Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Svenne

Bladproblemen: Witte Randen En Vlekken

Recommended Posts

Heb sinds enkel dagen witte randen op de bladeren van beide planten. Deze zijn eerst voorgekweekt binnen onder lampen en dan naar buiten - eerst oner afdak en dan in de volle zon.

 

Ze staan in 11l potten in "Plagron Batmix" en om de 2 waterbeurten geef ik ze " Plagron power roots".

 

 

Soortje: Killer White - Greenlabel

Stek of Zaaiing: Zaailing

Aantal weken oud: 4 weken - 1 week in de 11l potten

Meet je de pH: ja (lakmoestest)

Zo ja wat is de pH: +- 6

EC: /

Veel water gegeven of weinig: Naar mijn mening gewoon - zet ze zoveel mogelijk onder een afdak als het teveel regent.

Andere bijzonderheden: /

 

xnyarp.jpg

6p2at5.jpg

Edited by Svenne

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 van de 5 planten van mij heeft dit ook sinds 2 dagen, het zijn de onderste grote fan bladeren bij mij, dus 2 meest onderste. heb zitten googlen en ik vermoed dat het een wortel probleem is maar ben niet zeker.

 

zijn er ervaren kwekers die herkennen wat dit is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk toch te nat, ff paar dagen geen water geven, als je medium te nat staat krijgt je plant moeite met opname van voedingsstoffen. Kan van alles zijn,maar ik vind de kleur van je medium behoorlijk donker, wat een teken is van Veel vocht.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denk toch te nat, ff paar dagen geen water geven, als je medium te nat staat krijgt je plant moeite met opname van voedingsstoffen. Kan van alles zijn,maar ik vind de kleur van je medium behoorlijk donker, wat een teken is van Veel vocht.

 

Thx voor de raad!

 

Ben ik bij deze aan het doen en lijkt erop dat het zich niet verder zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...