Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
david13

Geur Vertimec

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Kan iemand mij misschien vertellen hoe Vertimec ruikt? Heb eens gelezen dat het een typische geur heeft en dat sommige mensen het lekker vinden ruiken, maar kan het niet meer terugvinden.

 

Ik heb namelijk een wietje gekregen van iemand waar ik van denk dat er rommel op gespoten is.

Zit een vreemde parfum achtige geur aan, een beetje zoals wc verfrisser. De wiet voelt ook een beetje klam aan en op sommige topjes zitten kleine witte vlekjes van iets wat er op gespoten lijkt.

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel simpel, als je het niet vertrouwd rook je het niet op of wel ? :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psies.

Het gaat wel om je longen.

Wegflikkeren als je 't niet vertrouwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de antwoorden jongens.

 

Het ruikt niet naar benzine in ieder geval, maarja het kunnen nog tig andere middeltjes zijn natuurlijk.

 

Weggooien is inderdaad het beste, dat ga ik dan maar doen. Heb ook geen zin om hier iemand anders mee op te zadelen.

 

Heb nog geprobeerd een foto te maken van die witte vlekjes maar heb alleen een crappy camera op mijn telefoon dus dat werkte niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nissorun ruikt naar benzine/terpetine

 

vertimec ruikt heelijk, een beetje vanille achtig

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto maken door een loepje of een vergrootglas en als je niet stil kan houden een serie schieten, is er altijd wel 1 goed ;)

Mijn test toen ik nog CS wiet rookte en iets verdachts in handen had was de top even laten vallen op een donker iets en hetgeen wat er uit viel aan een nadere inspectie onderwerpen en eventueel ff de aansteker er bij.

 

Mijn laatste vervuiling leek het meeste op talkpoeder, je kon het zo uit de top kloppen.

Terug naar de CS en nee ok wiet ik zag spoken.

Op strepen staan en baas erbij, loep tevoorschijn die ik had meegenomen en toen waren we het best snel eens :hug:

 

Loepje in huis kan je een boel helderheid verschaffen, ook te koop bij de plaatselijke opticien voor zeer weinig.

 

Vanaf ik meen x16 kan je heel goed zien of je wietje wel een goed wietje is.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...