Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
imp

Beginners Wiet

Recommended Posts

Ik ben voor mijn vader opzoek naar een lichte beginners soort. Hij slaapt al maanden slecht en hij wilt nu eindelijk eens iets anders dan pillen proberen.

 

Ik zat te denken om hem te laten starten op een indica soort met lage THC/CBD gehalte, maar ik weet niet zeker welke soort ik zou moeten kiezen.

 

De zogenaamde Amsterdamse starterswiet is toch wel White Widow, maar ik weet uit eigen ervaring dat dat niet bepaald een goede beginnerswiet was. Ik begon namelijk ook met WW (alweer een heleeee tijd terug) en herinner me nog dat ik me raar voelde in me lichaam en dat was toch wel een nare trip als je het voor het eerst doet (niet bepaald rustgevend als je hart zowat uit je borstkas springt).

 

Dus suggesties zijn welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quick one is in ongeveer in 2 maanden klaar en is niet super zwaar indica (natuurlijk ligt er ook aan wat je gewend bent en hoe je het in neemt) ben zelf met een hindu kush kweek bezig ( kun je checken) dit is wat zwaardere indica maar ga deze zelf ook gebruiken om goed te kunnen slapen W W is inderdaad lekker wietje en je hebt ze voortaan in autoflowers ( net als de Quick one en Hindu Kush) maar je kunt ook W W kopen in coffeeshop om te proberen of het goede effect geeft en eerste keer hebben de meeste mensen een semie nare effect dit komt omdat je moet leren los te laten en we dit niet gewend zijn zo lang je maar weet dat er niks kan geburen komt alles goed meer vragen laat maar weten

 

Gr XBom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het nu niet over een kweek. Ik wil dit weekeinde nog langs een shop gaan en langs m'n ouders gaan met een grammetje wiet. WW is inderdaad best lekker, maar zoals ik al zei niet echt een beginners soortje aangezien deze soort best veel THC heeft voor een beginner.

 

Ik denk trouwens dat ik gewoon een joint ga draaien voor hem met tabak 2:1 wiet. Ik wil niet dat hij te zwaar begint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou kiezen voor een hasj dan...

Afghaan vond ik zeer rustgevend vroeger.

 

Eventueel een vaporizer halen kan je je "high" beter regelen als je toppen wil verdampen

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind Shiva wel lekker rustgevend en niet zo zwaar als WW, maar als je hier genoeg van rookt word je ook zo duf als een konijn :P

 

Gr X

Share this post


Link to post
Share on other sites

WW vind ik toch vaak wel mee vallen kwam stond gevoel gewoon relaxt en niet zo gestrest en zowiezo coffeshop verkopen meestal van goedkoop weinig thc naar duur veel thc en naturlijk op kwaliteit maar meestal slecht kwaliteit weinig thc en buiten dat ligt er ook aan waar je wiet haalt welke coffeshop want is overal anders kwa soorten die ze hebben dus la ma is weten of menu kaart even hier foto van plaatsen staat ook veel op coffeshopkaart via google is een site waar je kaart van coffeshop kunt zie

 

Mvg XBom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou naar sensemillia osdorp gaan. Die hebben veelal goede reviews, vandaar.

 

Hun menu (wel een beetje oud, maar kon geen recente vinden):

sensemillia-coffeeshop-menu-810x1024.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mensen die niet roken is hasj vaak een betere keuze omdat het niet zo 'klapt' en ze wat helderder blijven, ww zou ik niet doen, dan afghaan ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mensen die niet roken is hasj vaak een betere keuze omdat het niet zo 'klapt' en ze wat helderder blijven, ww zou ik niet doen, dan afghaan ofzo

 

WW wil ik hem ook niet gaan geven. Zoals ik al zei; WW is een vrije sterke soort, niet bepaald beginners-vriendelijk, ook al wordt het omschreven als dé beginnerswiet.

 

Ik weet niet of die shopook afghaan verkoopt. Ik heb eens thai wiet geprobeert en dat deed bij mij vrij weinig, dus ik had dat in gedachte, maar weet niet of hun die toevallig ook verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ww heeft best een groot aandeel sativa, net als thai, en dat kunnen mensen nog wel eens te veel vinden, zeker als ze er mee willen slapen

 

als geen afghaan dan iets als kush ,niet iets geks als strawberry kush maar kush kush, hundu, mazar i sharif, hasj uit nepal/india

 

weet je anders wat ze wel verkopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ww heeft best een groot aandeel sativa, net als thai, en dat kunnen mensen nog wel eens te veel vinden, zeker als ze er mee willen slapen

 

als geen afghaan dan iets als kush ,niet iets geks als strawberry kush maar kush kush, hundu, mazar i sharif, hasj uit nepal/india

 

weet je anders wat ze wel verkopen?

Heb hierboven een foto geplaatst van hun menu. Maar die foto is alweer 2 jaar oud, maar zulke soorten verkopen ze dus iig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de coffeeshops van coffee company, siberie supermarkt rusland espresso. Verkopen ze cbd rode libanon hash.

 

Koop 5 gram(50 porties)

800 gram pure of melk chocolade

1 pot cocos olie, hiervan heb je 50 gram nodig.

Kunststof flexibele ijsblokjes vormpjes.

 

Neem en steelpan van 1.2 liter.

Zet het vuur laag, smelt 50 gram cocos olie.

Voeg de 5 gram cbd rode libanon hasj toe aan de gesmolten cocos olie.

Op laag vuur smelt je de hasj samen met de cocos olie blijven roeren met lepeltje.

