Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Al Bundy

Vraagje 3-Wegklep Luchtkanaal Bediening

Recommended Posts

Goedemiddag mede wfers,

 

Het is voor mij weer een lange tijd terug.

Ik zit namelijk met de volgende probleem

Ik wil voor 2 ruimtes zelfde inlaat box gebruiken ivm geluidsoverlast. Nou heb ik een zelf iets inelkaar gezet maar werkt eigenlijk voor geen meter.

 

Nu vroeg ik mij af of je de 3-wegklep die voor de opticlimate is gemaakt ook zonder de opticlimate kunt gebruiken. Zeg maar dat je met behulp van een schakelaar de luchtkanaal bedienen. Of is dit niet mogelijk.

 

Alvadt bedankt voor jullie input.

Grt jullie vriend Al

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mot je ff kieken welk merk 3 wegklep het is en documentatie opvragen, zodat je weet hoe die gestuurd is en met wat je hem kan aansluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank jullie wel voor het meedenken, ik kwam dit tegen wellicht kan ik het hiermee regelen. Goedkoper uit dan de 3-wegklep

https://www.installatievakwinkel.nl/inatherm-regelklep-rond-luchtkanaal-bdep-staal-sendz-verz-nom-diam-250mm-017flak170400137

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan wel 2 X he... :withstupid:

 

Je hebt maar 1 nodig oude rocker 😉

Zet na mijn Y stuk een van deze regelaars, sluit je de ene kanaal wanneer nodig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem er dan wel 1 met rubbere afdichting , ik heb namelijk ook wel eens zon klep gekocht alleen dan met hand bediening alleen die had geen rubber dichting dus kwam der nog steeds redelijk veel lucht doorheen.

 

www.ventielatieshop.nl hebben ze heel veel van dat soort dingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...