Ga naar inhoud

Hoe Verander Je De Ph Waarde?

azijn Ph waarde zuurtegraad low-budget

25 replies to this topic

#21 Wietefras

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 4355 Posts:

Gepost 05 mei 2017 - 18:57

Lekker blijven dromen poldergrower. Je "hoeft" met mineraal ook niet aan te zuren overigens. Alleen als je betere wiet of meer wiet wilt hebben is in beide gevallen aan te raden om de pH te controleren en corrigeren indien nodig.

#22 Poldergrower

Complete Organics - Organic all the way!

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2859 Posts:

Gepost 11 mei 2017 - 07:17

Had jij je pH wel gechecked Wattefries? In zie in je topic een prachtig voorbeeld van "betere' wiet inderdaad......................

De meest fluffy crap die ik ooit heb gezien van een dwc grow! Maar het is de voeding he van GHE...

Ik ga verder met dromen kun jij je kennis nog wat bijschaven lol!!

Pg
NAW Seeds
3 soorten Amnesia
KillerQueen F6
Uberkush
S5 Scrog in Smart Pots
Killing Fields x Blue Hammer
Afghaan x Sannie's Jack
Hericules op Docpito van Peter Pompemopski a.k.a. Poldergrower ;-)
White Rhino, Ceres Skunk en Double Fun - Test 2 Humboldt Nutrients
Blue Hammer - Test 1 Humboldt Nutrients

Outdoor 2017
Outdoor 2016
Outdoor 2013
Outdoor 2012
Outdoor 2011
Outdoor 2010

#23 lostchild

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 9623 Posts:

Gepost 11 mei 2017 - 09:39

Ph range vd GHE nova is ok hoor P_G, tussen de 5 en 8 heb je er geen omkijken naar al presteer je beter als je bij hydro kweken wel aanzuurt.
Je komt omdat die zooi zo goed in elkaar steekt steeds ergens rond de 6 uit.
Medicinaal wiet gebruiker en kweker van eigen medicijn.
Na de waarheid is er geen fantasie meer te leven

#24 Wietefras

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 4355 Posts:

Gepost 11 mei 2017 - 20:09

Ha ha Poldertje heeft ook een keer een plant met een dikke top. Mocht ook wel eens een keertje ... Lol. Eindelijk een heer goede genetica gekocht?

Die ene paarse top van mij lijkt inderdaad net een "NAW top". Al is die nog een stuk compacter dan de gebruikelijk buitenwiet in jouw thread. Is overigens wel gebruikelijk bij paarse soortjes dat ze wat meer fluffy zijn, maar dat weet je natuurlijk dan weer niet. De rest is een stuk compacter dan jullie ooit hebben gehad trouwens.

Als er iemand zijn kennis moet bijschaven ben jij het wel. Dat jij niet snapt dat een correcte pH net zo belangrijk is voor het bodemleven als voor de wortels zelf ga je nooit over die 0,75g/W heen komen. Oh en als je toch bezig bent, dan moet je misschien even kijken wat een overdosis aan fosfor met je bodemleven doet.

Dat moet je diep van binnen wel snappen, maar de marketing is belangrijker natuurlijk.

#25 erazer

Harde kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1106 Posts:

Gepost 21 mei 2017 - 16:42

blijft een tering zooi hier
One smoke a day keeps the docter away

#26 Hutseflutsel

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 289 Posts:

Gepost 17 juli 2017 - 23:39

Bekijk Post wiwawietje, op 02 mei 2017 - 22:26 , zei:

Hallo iedereen,

Ik heb een Ph waarde meter besteld, en verwacht hem binnenkort in huis te hebben. wiet groeit het beste bij een Ph van 5.5-6.5 nu weet ik dat mijn leidingwater ongeveer een Ph heeft van 7,4. Ik moet dus het water iets zuurder maken maar waarmee maak je het zuurder? kun je gewoon een beetje azijn door je water heen doen of zitten daar weer verkeerde stoffen in? Zo ja, wat gebruik je anders en hoe duur is dat?

Ja ik ben een beginner maar ik verwacht wel serieuze antwoorden.

Alvast Thanks! :)

Gewoon op aarde blijven kweken, niet nodig dan.