Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gtti

Toch Niet Opgelicht Bij Hg-Hydroponics

Recommended Posts

Hey dames/heren,

let op als je iets wilt bestellen wanneer deze in Nederland niet te verkrijgen zijn. Zo bestelde ik laatst bij deze shop, omdat het er legitiem uit zag. Toen ik de recensies las kwam ik erachter dat deze gast al vanaf 2006 zo zijn business runt.

Geld incasseren niets opsturen, of kapotte gebruikte of verkeerde dingen opsturen.

 

.

 

Groetjes,

Gtti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dames/heren,

let op als je iets wilt bestellen wanneer deze in Nederland niet te verkrijgen zijn. Zo bestelde ik laatst bij deze shop, omdat het er legitiem uit zag. Toen ik de recensies las kwam ik erachter dat deze gast al vanaf 2006 zo zijn business runt.

Geld incasseren niets opsturen, of kapotte gebruikte of verkeerde dingen opsturen.

 

 

Groetjes,

Gtti.

 

Thanks voor de tip, ik ga volgende keer wel weer naar de webshop die mij vorige keer goed geholpen hebben

 

Hier heb ik een groot deel van mijn setup gekocht een vergelijkbare winkel... https://www.hydroponics.eu/

Echter wel 1 garantie item gehad, contact gehad en ze wouden een vervangend artikel alsnog bij de volgende bestelling leveren of het geld van het artikel terug storten.

Dus al met al, beter dan een scammer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onlinetopgarden is ook wel echt goed en goedkoop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog even contact gehad met Hg-hydroponics, misschien ben ik toch niet opgelicht, hij heeft beloofd dat ik het geld deze week terug zou krijgen. En heeft me verteld dat de slechte reviews afkomstig zijn van een en dezelfde persoon waarmee hij een conflict heeft. Toen ik het las schoot ik natuurlijk in de paniek. Ik ben benieuwd of ik het geld terug krijg, als ik het terug krijg zal ik dit meteen melden. Onterecht smaad op iemands naam is natuurlijk niet de bedoeling.

Groetjes,

Gtti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik normaal ook niet, maar datgene wat ik wilde was niet verkrijgbaar in nl.

 

Maaaaar belangrijke update: Ik heb m'n geld terug!!

 

Dus hij bleek toch geen oplichter te zijn, hij had me makkelijk kunnen rippen voor ruim 1000 euro.

 

Verzoek aan de admin: graag de titel aanpassen naar 'Toch niet opgelicht'.

 

Alvast bedankt en groetjes allen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

titel aangepast

 

topic ook maar dicht

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...