Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bundyy030

White Widow Autoflower In 40L Pot

Recommended Posts

Afgelopen vrijdag 1 WW autoflower in de pot geplant. Dinsdag is zij uit haar omhulsel gekropen en groeit in een rap tempo. Zou ik de dame in kwestie al wortelstimulator kunnen geven? Zoja, op welke verhouding met water? En hoeveel water mag ik max geven met deze zonnige dagen?

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wortelstimulator is geldverspilling.. zaadplanten hebben van nature een krachtige wortelgroei

 

Water zou ik volle mep geven en dan helemaal droog laten trekken., wel zorgen dat de toplaag vochtig blijft anders valt het plantje idd om.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe altijd ochtend, motivatie: schimmels houden van vochtige koude (niet te koud) omstandigheden. Dus als je in de avond water geeft, hebben ze de hele avond om hun kans te slaan.

In de ochtond kan de plant de hele zonperiode het water goed gebruiken en heb de schimmel minder gunstige omstandigheden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe altijd ochtend, motivatie: schimmels houden van vochtige koude (niet te koud) omstandigheden. Dus als je in de avond water geeft, hebben ze de hele avond om hun kans te slaan.

In de ochtond kan de plant de hele zonperiode het water goed gebruiken en heb de schimmel minder gunstige omstandigheden.

 

Bedankt voor de tip. Ik had ook begrepen dat grieivoeding kan verbranden in de zon. Klopt dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten hoef je nauwelijks water te geven. Behalve hoogzomer als de planten groot zijn, dan zuipen ze flink.

 

Ik heb nu bijna twee weken mijn planten buiten staan in 30 en 65 liters en behalve het inwateren (met 10% van potinhoud) hebben ze nog geen enkele keer water gehad.

 

Je kan voelen aan de pot of je water moet geven, is de pot zwaar dan zit er nog genoeg water in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten in potten is watergeven zeker wel nodig bij mij hoor. Heb maar 25L, en bijvoorbeeld afgelopen week heeft het 2 weken hier niet geregend, dus dan moet t wel. Zijn plantjes van alle leeftijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...