Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Quirijn

Hallo Allemaal

Recommended Posts

Hallo allemaal.

 

Fijn om even kennis te maken.

Mijn gebruikersnaam is Quirijn. Ik ben 53 jaar oud, en woon in een dorpje in de zuidoosthoek van Friesland.

Ik ben al wat langer bezig met wietkweken. In de jaren '90 van de vorige eeuw kweekte ik binnen. Omdat ik nogal eens langere tijd weg was voor werk deed ik dat af en toe.

 

Na de eeuwwisseling verhuisde ik en zette af en toe 1 plantje in de tuin bij een kennis die er wat meer tijd voor had. Inmiddels heb ik sinds wat jaren zelf weer een tuin bij huis en meer tijd. Daarom elk jaar een tot 3 plantjes gewoon in de tuin. Gefeminiseerde zaden die vroeg bloeien en ook al snel uitgebloeid zijn, Frisian Dew en Hollands hope, dat soort.

 

Ik kweek ze altijd binnen op in een pot waarna ik ze begin tot half mei in de tuin overzette.

 

Dit jaar voor het eerst autoflower. Superskunk van White label seeds. Ik had drie zaadjes, helaas is er maar 1 opgekomen. Die staat nu net een week in de tuin. Plantje is nog erg klein, ik heb haar direkt in de tuin gezet zodra ze blaadjes met 5 vingers had. Amper 10 cm. hoog maar ze bloeit nu al. Ik hoop maar dat ze nog wat doorgroeit :whistle:

 

 

Verder vind ik dit een goed forum met erg veel en erg nuttige informatie.

 

Een goed groeiseizoen toegewenst allemaal.

 

Vriendelijke groet,

Quirijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff, het valt allemaal niet meer mee mensen.

Als ouwe die je geen nieuwe kunstjes meer kan leren kan ik nog wel een beetje meekomen met veel ge-uitte kritiek hier

...

Gebruik de zoekfunctie !!!

...

 

Daar kan ik nog enigszins in vinden.

 

Maar na een paar uurtjes proberen

- en evenzovele mislukkingen -

heb ik het opgegeven om te pogen een avatar bij mijn profiel te uploaden hoor. Dan maar niet.

Wat zal mij dat boeien ?

 

Probeer ik gewoon een eigenst gemaakte foto

van mijn eigenste plantje als bijlage te uploaden.

...

lukt ook al niet.

Het dichtste waar ik dichtbij kom is een plaatje te laten zien met URL = ... ?

 

Sja, het moet uit mijn eigen mediabibliotheek komen.

Als ik het hier niet kan publiceren

...

wel,

dan hebben we dus geen beeld.

 

Hartelijke garoeten hoor ... :wub: Nog veel verbeelding toegewenst

metzunalluh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...