Ga naar inhoud

Is Mijn Medische Wietolie Bereiding In Orde?

24 replies to this topic

#21 Ragnar

zomaar een lid

• Members
  • 13 Posts:

Gepost 21 augustus 2017 - 11:59

Bekijk Post lostchild, op 21 augustus 2017 - 09:42 , zei:

Wat heb je nu aan materiaal gebruikt van de plant?
Fanleaves en wat blaadjes van rond de top waar 'mogelijk' nog wel wat THC op zat?

Heb je een foto vd buitenplant en hoe was deze afgebloeid wat veel over uiteindelijke olie kan zeggen.

High worden vd olie waar je high worden van roken canna niet kent, wat versta je precies onder high worden?
Lachkicks en vreetkicks of trippen en niks meer voelen?

Ik ken niet zoveel mensen die high zijn vd olie opzoeken, het is nogal overweldigend en je bent zo een paar uur onder de pannen waarbij er geen houden aan is, het blijft maar komen in golven dat high zijn en kan erg onprettig worden bij de zoveelste golf.

Ik heb vooral toppen en suikerblaadjes gebruikt voor de olie. Geen grote schut bladeren dus.
Onder high gevoel m.b.t. wietolie versta ik meer het rustig en ontspannen worden of juist actiever, aangeschoten worden zoals met alcohol.

Ik moet er wel bij zeggen dat het wiet materiaal nog niet super droog was toen ik er wietolie van ging maken. Misschien dat ik daarom zoveel olie "kwijt" ben geraakt? gedurende het maken van de wietolie.

#22 Poldergrower

Complete Organics - Organic all the way!

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 3050 Posts:

Gepost 21 augustus 2017 - 12:01

Het beste is om het wel te laten cure, dit komt de werkzame stoffen zeer ten goede.

Pg
NAW Seeds
3 soorten Amnesia
KillerQueen F6
Uberkush
S5 Scrog in Smart Pots
Killing Fields x Blue Hammer
Afghaan x Sannie's Jack
Hericules op Docpito van Peter Pompemopski a.k.a. Poldergrower ;-)
White Rhino, Ceres Skunk en Double Fun - Test 2 Humboldt Nutrients
Blue Hammer - Test 1 Humboldt Nutrients

Outdoor 2017
Outdoor 2016
Outdoor 2013
Outdoor 2012
Outdoor 2011
Outdoor 2010

#23 lostchild

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 9877 Posts:

Gepost 22 augustus 2017 - 08:57

Die alcohol high kan je wel vergeten.
Rustig worden heb je vaak niet eens door.

Ik vindt een betere omschrijving: je ding niet meer kunnen doen omdat je constant afgeleidt bent

of je dat wilt is een 2e.. helemaal medicinaal gebruik doe je toch niet om de hele dag high rond te lopen?

Gecurede wiet is wel beter als uitgangspunt maar ook de plant zelf moet natuurlijk wel voldoende gewicht in de schaal leggen op gebied van werkzame stoffen, lastig te beoordelen omdat je ook niet rookt dus waarschijnlijk die NL ook niet getest hebt of je wel stoned of high werd van een joint.

Vraag me toch af of die NL wel potent genoeg was om iets aan de olie toe te voegen, meestal is buitenwiet niet zo fukking high is mijn ervaring maar die is nog uit de tijd dat ze in de CS in de zomer buitenwiet verkochten wat voor mij als toenmalige sloeber een uitkomst was :hug:

Deze post is bewerkt door lostchild: 22 augustus 2017 - 09:08

Medicinaal wiet gebruiker en kweker van eigen medicijn.
Na de waarheid is er geen fantasie meer te leven

#24 lostchild

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 9877 Posts:

Gepost 22 augustus 2017 - 09:07

alweer dubbel posten. ligt het nu aan mij of wf?

Deze post is bewerkt door lostchild: 22 augustus 2017 - 09:08

Medicinaal wiet gebruiker en kweker van eigen medicijn.
Na de waarheid is er geen fantasie meer te leven

#25 Ragnar

zomaar een lid

• Members
  • 13 Posts:

Gepost 22 augustus 2017 - 13:50

Thanks voor de reply.

We gaan het gewoon proberen :likken: