Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Scirocco1

Cannabis Tolerantie Met De Verdamper

Recommended Posts

Hallo,

 

Wat doen jullie tegen dagelijks cannabis gebruik via de verdamper?

 

Ik had eerst 4 dagen geen cannabis gebruikt, toen 1 dag wel, en nu 7 dagen niet, en merk er nog steeds erg weinig van.

 

Hopelijk hebben jullie advies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke verdamper?, Ik ben gewoon iedere keer knetter hoor...... Arizer Extreme Q en dan in een ballonnetje de damp verzamelen en lurken maar..... Heerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de Arizer solo portable.

 

Hoeveel gram wiet past er in de jouwe?

 

En hoeveel gebruik je erin?

In die van mij past volgens mij nog geen 0,2 gram.

Ik heb het vandaag sinds 18.00 uur al 10 x gebruikt, en nu begin ik het pas een beetje te voelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel damp komt er uit die Solo? De portable verdampers zijn vaak van veel mindere kwaliteit. Er zijn er maar een paar die echt voldoen, maar die kosten dan ook een paar centen. De Extreme Q is een tafelmodel en werkt alleen met een stroomadapter. Ik denk dat ik per keer een 0,4 gram vape en dan vul ik 3 tot 4 ballonnen met een serieuze damp. En dan heb ik gewone een flinke high te vergelijken met een stevige joint. Ik heb zelf de Flowermate Aura portable en die valt gewoon tegen ten opzichte van de Extreme Q.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt niet heel veel damp uit de arizer solo portable.

Maar weken geleden, had ik aan 1 sessie genoeg wel tot 3 uur.

 

Jouw verdamper lijkt mij ook wel wat.

Die is maar iets duurder dan mijn vaporizer.

Heb hem nog niet zolang, dus hoop hem weer te verkopen, om eventueel die verdamper die jij hebt, ook te kopen.

Lees wel goede dingen erover online.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vermaal jij je wiet in een grinder? Want hou fijner hoe beter. En druk de wiet niet te stevig aan, De hete lucht moet er makkelijk doorheen kunnen stromen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik inderdaad de grinder om de wiet te vermalen.

En ik druk het altijd aan.

Ik zal het zo eens niet aandrukken, en zien wat dat oplevert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Extreme Q wordt veel vergeleken met de toch veel duurdere Volcano en doet qua prestaties er niet voor onder. De Volcano ziet er wel gelikter uit en heeft wat meer gebruiksgemak. Voordeel van de Extreme Q is vooral dat alles wat in aanraking komt met de wiet is van glas dus makkelijk schoon te maken. De ballonnen zijn vrij prijzig voor een beetje foodgrade plastic zak maar altijd nog maar een schijntje ten opzichte van tabak. En ik raad je echt aan ballonnen te gebruiken want dat vind het meest relaxed. Je kunt echter ook direct de damp inademen met de bijgeleverde slang met mondstuk.

 

Oja, en gooi je verdampte wiet niet weg....... blijkbaar heb je geen effect, dus daar zit zeker nog potentie in....... In een thee-eitje ermee en samen met gewone thee effe in je pot laten hangen.... Lekker relaxed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

een joint opsteken

 

al die veepmasjiens maken mij zo knetter als een luchtballon zonder dat ik het door heb :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Extreme Q wordt veel vergeleken met de toch veel duurdere Volcano en doet qua prestaties er niet voor onder. De Volcano ziet er wel gelikter uit en heeft wat meer gebruiksgemak. Voordeel van de Extreme Q is vooral dat alles wat in aanraking komt met de wiet is van glas dus makkelijk schoon te maken. De ballonnen zijn vrij prijzig voor een beetje foodgrade plastic zak maar altijd nog maar een schijntje ten opzichte van tabak. En ik raad je echt aan ballonnen te gebruiken want dat vind het meest relaxed. Je kunt echter ook direct de damp inademen met de bijgeleverde slang met mondstuk.

 

Oja, en gooi je verdampte wiet niet weg....... blijkbaar heb je geen effect, dus daar zit zeker nog potentie in....... In een thee-eitje ermee en samen met gewone thee effe in je pot laten hangen.... Lekker relaxed!

Even snel vraagje zonder de draad te hijacken, ik zit te kijken naar de v-tower, wat hetzelfde ding is zonder ballonfunctie, is de whip ook nog een beetje te doen? of moet ik toch wat dieper in de buidel tastten om een ballonnetje op te kunnen laten? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Ik heb mijn keuze gemaakt na tientallen video's op Youtube te hebben bekeken. En ik ben zeer tevreden over het effect van een ballonnetje opblazen. Dus ik ga niet meer liggen lurken aan een slang om dat ook te proberen. Ik denk dat een ballonnetje effectiever is en je kunt het gewoon als een jointje behandelen. Je ademt je longen vol en daarna hou je je vinger op de uitgang en blaast uit..... Je wacht even en neemt een slok koffie en je neemt de volgende teug..... heerlijk hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Ik heb mijn keuze gemaakt na tientallen video's op Youtube te hebben bekeken. En ik ben zeer tevreden over het effect van een ballonnetje opblazen. Dus ik ga niet meer liggen lurken aan een slang om dat ook te proberen. Ik denk dat een ballonnetje effectiever is en je kunt het gewoon als een jointje behandelen. Je ademt je longen vol en daarna hou je je vinger op de uitgang en blaast uit..... Je wacht even en neemt een slok koffie en je neemt de volgende teug..... heerlijk hoor!

