Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Feminized

Raad Gevraagd Mbt Terminale Patient

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar een overwegend cbd houdende soortje voor een terminaal ziek familielid. Wil er olie van maken, men weet immers nooit of het helpt, wanneer de dokter alle hoop hebben opgegeven...

Wie kan raad geven, heeft ervaring hiermee en heeft bijkomende tips of raad aub?

 

Is eigenlijk 'vrij dringend'.

Thx!

x

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zou ik een hasj kopen, bijvoobeeld libanon of maroc hasj

en daar olie van maken.

dat is de kortste klap.

 

evt verrijken met cbd olie zodat je de verhouding thc iets naar beneden haalt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst sterkte in deze moeilijke tijd.

 

Wat Weetje al zegt, is de persoon in kwestie bekend met cannabis inname en de effecten?

 

Graag wil ik iets toevoegen:

 

Blijf weg van Facebook en aanverwant waar de CBD hoax je om de oren vliegt.

Mijn moeder met akute leukemie wou mijn olie niet na een facebook CBD olie eerder geprobeerd te hebben voor haar artrose op aanraden van een therapeut.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx guys voor de info en medeleven. x

Gezien ik op een boerderij woon in zuiden van België en hier niet echt een wietcultuur aanwezig is..., zijn er soms mensen die mij concreet met de neus in de juiste richting willen zetten zonder de forumregels te overtreden?

 

Om op de vraag van Unrankable Forum Junkie te antwoorden. Neen, persoon in kwestie is niet bekend met cannabis, maar als de diagnose plots realiteit wordt is elk grassprietje goed om zich aan vast te klampen. Momenteel neemt hij een coctail van meer de 40 pillen in per dag, wat eigenlijk niet te geloven is... dus lijkt een cbd wietolie me meer dan waardig alternatief (of aanvulling) om letterlijk de pijn te verzachten.

 

thx vr de tips!

 

x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk ook eens op cnnbs.nl. Die hebben een aparte medische site en daar kun je ook veel vinden over het maken van olie met diverse methodes. Marokkaanse hasj is heel geschikt om olie met een hoger CBD gehalte te maken. En die is zeker niet duur om het een keer te proberen. Verwacht geen wonderen, Het is geen Jomanda maar als het alleen maar een beetje dragelijker kan maken heb je het al gewonnen. Heel veel sterkte en succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik het ook absoluut liever niet als 'alternatief' voor medicijn.

 

If anything, gebruik het erbij.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij terminaal ben je opgegeven en staat kwaliteit van leven voorop.

veel medicatie zal af afgebouwd of gestopt zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij terminaal ben je opgegeven en staat kwaliteit van leven voorop.

veel medicatie zal af afgebouwd of gestopt zijn.

Toch zegt ze dat de patient nog een cocktail van 40 pillen slikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pijn bestrijding maag beschermers bloedverdunners enz enz enz enz heb je zo een flink ontbijt hoor :(

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de coffeeshops van coffee company, siberie supermarkt rusland espresso. Verkopen ze cbd rode libanon hash.

 

Koop 5 gram(50 porties)

800 gram pure of melk chocolade

1 pot cocos olie, hiervan heb je 50 gram nodig.

Kunststof flexibele ijsblokjes vormpjes.

 

Neem en steelpan van 1.2 liter.

Zet het vuur laag, smelt 50 gram cocos olie.

Voeg de 5 gram cbd rode libanon hasj toe aan de gesmolten cocos olie.

Op laag vuur smelt je de hasj samen met de cocos olie blijven roeren met lepeltje.

Dan draai je het vuur iets hoger, voeg 2 druppels water toe, zodra je geknetter hoort is de cocoshasjolie boven de 100 graden, wacht nog 20 seconden op middelhoog vuur continu met een lepeltje de olie door de pan roeren.

Dan pan van het vuur en op een houtje 10 minuten laten rusten.

Pan terug op laag vuur en dan ga je per 50 gram de choco laten smelten iedere keer wanneer een 50 gram gesmolten is voeg je nieuwe toe en blijven roeren.

Als alle chocola gesmolten is pan van het vuur en dan wacht je een kwartier af en toe blijven roeren.

