Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Greenlover101

Confused & Need Help: Zaailingen In De Biobizz Allmix En Vervolgens In Lightmix?

Recommended Posts

Hallo medekwekers,

 

Na een hoop gelezen te hebben en vragen gesteld te hebben, dacht ik eruit te zijn. Ik ontkiem mijn zaadjes om ze daarna in kleine potjes in de lightmix te zetten. Vervolgens in de grond in de Allmix.

 

Ik naar een growshop om de zakken te kopen, wordt mij precies het tegenovergestelde geadviseerd: de zaadjes in de Allmix en vervolgens na de 3e vertakking in de lightmix. Dit zonder bijvoeden want dat heeft toch geen nut in de volle grond, aldus het personeel.

 

Is snap er even niks meer van!

 

Zaadjes worden op dit moment ontkiemd, dus enige haast is geboden. Wie helpt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik deed het andersom.

maar ik doe al jaren geen 2 verschillende meer.

ik zet zaailingen gewoon direkt in atami bi growmix...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allmix is redelijk zwaar voor de kleintjes

 

Beginnen in lightmix of zaai- en stekgrond is een beter idee.

 

En wat voor vollegrond heb je op het simpel te stellen luchtige en vruchtbare grond?

 

Anders moet je toch nog een gat schuppen en aanvullen met goede aardemix

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allmix is redelijk zwaar voor de kleintjes

 

Beginnen in lightmix of zaai- en stekgrond is een beter idee.

 

En wat voor vollegrond heb je op het simpel te stellen luchtige en vruchtbare grond?

 

Anders moet je toch nog een gat schuppen en aanvullen met goede aardemix

 

Hoi Alkaline,

 

Wederom bedankt voor je reactie! Dat waardeer ik enorm!

 

Dat is precies wat ik ook dacht, daarom was ik ook verbaast over zijn advies. Ik denk dat ik beter naar jou/jullie luisteren kan.