Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Beunhaasje

Even Voorstellen

Recommended Posts

Hey ik ben beunhaas

 

Dit jaar voor het eerst een buitenkweek, aantal jaar geleden een keer met potjes binnen geprobeerd maar dat was geen succes <_<

 

Tot nu toe gaat het allemaal voorspoedig alles is opgekomen en groeit goed, wel wat verschil in hoogte maar een kleinigheidje hou je natuurlijk.

 

Voornamelijk medische wiet

5 x Spliff Diesel

1 x purple haze

1 x kera premium diesel

 

Is voor de hoofdpijn/migraine van mn moeder, die gebruikt nu wietolie en het leek mij wel leuk om zelf iets te kweken en wietolie te maken vandaar deze poging.

 

Zal ook een topic openen in het buitenkweek gedeelte.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en succes!

 

is er een speciale reden dat je deze 3 soorten tegen hoofdpijn/migraine hebt gekozen? Of eerder trial and error?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de site waar ik ze heb gekocht stond dat de spliff diesel goede medicinale werking heeft/veel CBD en deze was geschikt voor buitenkweek en niet moeilijk

Purple haze heb ik genomen omdat ik een zaadje gratis kon kiezen en dit is toch wel een bekende, leek me wel leuk voor in een cake ofzo.

De kera premium Diesel is ook gewoon voor de leuk en schijnt ook medicinaal goed te zijn en dan kwamen we aan een hoog genoeg bedrag voor een gratis zaadje :verrygood

 

Ben nu aan het uitzoeken hoe ik hier foto's op kan zetten, kan het wel via Flickr doen ofzo maar daar staat mijn naam en alles ook dus dat lijkt me geen goed idee. In het album hier krijg ik het ook niet voor elkaar :head_hurts_kr: nog effe uitzoeken dan maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes beunhaas en welkom..

 

greetz mg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Beunhaasje,ik hoop dat de olie gaat helpen bij je moeder. Ook ik wil dit jaar een olie gaan brouwen van mijn wietje. Succes met je kweek :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...