Pak je keukenweegschaal en zet je ijsblokjes vorm erop ieder ijsblokje vul je met 15 a 16 gram hasj choco en zodra je vorm vol is zet je deze voorzichtig in de ijskast.

 

De volgende dag zijn de chocos hard en die breek je uit de vormpjes.

 

1 blokje bevat nu 0.1 gram hasj. Beginnen met een halve en als het goed valt een uur of 2 later weer een halve na een dag of 4 een hele proberen.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

medicatie is inderdaad nog niet afgebouwd. In tegendeel, nog opgedreven. De orale chemo moet er nog een kwart jaartje aanbreien, maar de tegenwerkingen zijn niet normaal.

 

Is er een wezenlijk verschil in gebruik van wietolie en cbd olie? Ik heb intussen bijgelezen en zie door het bos de bomen bijna niet meer.. Is het te vertrouwen om die olie eventueel online te bestellen in dit (dringende) geval?

Lijkt mij dat het best van een biologische teelt afkomstig is (en van de geschikte soort)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check ook

 

KLIK

 

Hoe staan de artsen tegenover olie in zetten?

Als je recept weet te krijgen kan je heel goede olie kopen via de Transvaal apotheek in Nederland.

 

Check de pgmcg site, daar staat een heleboel info op de patient gericht.

 

Als je cbd olie wil kan je het ook bij de betere drogisterij kopen in NL, of het de lading dekt is een 2e.

 

Zelf een goede wiet of hash scoren om olie van te maken wordt een hele onderneming vanuit landelijk Belgie.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste cbd olie die ze online aanbieden is troep uit vezelhennep en zitten zeker niet de juiste hoeveelheden werkzame stoffen in die in dit extreme geval hard nodig zijn.

Dus neem die maar niet,dat is geldklopperij.

 

 

Als je wilt zorgen dat de cbd beter/directer in je lichaam aankomt zonder eerst langs de lever te gaan kun je beter cbd vaporizen.

De THC kan verlichting van de chemo misselijkheid brengen,maar teveel kan onprettig zijn.

Beter is het als je de THC in 1:1 verhouding hebt met de CBD,dan heb je met 1 supplement dubbele werking.

CBD verlaagt de psychoactieve werking van THC,en verhoogt de medicinale werking van THC,vandaar.

 

Blijf je trouw houden aan de chemokuren en andere behandelingen die nodig zijn,en zie dit als een hulpmiddel niet als wondermiddel.

 

Je kan ook autoflowers krijgen met een 1:1 thc/cbd verhouding,die duren 9 weken vanuit zaad onder een lichtregime van 20/04

Ik weet namelijk niet hoeveel tijd je hebt,maar het zou beter zijn als je jeigen olie maakt of iets krijgt van iemand wat de moeite waard is.

 

Je zou altijd contact kunnen opnemen met Poldergrower,nee heb je en ja kun je krijgen.

 

Veel sterkte !

 

Jah Bless!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik op je ander bericht al zei:

 

Wat je nodig hebt is hoogwaardige pasta. Het liefst full spectrum. Persoonlijk geloof ik dat de soortjes die je gebruikt weinig invloed hebben. Een cannabinoide blijft een cannabinoide. De soortjes zijn mijn inziens interessant wanneer je enkele specifieke cannabinoide op grote schaal wilt extraheren. De algemene consensus op dit moment is dat ze niet precies weten HOE het werkt. 'Ze' geloven nu dat het werkt door een synergie van de stoffen van de gehele plant. ( Alle Cannabinoiden zoals THC/THCA/CBN/CBNV/CBD/CBDA en de rest, terpenen, etc etc)

 

Ik heb wat studies gevonden destijds (pubmed) over het effect van CBD op hersentumoren.

 

Er is een faceboek groep genaamd: groep vergelijking medicinale olie. Hier wordt hoogwaardige CBD pasta verhandeld (let op, de prijzen zijn altijd relatief hoog en als patient worden we contine bedonderd door hebzucht)

 

Zelf heb ik al 9 jaar een ongeneeslijke vorm van leukemie en zodoende lees ik mij veel in over dit onderwerp. Als je op zoekt bent naar THC houdende olie, dan kan ik je daarmee helpen via een stichting. Deze stichting (non profit) maakt een full spectrum olie en test hun product regelmatig in het lab.

