Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elpredatoror

Stabiele Cbd Soorten (Zaden)

Recommended Posts

Hey,

 

Ik ben op zoek naar een stabiele cbd soort.

 

Zijn deze er al, iemand een aanrader?

 

Ben heel erg benieuwd.

 

Alvast bedankt,

 

Predator.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dinafem:

Dinamed 1:25 ratio thc:CBD is de enige die ik ken met een extreem laag thc gehalte

industrial autoflower 1:2

 

RQS heeft ook een mooie CBD zaden reeks (medium tot hoog gehalte thc gehalte dat dan weer wel)

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizzy Duck heeft Buddha Thai in de shop, 13% THC & 7.97% CBD.Ruikt muntachtig.Misschien dat er ook zaad inzit.Zal morgen eens wat halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Candida van Medical Marijuana Genetics lijkt ook een hele mooie als je echt weinig thc wilt. Heb zelf nog geen ervaring met het telen van cbd planten maar ben me al een tijdje ernstig aan het oriënteren. Zo zoek ik o.a. planten met een uitzonderlijk laag niveau thc, max. 0.5%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liefst zo hoog mogelijk cbd percentage en laag thc. Thc voeg ik namelijk liever zelf toe met een andere soort.

 

De dinafem klinkt goed, zal er even naar kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hoeveel planten uit een batch bevatten werkelijk die ratio's.. Ben je van plan om ze te testen op CBD na het oogsten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@crimson:

Die dinamed is een redelijk stabiel soort ik kan geen precieze cijfers geven over hoeveel planten de geadverteerde thc/cbd gehalte halen deze varieert tussen

0,5%-1% thc en 10%-14% CBD

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf goeie ervaringen met cbd crew al reeds de nordle en sharck shock gezet en tevreden over.

 

cbd crew is naar mijn weten ook 1 van de enigste die labs test voorlegt en is op vlak van cbd gehalte wel 1 van de stabielere denk ik.

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

cbd crew is op vlak van cbd gehalte wel 1 van de stabielere denk ik.

 

groeten

Zuiver uit leergierigheid, waarom denk je dat precies?

 

De i.m.o interessantste soort van CbdCrew, CBD Therapy, is overal uitverkocht.

 

Candida heeft ook haar labresultaten netjes in beeld gebracht.

Edited by Twiet
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks twiet

 

en hoeveel planten uit een batch bevatten werkelijk die ratio's.. Ben je van plan om ze te testen op CBD na het oogsten ?

 

Jup, ik ga de tests laten uitvoeren.

 

Ik heb echt een cbd knaller nodig.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zoeken blijkbaar hetzelfde, ik zoek ook een soort die hoog in de cbd zit en erg laag in de thc. Heb hetzelfde plan, enkele geschikte lijkende soortjes een rondje mee draaien, labtesten laten doen en daarna hopelijk met klonen van de beste planten verder. Ben er nog niet achter of particulieren ook labtests kunnen laten doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb erg goede ervaringen met Industrial plant CBD van Dinafem... Ik heb ze buiten gehad. Prachtige plantjes, blijven klein met een prima opbrengst. Ik wordt snel angstig/onzeker van bepaalde 'normale' wietsoorten en heb daarom dit ras geprobeerd. Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vindt. Maar ik ben geen doorgewinterde roker. Een vriend van mij is dat wel en die vond het een flauw wietje wat snel was uitgewerkt.

 

Ik heb de tijd genomen om de toppen te curen en de rook is echt super zacht. Zelfs mijn vrouw die nooit gerookt heeft kan dit inhaleren zonder echt te hoesten.

 

Ik ben nu bezig om m'n eerste binnentuintje op te zetten met 2x 400 watt. Ik heb 10x industrial plant gekocht, 10x stresskiller en 5x With widow CBD en 5x Amnesia XXL.

O'ja, alles is autoflower.

 

Als ik ga starten dan ga ik een verslag bijhouden. ;-)

 

Ik ben ook erg benieuwd wat anderen vinden van deze cbd soorten. Ik ga sowieso alles biologisch doen en weinig mest gebruiken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MrGDK

De stress killers zijn voor mij zeer uitgebalanceerd, je zal er je zeker niet angstig/onzeker door gaan voelen (geen overweldigend rookertje eerder mild).

 

de "reality check" als je last hebt van wanen gaat net dat ietsjes beter ook een heel opbeurend soortje (limoneen)

 

Geen idee over de andere soortjes die je hebt besteld.

 

Alvast succes, kijk er naar uit om jete verslag te volgen

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

parvati

 

niet laten testen of zo maar geen enkele vorm van stoned of high is het resultaat als het geprobeerd werd door recreatieve rokers.

Wel weer pijn verlagend is hier de bevinding.

En een overdag roker voor iemand die heel weinig rookt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...