Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Fockit

Penwortel En Ontkiemen In Kleine Ruimte.

Recommended Posts

Ik heb power flower zaadjes gezaaid in zo'n plastic "kasje" met allemaal kleine bakjes (4x4x4cm) in 50/50 cocosvezel/perliet.

Moet ik mij op enig moment zorgen maken om ruimte gebrek/in de knoop raken van de penwortel? Ik had gedacht ze daar 2 weken in te laten staan.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

grapjas

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een "potje" (laten we het zo noemen) van 64ml wil jij een zaailing 2weken houden?

 

Zou ze verpotten als de wortel komt piepen langs de onderkant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 weken??

 

Zou ze toch litlle bit eerder verpotten idd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, thx. Too late, btw. Ze zijn al gekookt toen ze vandaag per ongeluk een half uurtje zon kregen (wat mijn kasje in een sauna veranderde). Lessons learned, lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zo n idee dat t voor jou nog wel een poosje zal duren voordat je eens iets gaat oogsten...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt wel mee hoor agent "ik heb wel commentaar maar weiger verder behulpzaam te zijn". Eind juli autoflowers (nee, niet die drie zielige exemplaren), september CANDY CARAMELO FAST FLOWERING begin oktober power flowers....en als ik het voor die tijd verpruts, zorg ik wel dat ik ervan leer.

Ik ben nogal van het buiten de gebaande paden gaan en dan gaan er ook wel dingen mis. Deze aanpak is voor mij tot dusver veel leerzamer dan het lezen van 10 elkaar tegensprekende kwekersgidsen/experts (ontkiemen: licht/donker. Voeding: iedere producent heeft het ei van columbus gelegd en toch liggen de npk-waardes echt mijlenver uit elkaar). Alleen door te experimenteren leer ik in mijn setup mijn oogst te maximaliseren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet ik mij op enig moment zorgen maken om ruimte gebrek/in de knoop raken van de penwortel?

 

antwoord:JA

 

:wave: draadje dicht :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe de behulpzaamheid spat er weer vanaf:

daar waar een forum groot in is.....

alle begin is moeilijk.

maar niet begonnen

is nooit geoogst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wave: draadje dicht :wave:

Ben je moderator ? Als niet weet ik in ieder geval wel wat je wel bent, maar dat hou ik nu hier maar voor me.

 

hehehe de behulpzaamheid spat er weer vanaf:

daar waar een forum groot in is.....

alle begin is moeilijk.

maar niet begonnen

is nooit geoogst.

Exactly. Trollen......F.O.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...