 

Zelf groeien is een optie. Daarna extraheren (co2/butaan/alcohol/SPD) maar kent veel risico. Vergeet niet dat je toch minstens aan 1ML pasta per dag moet denken. Voor bijvoorbeeld een Rick Simpson kuur(90 dagen) heb je al snel een kilo wiet nodig.

Edited by bruinevingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Nogmaals bedankt voor de uitvoerige uitleg en aanbod. Ik ga er graag op in, want ik weetniet waar ik anders een betrouwbaar product kan vinden op heel korte termijn. Laat gerust weten hoeveel ik je moet betalen. Ik kan dit via overschrijving doen of cash (of paypal, dat gaat zeer snel en makkelijk).

Jammer om te lezen dat je ook een ongeneeslijke ziekte hebt. Heb je zelf voordeel ervaren via de wietolie?

Ik ben zelf sinds een 10tal jaar SLE Lupus patiente, dus ik heb ook wel wat ervaring in het nemen van medicijnen die meer nadeel dan voordeel blijken te hebben.

Ik kan zelf ook 'kweken'. Ik heb dit een aantal jaar geleden gedaan, maar met zeer wisselvallig resultaat. Ik had een aantal plantjes buiten staan, maar weinig kwalitatieve opbrengst. Ik ben momenteel aan het bijlezen over hemp juicing, dus zal ik wss vgl jaar opnieuw een aantal buitenplantjes zetten hier bij mij op het terrein.

Ik kijk er naar uit om jouw antwoord te horen. Hoe sneller ik kan beginnen met het toedienen van de wietolie, hoe sneller ik hoop te kunnen zien dat het ziekteproces tegengewerkt wordt.

BEDANKT!

x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op wietkopen.nl is ook wietolie te krijgen mocht je het heel snel willen hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat een betrouwbare site? Iemand ervaring mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover ik kan oordelen wel, het blijven natuurlijk illegale praktijken dus garantie tot aan de voordeur. Ik heb er ooit iets besteld maar dat was toen de voorloper van deze site. Alles keurig en snel geleverd en van uitstekende kwaliteit. Het betalen is wel wat omslachtig omdat je in Bitcoins af moet rekenen. Hoe het werkt kun je op hun site vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bitcoins is wel een tegenvaller. Denk niet dat ik me daar ga aan wagen. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan ik me voorstellen hoor, alleen lijkt het moeilijker en enger dan het is. Ik heb zelf ook even getwijfeld maar toen toch maar in het diepe gesprongen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Feminized, stop met zoeken op websites en ga naar die facebookgroep die ik genoemd hebt. De laatste keer dat ik keek hadden zich daar al 6000 patienten en extraheerders verzameld.

 

Daar zal je de mensen spreken die achter de websites zitten zoals je net opnoemt en vele andere initiatieven. Dat niet alleen, op facebook zal je ook alle labuitslagen en reviews vinden van andere patienten die hun CBD pasta bij een bepaalde leverancier halen.

 

Voor hoogwaardige CBD pasta, getest in het laboratorium, en met reviews van patienten: groep vergelijking medicinale olie. CBD olie's die in de winkel verkrijgbaar zijn, zijn vaak van twijfelachtige kwaliteit en bij enkele testen zijn wij -patienten- er achter gekomen dat de inhoud van het flesje niet klopt met wat ze beweren. In sommige flesjes zat minder dan 1% aan cannabinoiden.

 

Voor hoogwaardige verdunde THC olie of pasta tegen de kostprijs www.bewiselegalize.nl

 

Daarnaast is Poldergrower volgens mij erg actief bezig met de medicinale kant van het cannabis spectrum, die is ook actief hier op het forum.

Edited by bruinevingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou had ik voor een kennis ook even wezen kijken in die olie testen, en ja soms wel 20% dat puur oplichting was, puur olijfolie zonder wat dan ook :oeps :verryangry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de melding, maar ik heb geen facebook account...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...