Dan draai je het vuur iets hoger, voeg 2 druppels water toe, zodra je geknetter hoort is de cocoshasjolie boven de 100 graden, wacht nog 20 seconden op middelhoog vuur continu met een lepeltje de olie door de pan roeren.

Dan pan van het vuur en op een houtje 10 minuten laten rusten.

Pan terug op laag vuur en dan ga je per 50 gram de choco laten smelten iedere keer wanneer een 50 gram gesmolten is voeg je nieuwe toe en blijven roeren.

Als alle chocola gesmolten is pan van het vuur en dan wacht je een kwartier af en toe blijven roeren.

Pak je keukenweegschaal en zet je ijsblokjes vorm erop ieder ijsblokje vul je met 15 a 16 gram hasj choco en zodra je vorm vol is zet je deze voorzichtig in de ijskast.

 

De volgende dag zijn de chocos hard en die breek je uit de vormpjes.

 

1 blokje bevat nu 0.1 gram hasj. Laat je vader 3 uur voor het slapen een half chocolaatje nemen en als hij zich 2 uur later goed voelt de andere helft. 1 a 2 consumpties alcohol is een prima combinatie. En zorg voor een midnight snackje als het eerste halve choco binnen komt.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de coffeeshops van coffee company, siberie supermarkt rusland espresso. Verkopen ze cbd rode libanon hash.

 

Koop 5 gram(50 porties)

800 gram pure of melk chocolade

1 pot cocos olie, hiervan heb je 50 gram nodig.

Kunststof flexibele ijsblokjes vormpjes.

 

Neem en steelpan van 1.2 liter.

Zet het vuur laag, smelt 50 gram cocos olie.

Voeg de 5 gram cbd rode libanon hasj toe aan de gesmolten cocos olie.

Op laag vuur smelt je de hasj samen met de cocos olie blijven roeren met lepeltje.

Dan draai je het vuur iets hoger, voeg 2 druppels water toe, zodra je geknetter hoort is de cocoshasjolie boven de 100 graden, wacht nog 20 seconden op middelhoog vuur continu met een lepeltje de olie door de pan roeren.

Dan pan van het vuur en op een houtje 10 minuten laten rusten.

Pan terug op laag vuur en dan ga je per 50 gram de choco laten smelten iedere keer wanneer een 50 gram gesmolten is voeg je nieuwe toe en blijven roeren.

Als alle chocola gesmolten is pan van het vuur en dan wacht je een kwartier af en toe blijven roeren.

Pak je keukenweegschaal en zet je ijsblokjes vorm erop ieder ijsblokje vul je met 15 a 16 gram hasj choco en zodra je vorm vol is zet je deze voorzichtig in de ijskast.

 

De volgende dag zijn de chocos hard en die breek je uit de vormpjes.

 

1 blokje bevat nu 0.1 gram hasj. Laat je vader 3 uur voor het slapen een half chocolaatje nemen en als hij zich 2 uur later goed voelt de andere helft. 1 a 2 consumpties alcohol is een prima combinatie. En zorg voor een midnight snackje als het eerste halve choco binnen komt.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moonlight staat erachter good night opgelost haha

 

En sowieso als je met tabak gaat rollen is effect van wiet anders en als pure maakt je kunt ook gewoon 1e pufje nemen en niet hele joint in een keer op roken doe er zelf soms wel 4-5 keer met een joint

 

En gewoon 15 min wachten en als je dan zo iets hebt van dit is goed of te weinig steek je nog keer op zo makkelijk is en met chocoladen of andere ert drink bare middel is altijd afwachten hoe sterk het is en is makkelijk te overdose waar door je bad gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de coffeeshops van coffee company, siberie supermarkt rusland espresso. Verkopen ze cbd rode libanon hash.

 

Koop 5 gram(50 porties)

800 gram pure of melk chocolade

1 pot cocos olie, hiervan heb je 50 gram nodig.

Kunststof flexibele ijsblokjes vormpjes.

 

Neem en steelpan van 1.2 liter.

Zet het vuur laag, smelt 50 gram cocos olie.

Voeg de 5 gram cbd rode libanon hasj toe aan de gesmolten cocos olie.

Op laag vuur smelt je de hasj samen met de cocos olie blijven roeren met lepeltje.

Dan draai je het vuur iets hoger, voeg 2 druppels water toe, zodra je geknetter hoort is de cocoshasjolie boven de 100 graden, wacht nog 20 seconden op middelhoog vuur continu met een lepeltje de olie door de pan roeren.

Dan pan van het vuur en op een houtje 10 minuten laten rusten.

Pan terug op laag vuur en dan ga je per 50 gram de choco laten smelten iedere keer wanneer een 50 gram gesmolten is voeg je nieuwe toe en blijven roeren.

Als alle chocola gesmolten is pan van het vuur en dan wacht je een kwartier af en toe blijven roeren.

Pak je keukenweegschaal en zet je ijsblokjes vorm erop ieder ijsblokje vul je met 15 a 16 gram hasj choco en zodra je vorm vol is zet je deze voorzichtig in de ijskast.

 

De volgende dag zijn de chocos hard en die breek je uit de vormpjes.

 

1 blokje bevat nu 0.1 gram hasj. Laat je vader 3 uur voor het slapen een half chocolaatje nemen en als hij zich 2 uur later goed voelt de andere helft. 1 a 2 consumpties alcohol is een prima combinatie. En zorg voor een midnight snackje als het eerste halve choco binnen komt.

 

Succes!

Dit is echt een heel goed recept, dank hiervoor. Heb alleen Ghee (geklaarde boter) gebruikt ipv van cocosolie, maar voor de rest je recept aangehouden. Heerlijk resultaat en precies goed voor mensen die niet zoveel gewend zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...