Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Vasco de Gama

Kwekers In De Mais

Recommended Posts

Een schot hagel kon je vroeger in je kont krijgen als landloper,en terecht....

 

Je gaat toch niet een boer zo dwarszitten,terwijl er plek genoeg is voor je plantjes buiten de maisvelden om......

 

Ik zou je nog steeds in je kont schieten maar dan met steenzout en niet met hagel......

 

Hou het netjes jongens,drop ze niet in de velden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maisvelden zijn ook doordrengt met glyfosaat.Lekker wietje ga je dan ook krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit jaar ook met een drone op zoek naar wietplanten in de mais, ik ben dan misschien geen boer maar wil die wietplanten wel hebben!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooral doen planten stelen, lig je zometeen zelf in de mais of sloot ernaast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een schot hagel kon je vroeger in je kont krijgen als landloper,en terecht....

 

Je gaat toch niet een boer zo dwarszitten,terwijl er plek genoeg is voor je plantjes buiten de maisvelden om......

 

Ik zou je nog steeds in je kont schieten maar dan met steenzout en niet met hagel......

 

Hou het netjes jongens,drop ze niet in de velden.

Don't walk on the earth rasta, smoke it!

 

Maisvelden zijn ook doordrengt met glyfosaat.Lekker wietje ga je dan ook krijgen.

Round up wiet, een nieuw soortje!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het scheelt dat er bij de productie van ons eten nooit glyfosaat is gebruikt. :whistle:

 

Of je ze nou in het bos of in het mais zet, het is altijd land van een ander.

Share this post


Link to post
Share on other sites