Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
G-Cheese

Planten Blijven Klein?

Recommended Posts

dag allemaal,

 

ben al tijdje bezig met mijn 2e ronde en ik vind dat mn plantjes redelijk klein blijven?.. dacht dat ze nog wel wat zouden strekken in het begin van de bloei. moet het nog komen of heb ik misschien iets fout gedaan?

heb vandaag ook wat van de onderste vertakkingen gediefd

 

heb 3 soortjes staan: 3x bubble kush 3x pineapple kush en 3x lemon shining silver haze van RQS en hangen onder een 600W led lamp.

ik heb ze 3.5 week voor gegroeid en ik zit nou in mijn 3e week bloei. als medium heb ik universele grond en daar tomatenmest bij gedaan die voor een week of 6 bemest zou zijn. heb de eerst 6 weken power roots gegeven en pure zym, en het water afgezuurd naar 6.1 . sinds deze week begonnen met een beetje bloei voeding.temp is min 21/22 en max 28/29 graden en LV rond de 50/55%

 

hieronder wat fotos.

 

gallery_46948_19322_6077647.jpg

gallery_46948_19322_260779.jpggallery_46948_19322_614254.jpggallery_46948_19322_4680817.jpg

 

alvast bedankt! :j

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks aan t handje volgens mij !! Je hebt het oppervlakte aardig dichtzitten en het gaat vast nog wel een paar cm omhoog met het opbouwen van de toppen ik denk dat je je niet druk hoeft te maken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoog ec waarschijnlijk, kan een plant behoorlijk remmen

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt daar nou zo weinig licht vanaf of lijkt dat maar

nee de laatste 2 fotos heb ik met mijn camera gemaakt en die heeft een functie waardoor de kleuren er zo uit zien. dan zie je de topjes wat beter.

 

Hoog ec waarschijnlijk, kan een plant behoorlijk remmen

ja ik heb nog geen ec meter helaas.. die dingen kosten nogal wat dus

hoop er over tijdje een te kunnen halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoel je tomaten mest. een "zwaar" bemeste aarde van de growshop is meestal goed voor 3 weken. Denk dat jou mix to much in 1 x is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoel je tomaten mest. een "zwaar" bemeste aarde van de growshop is meestal goed voor 3 weken. Denk dat jou mix to much in 1 x is.

 

maat van mij kweekt ook met de zelfde setup en heeft er zelfs meer bij gedaan als mij, en hij heeft flinke joekels staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...