Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hey,

Ik heb 10-3 mijn eerste plantje aangeschaft. Ik gok dat het een stekje was. Maar goed, we hebben verder geen ervaring met kweken wel ervaring met het roken ervan 😂 Nu vind ik dat het plantje niet in de hoogte klimt , en vertoont ze bladproblemen. Er worden steeds meer blaadjes geel, wat is er aan de hand?? Steft ze langzaam af of valt het nog te redden? Als ik op internet kijk voor bladproblemen zie ik door de bomen het bos niet meer, dus ik dacht probeer het even zo. Ondertussen is er een kweektent bij gekomen en hebben we de voedingsmiddelen gekocht ( + een paar zaadjes ). We gaven haar water met een soort " druppelaar " die automatisch water gaf. Nu werd de bodem daar wel heel nat van en heb ik ergens gelezen dat dit juist NIET de bedoeling is en dat de dames niet van natte voeten houden. Veder hebben we haar 2 weken geleden overgezet op nieuwe aarde en hebben we een voedingsteentje gegeven ( overvoeding?? )Zou dit de oorzaak kunnen zijn van de stervende blaadjes? En hoe kan het dat ze niet in de hoogte groeit? Ik ben nieuw hier dus weet niet hoe ik fotos moet toevoegen. Hoop dat iemand me kan helpen om zo mijn dame te kunnen redden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou je er eerst maar eens in verdiepen voor je luk raak planten aanschaft

 

dat je plant geel wordt kan meerdere oorzaken hebben maar klets natte grond en teveel voeding of te weinig voeding klinkt allemaal niet zo goed

 

begin hier eens mee http://www.wietkweken.com/

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...