Op amazon duitsland de extreme q gevonden voor 168 euro en gratis verzending, scheelt toch weer een stuk :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een hele mooie prijs........... Ik hoop dat je hem geleverd krijgt..... ( Vergeef me mijn wantrouwendheid) Maar als je hem krijgt zul je zien dat het echt een mooie kwaliteit potpouri verdamper is :likken: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik daar cameralenzen van 1000+ euro kan bestellen, moet zon verdampertje ook wel lukken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk met spanning uit naar je review................... En deel daarna even een linkie naar die site. Niet voor mij hoor lol...... Ik ben al overtuigd vaper....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk met spanning uit naar je review................... En deel daarna even een linkie naar die site. Niet voor mij hoor lol...... Ik ben al overtuigd vaper....

Zoveel haast heb ik nog niet, zit nu nog in de google-review en uitzoekfase van de verdamper, zodra mn buitenkweekje uitgebloeid is en hangt te drogen ga ik al mn kennis bij elkaar gooien en een beslissing nemen, ja ik ben iemand die lang over keuzes doet :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft er verder niemand last van cannabis tolerantie?

En hoeveel wiet gebruiken jullie per dag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je geen ander probleem? Het effect van cannabis is natuurlijk nooit te vergelijken met de andere "natuurlijke" drugs als bijv. alcohol... opium coke heroine en daar moet je ook ver vandaan blijven...... Zoek je rust in je hoofd, wil je nadenken, beslissingen nemen, en net doen of je intelligent bent moet je zeker een wietje proberen. Maar het is geen geneesmiddel, meer een medisch hulpmiddel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik het recreatief iedere dag, totdat de tolerantie te hoog oploopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iets eten met faah stofjes, zoals chocola (zeggen ze..) en mango's (werken zeker weten) 2 uur voor je vaped

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de mango wist ik, maar nog nooit zelf geprobeerd.

Chocolade lijkt mij lekkerder haha.

 

Ik heb de wiet zeer fijn gemalen.

En na het gebruik van de verdamper, valt het makkelijk uit het mondstuk.

Als ik het aandruk, moet ik het er wat uit krabben, na gebruik.

 

Ik heb toevallig 2 soorten wiet in huis.

Ga het eens per week om en om doen.

Zien of dat een beetje de tolerantie doet verminderen.

 

Wiet die ik trouwens aandrukte, verbrandt aan de onderzijde, dat is niet het geval wanneer ik dit los erin doe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik De Verdamper van Evert. https://www.google.nl/search?q=de+verdamper+evert&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjszuOEzNjUAhUOElAKHVnPAQ4Q_AUICSgB&biw=360&bih=512#imgrc=A2w15Fw6KQtCuM:

 

Dit is "the shit" een tafelmodel en op stroom, afghaanse waterpijp 1.9L je kunt grammen kwijt in de kop, maar .... je hoeft er eigs bijna niks in te doen van kwaliteits weed, en je krijgt maximaal effect uit je dosis.

 

Bijv. Ik doe er maar 0.35gr in en daar kan ik wel een half uurtje relaxed van dampen.

Daarna ben ik een paar uur flink onder invloed.

 

Ik heb ong 16jr dagelijks joints/waterpijpen gesmookt op top niveau, shop zitter van sochtends tot savonds, smook till we drop was t moto zeg maar :P

Thc tolerantie ken ik als geen ander, doe je niks aan behalve 2maand stoppen maar zins ik deze Verdamper heb, er geen last meer van.

 

Ben eigs veel minder gaan gebruiken naar 2jr en gebruik geen shag vloei meer of tips nodig aanstekers etc.

 

Wel een stevige tafel nodig en een lekkere stoel bank en een stopcontact/verlengsnoer :P

 

Die pen vapo BS is voor onderweg als je niet van het echte werk kan genieten, als ik echt een hele dag weg ben draaide ik me soms een pure joint, als ik een shop bezocht, maar meestal vind ik dat zonde van me weed aangezien ik er in de verdamper meerdere dosis mee kan doen.

 

Ik zelf ga me zo DAB pen aanschaffen straks, waar je shatter in kan vape.

Lijkt me wel wat :)

als je de verdamper wil proberen er zijn shops in NL die hem hebben staan ..

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een tijd geleden was ik na 1 sessie met iets van 0,15 gram wel 2 tot 3 uur lekker onder invloed.

Maar daarvan is nu geen sprake meer helaas.

 

Ik ben nog wel onder invloed, maar de leuke effecten zijn er niet meer.

Had onlangs nog 7 dagen gepauzeerd, maar ik moet een langere pauze inlassen.

 

Ik gebruik trouwens gewoon gruis.

Zal het morgen nog eens proberen met pure cannabis, maar volgens mij zit hierin geen of bijna verschil in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...