Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Boereboy

Aller Eerste Kweek 11 Stuks Voor Buiten Help!

Recommended Posts

Goeie dag beste hovenieren

 

Ik ben een paar dagen terug begonnen aan mijn aller eerste kweek in totaal heb ik 11 zaden gekocht

5 amnesia auto

1 northern light auto

5 normaal silver haze

het gehele proces is voor mij totaal nieuw nooit eerder gekweekt ik weet niet of het slim is om meteen voor de aller eerste keer 3 verschillende zaden te kopen maar ik dacht verschil in kweek proces ervaren

Verder gebruik ik plagron grow mix grond

en als voeding heb ik een pakket ook van plagron

top grow box 100% naturel met daarin

alga grow,

alga bloom,

power roots,

vita race

green sensation

goed voor een kweek op 1 m2

ik ben vrijdag avond begonnen met ontkiemen lauw water en vellen keukenrol het geheel in een kweekkasje gestopt de dag erna alle worteltje goed zichtbaar

afgelopen dinsdag de zaden verpot

silver haze in kleine kweek bakjes van karton en terug gestopt in de kweekkasje

auto northern light in een 18L. pot

en de 5 auto amnesia in een grote meng emmer bij elkaar verpot op hoopelijk de juiste afstand en ik schat ongeveer 60L plagron grow mix erbij en ieder zaadje heb ik een half bekertje water gegeven

gisteren kwamen er 3 boven kijken 2 amnesia en 1 silver

 

vandaag zijn ze alle 11 boven de grond en goed aan het strekken

mijn vraag aan jullie waneer moet ik beginnen met voeden en kan ik al beginnen met power roots of is dat te vroeg ?

 

Alvast bedankt voor alle tips en weetjes 👊🏽

Share this post


Link to post
Share on other sites

'vandaag zijn ze alle 11 boven de grond en goed aan het strekken'

 

strekken is niet goed! daardoor word de stengel te zwak. Met de auto's ben je nog op tijd maar die silver haze ben je eigenlijk al te laat.

Van voeding weet ik zelf ook niet veel af.

 

Ik hoop dat je wat aan dit beetje informatie hebt, welkom bij de kweekclub en succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snelle ontkiemers btw en snel boven de grond welke zaadbank.?

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een spacie kuip als plante bak? heb je er gaten in gemaakt zodat het vocht onder er uit kan?

Kwa voeding halve dosis beginnen en langzaam opbouwen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik zaden van Royal queen seeds

De kuip ik vermoedt dat het een meng kuip is voor op de bouw die ik gebruik daar heb ik gaten in geboord en de reden waarom ze snel aan het strekken zijn i dont know als er nog tips zijn daarvoor hoor ik het graag

qua voeding thanks knetterhenkie ik heb de andere toppic gelezen over 2 dagen begin ik met rootshizzle

iedereen bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strekken doen ze meestal door teweinig licht of te kort in de zon of bij binnen kweek lampen te hoog hangen en soms helpt he nog als je wat potgrond rond de stengel gooit tot dat hij eigen kracht geeft om te blijven staan ( anders fotos zeggen meer als woorden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil heel graag fotos erop zetten maar lukt me niet met i phone ik ga vanavond ergens een laptop scoren of weet iemand hoe je fotos toevoegt vanuit je i phone

 

Xbom nog een vraagje over grond toevoegen hoe hoog moet ik gaan?

want ik heb even een marlboro er langs gehouden ze zijn 3/4 lang van een sigaret

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil heel graag fotos erop zetten maar lukt me niet met i phone ik ga vanavond ergens een laptop scoren of weet iemand hoe je fotos toevoegt vanuit je i phone

 

Xbom nog een vraagje over grond toevoegen hoe hoog moet ik gaan?

want ik heb even een marlboro er langs gehouden ze zijn 3/4 lang van een sigaret

 

Fotos kun je gewoon met telefoon er op zetten zover ik weet ( met iphone weet ik niet zeker) maar je gaat naar je naam rechts boven in en dan mijn album nieuwe aan maken dan kun je ze uploaden en dan de bbc code die er langs staat copieren plakken en posten

 

En kwam potgrond verhogen net zo lang een heuveltje er om heen maken tot dat hij niet omvalt en ligt ook aan de grond als deze heel los is kun je met wat zand mengen dan is struktuur iets vaster

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen mijn album alleen

 

mijn profiel, my content,

beheer vriendenlijst, personal messenger,

mijn instellingen, content-follow,

En beheer genegeerde gebruik

 

Ik heb op iedere optie gedrukt of het er tussen staat want ik had voor ik het vroeg al een filmpje gezien hoe het moest zoals je uitlegt in je bericht wist ik al alleen lukt het niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...