Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Vasco de Gama

Kwekers In De Mais

Recommended Posts

Een schot hagel kon je vroeger in je kont krijgen als landloper,en terecht....

 

Je gaat toch niet een boer zo dwarszitten,terwijl er plek genoeg is voor je plantjes buiten de maisvelden om......

 

Ik zou je nog steeds in je kont schieten maar dan met steenzout en niet met hagel......

 

Hou het netjes jongens,drop ze niet in de velden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maisvelden zijn ook doordrengt met glyfosaat.Lekker wietje ga je dan ook krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit jaar ook met een drone op zoek naar wietplanten in de mais, ik ben dan misschien geen boer maar wil die wietplanten wel hebben!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooral doen planten stelen, lig je zometeen zelf in de mais of sloot ernaast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een schot hagel kon je vroeger in je kont krijgen als landloper,en terecht....

 

Je gaat toch niet een boer zo dwarszitten,terwijl er plek genoeg is voor je plantjes buiten de maisvelden om......

 

Ik zou je nog steeds in je kont schieten maar dan met steenzout en niet met hagel......

 

Hou het netjes jongens,drop ze niet in de velden.

Don't walk on the earth rasta, smoke it!

 

Maisvelden zijn ook doordrengt met glyfosaat.Lekker wietje ga je dan ook krijgen.

Round up wiet, een nieuw soortje!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het scheelt dat er bij de productie van ons eten nooit glyfosaat is gebruikt. :whistle:

 

Of je ze nou in het bos of in het mais zet, het is altijd land van een ander.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genoeg wordt er gebruikt voor onze voedingsproductie & dat mag je lever oplossen als ontgiftingsfabriek, maar weet niet wat Glyfosaat doet met je hersenen als je spul rookt met residuen Glyfosaat erin.:popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck it, draaien die handel. Boeren die met hagel komen schieten tja wat doen we ermee... hand luchtbuks in de tas voor de drones en klaar is japie, dat ding vervolgens in de tas en op marktplaats voor de onderdelen hoppa.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehehe, jij hebt nog nooit met een boze boer met een buks te maken gehad....

drone uit de lucht schieten en denken dat je van zijn land afkomt?

 

najah details.

Konopi heeft zo gelijk; de oranje akkers zijn doods land geworden, letterlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten het bouwen van heat seeking drone missles, maisgrond is toch heul niet geschikt voor onze hobby?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mais land is niet het beste land,zelfs hier hebben de jonge mais scheuten moeite met fosfaat tekorten.

Dus onze plantjes zullen ook tekorten ontwikkelen,en bovendien komt er meer aan als ze niet tussen 2m hoog mais staan maar vrij in de volle zon.

 

Dan sleep ik liever zelf met mest stoffen,heb je uiteindelijk meer aan je tijd/investering en is je wiet beter te roken.

 

 

Konopi heeft gelijk,de meeste akkers zijn doordrenkt met glyfosaat.

Terwijl bekend is dat het kankerverwekkend is in bepaalde hoeveelheden.

Dus er zijn veel betere alternatieven dan maisveld lijkt mij,heb je ook geen boze boer.

 

En laat alles op je spot achter zoals je het aantrof,zo heeft het minimale impact in de natuur.

Troep maken doe je maar thuis :rtfm:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je zo nodig buiten wilt kweken je ze beter aan de rand zetten in de wal op het zuiden

 

dan krijgen ze goed zon en zo min mogelijk gif plus vallen niet zo op tussen brand netels ipv mais

Edited by Fatamorgana
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...