Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jj79

De Plantjes Die Het Niet Haalden

Recommended Posts

Nou goed als een plant dus te veel water heeft gekregen en sterft, dan zou dat een soort verdrinkingsdood zijn. Te weinig is dan uitdroging, maar ik snap het wel na verdrinken.

 

Wat ik gemerkt heb is dat een plant dikke ribbels krijgt bij de bladeren als er te veel water is gegeven. Dat is het verschil tussen alle andere symptomen. Oorzaken kunnen dan verschillen natuurlijk dat is niet wat ik wilde posten; in mijn geval te veel water gegeven met de emmer, dat is alles. Geen bacterieen in de bodem of andere water gerelateerde dingen. Sommige planten nemen dan veel op en slaan het op in oa. de bladeren. Het blad bouwt zich dan ook zo dat het compenseert voor het licht dus dat het niet te snel verdampt. Frequentie is hierin ook een factor, veel water geven in eens geeft bovenstaande symptoom maar er zijn variaties zoals veel keren weinig enzovoorts.

 

Verder een goedenavond.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuttige info.. gelukkig heb k dit niet gemist.. als je dan toch aan het testen bent .. wil ook wel eens weten wat de symptomen zijn van open vuur... wat gebeurt er als je plantje zeg maar 30 cm vanaf een bbq staat die de hele dag roodgloeiend is .. en veel spareribs en sate te verwerken heeft gehad.. graag met foto s e.d.. en ohja kijk dan ook even wat het effect is als er een lading vers braaksel over de plant gaat en mischien dat er ook nog wel iemand een flinke dosis verse urine over de plant deponeert...

 

Zie t graag tegemoet voor mu een fijne dag en geniet van t zonnetje..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

En dan zeggen ze dat ik raar ben,hahaha ik lach me stuk hiero !

Het is hier in elk geval niet saai,heheheh.....

:rofl

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snappen doe ik het wel maar begrijpen lukt nog niet zo....

(vrij naar B. en A. Van Toor)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik gemerkt heb is dat een plant dikke ribbels krijgt bij de bladeren...

 

Dikke ribbels?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ David13 : Toch weer een sneue opmerking,zoals altijd.

Maar ik verwacht ook niks anders van een backstabba.

Humor heb je dus helemaal niet,verstand van zaken heb je niet,foto's die ertoe doen heb je niet,intellect heb je niet.

 

 

En je hebt ook geen ballen,anders postte je onder je gewone naam,die ik weet.

mensen zoals jij zijn de reden dat dit forum zo rustig is,ze willen geen negatievelingen.

Kijk jij maar uit dat je je eigen bedrijf geen loer draait met je kinderachtige kut-pseudo naam,voordat je het weet spill ik je echte naam hier en ben jij 100% game over.

Alleen omdat jij je negatieve karaktereigenschappen perse anoniem moet botvieren,gooi jij je eigen glazen in sukkel.

 

Don't try and fuck me over,i'll rip you open like a freakin' tin can !!.....

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Collie... vertel eens wie is david13 danwel niet ?..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mark rutte

 

Net thuis van me werk en een halve joint op, nu rol ik over de grond van het lachen :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik gemerkt heb is dat een plant dikke ribbels krijgt bij de bladeren...

 

Dikke ribbels?

voor extra plezier :likken:
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loool wat is dit nou weer. Volgens mij zit jij zwaar in een psychose Collie Weed. Waar de fuck zou jij mij van kennen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ik in psychose?

Denk ik niet. :lol:

Ik ben gewoon uitermate goed in bedrog betrappen,that's all.

my momma didn't raise no fool :whistle:

 

@ agent orange : Als je mijn eigen topic doorleest,kun je de aanwijzingen bij elkaar leggen.

Zoooo simpel......

 

 

Heb jij wel enig idee wat een psychose inhoud David13 ??

Blijkbaar niet.........

een psychose is kortsluiting in je kop,dan kun je niks meer dus ook niet grappig doen en typen.

Ikzelf heb het gelukkig nooit gehad,maar wel van dichtbij meegemaakt en dat wil je echt niet zien....... :thumbsdown:

 

 

David13 ik KEN jou niet persoonlijk,maar ik weet dat je dit account gebruikt om gif te spugen.

Buiten je echte identiteit om.

Da's best sneu,net zoals op afstand roepen : kom vechten dan?

En dan sta ik voor je neus en ren je weg........ :lol:

 

Zeg maar ik herken je manier van schrijven met je Loool met een hoofdletter en dergelijke.

Better watch yourself AND your comments.

 

 

You'd better hold ur breath if your thoughts are in doubt :rtfm:

Als je niks goeds te zeggen hebt houd dan gewoon je kop dicht,uit beleefdheid.

 

Als ik jou was zou ik geen vijanden meer proberen te maken David,we will step on you without remorse :whistle:

 

Alhoewel jij de rol van bad-minded neighbour op je neemt,wens ik je toch nog blessings of Jah.......

In de ijdele hoop dat je een 180 graden draai maakt met je zwaarmoedige lijfje met opmerkingen.

 

Jah Bless up everyone!!

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik gemerkt heb is dat een plant dikke ribbels krijgt bij de bladeren als er te veel water is gegeven.

Oorzaken kunnen dan verschillen natuurlijk dat is niet wat ik wilde posten;

 

He wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logisch toch. Hij wilde heel iets anders posten.

 

Volgens mij naakt foto's van zijn vriendin. Maarja we moeten het hiermee doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aah duidelijk, hij stond op het punt die te posten maar werd toen gesnapt en kwam toen snel met dit verhaal op de proppen. Fair enough.

Edited by bruinevingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...