Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HappieY

Droogtent Setje Of Zelfs Samenstellen?

Recommended Posts

Ik kweek alleen buiten maar vanwege de geur bij het drogen wil ik een droogtent kopen/samenstellen.

Is dit bijvoorbeeld een goeie tent voor een aantal jaar?

https://www.greensell.nl/a-22514587/complete-kweektenten-overzicht/droogtent-60x60x150-ds60-kweektent/#description

 

Het gaat normaal max om 100 gram.

Of raden jullie mij aan er zelf één samen te stellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit even volgen.

 

Ik wist niet dat het zo'n probleem was? Ik ben van plan om mijn oogst gewoon in de schuur op te hangen voor een week of zo en hoppa... Wist niet dat zo'n droogtent ook aanbeloven kwam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf droog ik in een DP90 met zelf gemaakte rekjes van panlatten en horgaas.

 

Als het maar om 100gram gaat zou ik zeggen pak een doos snij een gat erin voor slang.. afzuiger-filter knalle maar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit even volgen.

 

Ik wist niet dat het zo'n probleem was? Ik ben van plan om mijn oogst gewoon in de schuur op te hangen voor een week of zo en hoppa... Wist niet dat zo'n droogtent ook aanbeloven kwam..

Mja het is meer mijn bange huisgenoot. Is namelijk midden in stad in een huurwoning. Gelukkig wel 4 hoog met geen bovenburen.

En nu kweek ik nog alleen auto's alleen betekend dat voor mij dat ik dit jaar 4x moet gaan drogen. Eerste oogst is al binnen en de volgende is over 2-3 weken klaar en de volgende rondes zijn al bezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf droog ik in een DP90 met zelf gemaakte rekjes van panlatten en horgaas.

 

Als het maar om 100gram gaat zou ik zeggen pak een doos snij een gat erin voor slang.. afzuiger-filter knalle maar :P

Hmm heb ik dan bijvoorbeeld hieraan genoeg?

https://www.desjop.n...-150m_/43/18627

1x Mini Fan Winflex 185m3 125mm Slang ventilator 16watt

1x Can-Lite 150m3 Koolfilter flens op maat 100/125mm

1x Flens kunstof 125mm tbv can 1500/2600/9000

SnelSlangklem 060 t/m 135 mm.

Aansluitsnoer met platte stekker zonder aarde 1,5 mtr

 

+ Pvc wit slang 127 mm. p/m Per meter

 

En dan pak je bijvoorbeeld een grote doos maak je in en uitgang erin en de slang hang je uit het raam? Alleen uitgang heeft een fannetje nodig toch?

 

Aan de andere kant zie ik hier een tentje voor maar €26 : http://tuincentrumholland.com/nl/mammoth-lite/3164-mammoth-lite-micro-40x40x80-cm.html

Is dat groot genoeg denk je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer dan groot genoeg! Ik zie alleen geen lucht aan- en afvoergaten. Maar ieder kastje waarin het donker is, is ok, het gaat niet om kilo's tenslotte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...