Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Scirocco1

Cannabis Pauze Inlassen

Recommended Posts

Hoe doen jullie het met een pauze inlassen met de cannabis?

Ik kan het wel een paar dagen volhouden, maar daarna merk ik wel drang ernaar.

 

Het liefst wil ik 1 maand pauzeren, om weer de leuke effecten waar te nemen.

Ik ben erg benieuwd hoelang jullie dit doen, en hoe dit vol te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet verkeerd bedoelt maar als je wilt stoppen voor een maand en naar een aantal dagen drang voelt om te smoken en je gaat dan smoken toon je geen karakter,en kun telleurgesteld raken in jezelf

als je een pauze van een maand wil maar je slipt naar een aantal dagen al,dan leg je de lat te hoog probeer eerst het haalbare daarna verleng de pauze na 1week enzovoort.

 

hoelang smook je al?, en elke dag ,of 1/2 joints per week? of ga je in het extreme en jaag je al je geld erdoor.?

ik smook 18jr dagelijks maar heb nog steeds het effect dat het rust brengt en me happy maakt, oke lachkicks heb al jaren niet meer maar dat vind k ook niet erg vond dat ongecontrolleerde lachen fucking vervelend altijd.

 

dat er gewenning optreed is normaal, maar ik ervaar juist met dagelijks blowen op langetermijn dat k van een paar hits direct stoned ben en leg dan me smook weg tot het afneemt qua effect en dan bijnemen..

variatie in soortjes helpt ook om weer een ander effect te hebben.

en geen toppen roken/vape en dag erna gruis gaan gebruiken..

 

dus zo zou ik dat doen lat eerst laag leggen en dan elke keer uitbreiden met paar dagen tot je 1week vol kunt houden , dan weer uitbreiden tot je je maand haalt.

succes !

 

Greetz MG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon alles oproken wat je in huis hebt en dan niks meer kopen. Wat je niet hebt kun je ook niet roken!

 

Succes ermee!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is waar, als je geen wiet hebt, kun je het niet gebruiken.

Als ik het op zolder leg, moet ik er moeite voor doen, en in die tijd bedenk ik mij wel.

 

Ik heb het al eens 1 week geprobeerd, dat ging goed.

Een maand is inderdaad erg lang, maar ik lees online, dat je gewenning dan gereset wordt.

 

Cannabis gebruik ik in een verdamper iedere avond.

Rook het niet meer, omdat vapen veel zuiniger is.

 

Deze week kwam ik inderdaad tot de conclusie, dat wanneer je afwisselt tussen wiet soorten, je minder last hebt van gewenning.

 

Medicinale gebruikers, zullen ongetwijfeld erg veel cannabis gebruiken.

Misschien nog wel meer dan recreatief gebruikers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enkel kunnen toch een grote groep medicinale gebruikers niet wachten tot de tolerantie opsteekt :)

 

Denk dat je met 2weken ook al een goede reset hebt als je geen maand wil stoppen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig kweek ik zelf dus zelfs als er gewenning optreedt heb ik genoeg te roken om het te doorbreken.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gestopt met dagelijks blowen door in eerste instantie mijn puurpijp, vloei en tip weg te gooien, zo maakte ik het mezelf lastig om een joint te draaien of mijn icehash te roken, werkte goed. Wees niet te soft voor jezelf, na 3 dagen toegeven aan je behoefte klinkt niet echt volhardend. Kan er over mee praten, na 30 jaar dagelijks blowen ben ik er in geslaagd om te stoppen met dagelijks consumeren. Het is een knop die om moet. Bij mij duurde het ongeveer 3 weken om van de ontwenningsverschijselen af te komen, vooral dat onrustige gevoel en denken dat je niet kan slapen zonder is wel lastig. Koppijn, zweetaanvallen ... ja het kwam allemaal voorbij, daarna kom je in rustiger vaarwater. Maar het klopt wel als je daarna weer wat gaat gebruiken moet je weer een nieuwe tolerantie opbouwen en wordt je hartstikke knetter van de eerste keer roken of dampen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

recreatief of medicinaal gebruik? bij het laatste zou gewenning geen probleem moeten zijn, zo blijf je ten minste 'helder', welke goede effecten mis je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De leuke effecten mis ik.

In het begin lach ik dubbel van het lachen iedere avond.

Nu ben ik wel high, en onder invloed, maar het leuke is eraf.

Dit wil ik weer proberen terug te krijgen met een tolerantie pauze.

 

In het begin rookte ik de cannabis nog.

Maar dat werd wel 4 á 5 gram per dag, en mij een beetje te gek.

Heb ook eten en drinken uitgeprobeerd, maar wat is dat ontzettend sterk.

 

Bij het verdampen, als je dit goed inhaleert, heb ik aan 1 sessie genoeg voor 2 á 3 uur.

Maar mis de leuke effecten.

 

Twee weken pauze inlassen, wil ik wel proberen.

Het cannabis gebruik wil ik behouden op de avonden, en ik ga pas 's nachts slapen, dus ik link dit gelukkig niet aan elkaar.

Dit gebruik ik recreatief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou ik daar moeite voor doen? :P

 

Smoke elke dag, al zeker 10 jaar, waarom?

 

Gewoon omdat t kan ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, ik blow niet als ik moet werken..... kun je ook geen tolerantie opbouwen............. En toch gebruik ik dagelijks......... al meer dan 30 jaar.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gestopt met dagelijks blowen door in eerste instantie mijn puurpijp, vloei en tip weg te gooien, zo maakte ik het mezelf lastig om een joint te draaien of mijn icehash te roken, werkte goed. Wees niet te soft voor jezelf, na 3 dagen toegeven aan je behoefte klinkt niet echt volhardend. Kan er over mee praten, na 30 jaar dagelijks blowen ben ik er in geslaagd om te stoppen met dagelijks consumeren. Het is een knop die om moet. Bij mij duurde het ongeveer 3 weken om van de ontwenningsverschijselen af te komen, vooral dat onrustige gevoel en denken dat je niet kan slapen zonder is wel lastig. Koppijn, zweetaanvallen ... ja het kwam allemaal voorbij, daarna kom je in rustiger vaarwater. Maar het klopt wel als je daarna weer wat gaat gebruiken moet je weer een nieuwe tolerantie opbouwen en wordt je hartstikke knetter van de eerste keer roken of dampen!

Waarom al die moeite als je er toch weer een opsteekt? Wees niet te hard voor jezelf, de wereld is al hard genoeg. ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ik cannabis dagelijks gebruik, wil ik de lichamelijke schade beperken, vandaar vaporizen.

En ook omdat je veel minder cannabis hiervoor nodig hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schade beperken? Wie heeft jou bang gemaakt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

De accu van mijn verdamper heeft het vandaag begeven, en ben weer aan het blowen.

Ik verbruik meteen een hoop meer cannabis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ik cannabis dagelijks gebruik, wil ik de lichamelijke schade beperken, vandaar vaporizen.

En ook omdat je veel minder cannabis hiervoor nodig hebt.

Oh, maar maak je geen zorgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...