krijg de Arizer Extreme Q dan voor 149,99 dollar, en tegen extra betaling een nieuwe en echte Arizer Solo.

 

De Arizer Solo verkoop ik dan.

Nieuw is die 189 euro.

Als iemand interesse heeft pm mij dan, met een goed bod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha Op de markt zul je het niet echt goed doen, je ondernemersgeest loopt wat achter. Ga je nu een nep Arizer solo verkopen omdat ie gewoon slecht is?? Het is wat de gek er voor geeft..............Maar het zal niet meevallen die gek te vinden.

 

Ik heb je de Extreme Q al eerder aangeraden en je zult zien dat die je veel beter gaat bevallen.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee de nep verdamper, die stuur ik op naar de fabrikant, en ik krijg er 1 authentieke voor terug voor een mooie aanbieding, en de arizer extreme q ook voor een betere prijs, dus neem ik beide, en verkoop de Arizer Solo in het zwart *nieuw*.

 

En ben nu bezig mijn geld via Paypal terug te krijgen.

 

De verkoper verkocht hem met de originele naam van Arizer Tech.

Binnen 4 maanden deed die het niet meer.

Hij raakt dus zijn gekregen geld kwijt, en ik terug.

 

Soms is er toch gerechtigheid :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Medicalgrower...... Het voordeel van de extreme Q is juist dat alles van glas is.... en echt niet extreem breekbaar. Gewoon een goede kwaliteit glas en echt stevig genoeg voor dagelijks gebruik. Zelfs in de vaatwasser geen problemen en gewoon goed schoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze site laat de goedkoopste verkoper zien van verdampertjes, als ze in hun lijst staan tenminste... :innocent:

 

https://www.vapospy.de/suche?q=arizer+extreme-q

 

bij het gebruiken van deze site zou ik ook even de nl, uk en usa site van vapospy gebruiken je zult verbaasd zijn van de prijsverschillen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

CaveDave alles breekt sneller als je "high as fuck" bent ;)

 

K heb het ook van horen zeggen mijn verdamper kop kan ook zekers tegen een stootje net als de rest van de pijp tot een bepaald niveau ofcourse :)

 

Scirocco1, succes iig en post ff hoe die bevalt ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de fabrikant gemaild.

Dit is hun website:

https://arizer.com/extreme-q/

 

Duurt denk ik nog wel even voordat ik de verdampers heb, omdat ze de neppe willen ontvangen, en hoop morgen het adres te krijgen.

Is voor hun denk ik waardevolle informatie, wie het namaakt.

 

Hoeveel wiet past er in de Arizer extreme q?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de verdamper kun je zkrs hash verdampen

Gooi er wat weed in verdamp het tot het minder word gooi er wat verbrokkelde hash op de minder wordende weed en je kunt heerlijk hash roken af en toe ff crunchen want het word heel zacht en plakkerig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CaveDave hoelang gebruik je de extreme q al?

Ik bestel hem volgende week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben blij dat die komt met 3 jaar garantie, net als de Volcano.

De verdamper ga ik fanatiek gebruiken, en ben benieuwd of die de 3 jaar wel haalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zo'n ding normaal gebruikt en schoon houd kan er niks kapot aan gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies, en ik vind het geen probleem om het elke dag schoon te maken, dat deed ik ook met de namaak Arizer solo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vul de bowl voor driekwart en druk niet aan, ik schat dat er dan 0,4 gram ingaat. Meer dan genoeg om 3 volle balonnen te hebben en daar ga ik lekker op.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe moet ik het gebruik zien?

Als jij de bowl voor 3/4 vult met wiet, moet je dan direct achter iedere gebruikte volle ballon dit 2x snel herhalen?

 

En wanneer je de ballon gevuld hebt en eraf haalt, blijft de verdamper dan geen damp uitstoten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, je vult een ballon en die slobber je op het gemakje leeg, wel je vinger op het gaatje houden natuurlijk. De damp komt in de ballon door een ventilator onderin de verdamper en die kan je aan en uitzetten. Staat die uit komt er ook geen damp. Laat hem gerust een halfuurtje staan voordat je een volgende ballon vult. Wel roer ik de wiet na iedere ballon even om. Ook moet je rechtstreeks vanuit de ballon inademen dus niet zo als een sigaret. Heb je geen zin meer? Zet je hem gewoon uit en laat je hem afkoelen. Toch nog even een ballonnetje? Zet hem weer aan en je kunt weer gaan als ie opgewarmd is. Ook kun je de sterkte van de damp regelen door de 3 standen die de ventilator heeft te gebruiken. Langzaam is sterker, harder is meer lucht dus minder damp. Geloof me, dit is niet te vergelijken met wat je nu hebt en ik gebruik hem met veel plezier. Voor de smaak hoef je het niet te doen. In de bong of puur roken is altijd lekkerder. Maar als je niet meer wilt roken...... Echt het beste alternatief. En dan is de Xtreme Q gewoon een fijn apparaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...