Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjafarmer97

Lighthouse Seeds

Recommended Posts

Iemand ervaring met Lighthouse Seeds? De website ziet er goed uit, maar voordat ik iets bestel zou ik graag weten of iemand al eens te maken heeft gehad met deze growshop / seedshop.

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er één keer iets besteld, namelijk een pakje Med Gom 1.0 zaden. Bij aankomst bleken er in het pakje van 3 slechts 2 zaden te zitten, na mailcontact en opsturen van een foto kreeg ik alsnog het ontbrekende zaadje. So far so good zou je zeggen, ware het niet dat het nagezonden zaadje er totaal anders uitzag dan de andere twee.

 

Maar goed dit is slechts één geval natuurlijk, misschien had ik gewoon pech. Kan ook zijn dat het nagezonden zaadje wél gewoon Med Gom 1.0 is, maar heb daar sterke twijfels over, wat het zaadje voor mij de facto dus onbruikbaar maakt want ik wil gewoon weten wat ik de grond stop. Ik bestel er iig niet meer. Vervelende lui ook trouwens in mailcontact, vrij onbeschoft en wantrouwend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier vorig jaar mn regular seeds van mr. Nice gekocht. Het heeft wel iets langer geduurd omdat de zaden kennelijk uit de UK opgestuurd moeten worden ivm wetgeving. Heb toen nog persoonlijk contact gehad en dit beviel prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaadjes zijn ondertussen al een tijdje binnen.. allemaal vrij snel uitgekomen en tot dusver gaat alles top!!

Ik zal van de week even een fotootje plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...