Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SJ1984SJ

Plant Knippen

Recommended Posts

Hallo,

 

Als eerste bedankt voor het toevoegen op dit forum.

 

Ben hier terecht gekomen omdat ik geinteresseerd ben in het kweken van mijn eigen wietje.

Ik heb jaren lang ervaring in het roken van de wiet maar 0,0 in het kweken er van.

 

Na het vele lezen van kweekverslagen en neuzen op internet ben ik tot de conslusie gekomen om eerst maar eens een zaadje te halen en de plant eens te laten groeien om te kijken hoe het proces precies verloopt aangezien ik dit ook veel als tip had gelezen.

 

Heb 2x een RQS Bleumatic autoflower (i can grow can) gehaald (niet beter wetende nog wat je beste kunt kopen.)

Ik heb veel geleerd van mijn eerste plantjes denk aan het water geven / voeding die er bij kwam kijken en de hoogte van de lamp..

Tijdens het groeien van de plantjes begon het ook te kriebelen, waardoor ik een klein tentje met afzuiging heb gekocht en ventilatie 60x60x140 met een spectrabox 180Watt.

 

Ik had uiteraard gelezen dat een autoflower niet tegen verpotten kon en dit is ook zeker gebleken 1 van de 2 werd een 3 vinger plant en de ander werd niet echt groot maar had wel 5 vingers en had net de nieuwe lamp. Hoewel de plant klein is ruikt het enorm in mijn tentje. Nu is mijn vraag aangezien ik dit toch best lastig vind wanneer ik hem moet knippen. de plant is van 21-2. Zeggen jullie laten staan nog even of juist knippen? heb geen handloep of microscoop. hoop dat de fotos duidelijk zijn. En knippen jullie wel eens alleen de hoofdtop er alleen af en de rest nog even laten staan of heeft dat geen hut en is juist slecht.

 

6vfrkzdjdwuaj.jpg

 

whwixertisgpl.jpg

 

aj2iq9szil3fl.jpg

 

vt5dqbnvvhgeb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag nog wel even

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...