Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hobbykwekertje

Mijn Eerste Kweekje!

Recommended Posts

hallo iedereen,

 

ben nieuw op dit forum en ben eindelijk aan mijn eigen kweekje begonnen indoor.

Mijn bedoeling was voor 4 plantjes te zetten, maar het zijn ondertussen 6 geworden.

 

oorzaak: ik was met 4 andere begonnen maar mijn kat is in mijn tent geraakt en heeft er 2 vernietigd en de ph waarde van mijn water was niet correct waardoor ik er nog maar 2 overhad en niet zeker was of ze zouden overleven dus heb ik direct 4 nieuwe geplant.

het zijn allemaal autoflowers:

3 royal dwarfs

1 northern light

2 critical

ik geef het meeste aandacht aan mijn laatste auto's,

na een goeie week

 

 

na 2 weken

 

 

na 3 weken

 

 

en waar we nu zijn een maandje oud

 

 

 

 

de royal dwarfs en northern light staan nu 30 dagen waarvan de northern light mooi begint te bloeien, de rest komt achter.

maar wat ik niet versta is dat mijn criticals 2 weken ouder zijn en staan nog altijd niet in bloei hadden in het begin wel water met verkeerde ph( hebben een goeie week niet gegroeid), misschien dat het daar door komt? heb het bekeken en het zijn zeker vrouwtjes.

dus misschien iemand info hier over?

en iemand die mij misschien nog tips kan geven? want voor mij ziet het er allemaal goed uit anders.

 

tent info

ik kweek in een tent van 1 op 1m, 2 ventilators en als afzuiging heb ik gewoon een grote ventialtor omgekeerd naar buiten gezet,

mijn lamp: https://www.ledparad...0-led-kweeklamp g leds-280

mijn voeding is bio green, maar gebruik wel minder dan hun aanbevolen schema.

temperatuur schommelt hard van 18 tot 30 graden, is tezien hoe het weer buiten is, tent staat op een zolder.

luchtvochtigheid rond de 50%

 

tips and tricks zijn welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter!!! Met 6 planten echt wel nodig..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter!!! Met 6 planten echt wel nodig..........

filter voor wat? voor de geur? want van de geur heb ik niet veel last eigenlijk.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey iedereen, zou er mij iemand kunnen helpen, mijn NL staat nu 2 maand maar ziet er mij il bijna oogstrijp uit, niet de grootste plukken maar wel compact, de haartjes zijn denk ik wel voor 80% bruin. zou ik al moeten beginnen spoelen ef moet ik nog door voeden?

 

 

 

 

zou tof zijn moest iemand mij kunnen helpen :)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...