Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Scirocco1

Wiet Zalf

Recommended Posts

Hey,

 

Weet iemand of je high of stoned kunt worden van wiet zalf?

Zo ja, heeft iemand hiervoor het recept?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja in theorie kan dat, als de wiet gedecarboxyleerd is wordt de THC-A omgezet naar THC en wordt psycho-actief, de huid kan THC opnemen, ik moet er wel bij zeggen dat hoe meer extra bestandsdelen er bij gaan Hoe minder sterk de werking zal zijn. Ik smeer 10 x verdunde olie op rode, geïrriteerde plekjes in mijn baardgroei, sinds ik smeer geen plekjes meer.

 

Recepten zijn te vinden op het internet/youtube. Meestal met olijfolie als oplosmiddel en/of cocosolie, bijenwas, sheabutter, jojobaolie, aloe vera gel, en je kan etherische olies toevoegen voor een lekker aroma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Weet iemand of je high of stoned kunt worden van wiet zalf?

Zo ja, heeft iemand hiervoor het recept?

 

Nope daar word je echt niet stoned of high van als je het alleen op je huid smeert.Gebruik hetzelf al een hele tijd, maar kan zelf niet zeggen dat ik onder invloed ben.

Recept: 120 ml plantaardige olie met 30 g bijenwas heb je al een zalfbasis.Je kan ook alleen kokosolie gebruiken & daar een percentage wietolie indoen.Kokosolie smelt al bij 30 C.Je lan ook wietopjes of bladafval in de kokosolie laten trekken voor een tijdje, zeven & je hebt dan ook een soort wietzalf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic is al maandje ouder maar ik doe het in een rijstkoker. Liter water. Ik gebruik biologische cocosolie uit de supermarkt zit zijn potten van 400ml. Hier doe ik 40 gram gemalen wiet in (of 60 gram goed knpafval) en laat dit op warm stand 2 uur staan en ieder kwartier roer ik hier flink in. direct als het nog warm is giet ik dit af in een vergiet met een theedoek erin. de wiet kan je in de theedoek goed uitwringen om de laatste druppel eruit te krijgen. Deze gefilterde substantie zet ik een dag in de koelkast als deze is afgekoeld. De olie blijft drijven op het water en word hard. Vervolgens prik ik hier een gaatje in en kan ik het water mooi afgieten. de harde schijf van olie droog ik met stevig keukenrol weer af en dan verwarm ik de olie opnieuw om deze terug in de pot te doen waar deze daarna klaar voor gebruik is.

 

Op deze manier kan je zonder oplosmiddelen perfect zalf maken. antibacterieel, anti schimmel en heilzaam voor vele toepassingen. Je kan de olie ook gebruiken in allerlei gerechten net als wietboter eigenlijk medicinaal en recreatief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...