Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
-TAV-

Daar Zijn We Dan!

Recommended Posts

Als nieuw lid zal ook ik mijzelf maar eens voorstellen.

 

Ik ben -TAV-, al jaren een vervente roker en dagelijkse veelgebruiker die graag op onderzoek uitgaat naar de betere/uniekere smaakjes en soortjes, net zoals anderen naar bierproeverijen gaan!

 

Al die jaren ben ik trouw naar de verschillende coffeeshops en kwekers gewandeld, wat best in de centen kan lopen. Dit is de reden dat ik toch maar eens serieus een eigen kweekje wil gaan opzetten.

 

Ervaring heb ik nauwelijks: 10 jaar geleden heb ik 5 buitenplanten gehad welke fantastisch groeiden (bleek toch enigzins groene vingers te hebben geërft van -TAV- senior, de tuinman). Helaas vonden ongenode gasten dit ook en zijn de toen twee meter hoge dames zo uit de tuin gegegraven en over de schutting meegenomen.

 

Na deze ervaring heb ik geen kweekjes meer gehad en enkel hierendaar geholpen in een grotere kwekerij/ met knippen. De reden om zelf niets te doen was voornamelijk omdat ik mijn buurt goed genoeg kende dat het weer zou gebeuren als ik het buiten deed en omdat binnen geen optie was (ex). Nu is dit dus verandert!

 

Gisteren dus een topic gestart in het micro sub-forum en in de komende week/weken zal er een bouwverslag komen, later uiteraard gevolgd door een kweekverslag!

 

Forum is niet het aller actiefste forum, maar enorm veel info en behulpzame leden! Heb er zin in :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!

 

Had gister al je bouwproject gelezen, ziet er niet slecht uit en ben alvast benieuwd naar het eindresultaat ;)

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elk voordeel heb z'n nadeel, welkom en veel succes gewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...