Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
G-Cheese

Planten Blijven Klein?

Recommended Posts

dag allemaal,

 

ben al tijdje bezig met mijn 2e ronde en ik vind dat mn plantjes redelijk klein blijven?.. dacht dat ze nog wel wat zouden strekken in het begin van de bloei. moet het nog komen of heb ik misschien iets fout gedaan?

 

heb 3 soortjes staan: 3x bubble kush 3x pineapple kush en 3x lemon shining silver haze van RQS en hangen onder een 600W led lamp.

ik heb ze 3.5 week voor gegroeid en ik zit nou in mijn 3e week bloei. als medium heb ik universele grond en daar tomatenmest bij gedaan die voor een week of 6 bemest zou zijn. heb de eerst 6 weken power roots gegeven en pure zym, en het water afgezuurd naar 6.1 . sinds deze week begonnen met een beetje bloei voeding.temp is min 21/22 en max 28/29 graden en LV rond de 50/55%

 

hieronder wat fotos.

 

gallery_46948_19322_6077647.jpg

gallery_46948_19322_260779.jpggallery_46948_19322_614254.jpggallery_46948_19322_4680817.jpg

 

alvast bedankt! :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamp er kort op, flink voorbemest medium en aan toplaag rand pot te zien ook best een droge kweker (niks mis mee).

Allemaal redenen om ze minder te laten strekken :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamp er kort op, flink voorbemest medium en aan toplaag rand pot te zien ook best een droge kweker (niks mis mee).

Allemaal redenen om ze minder te laten strekken :icecream:

ja lamp hangt er idd miss wat kort op en met het mest heb ik toch nog redelijk voorzichtig gedaan, was 5g/L potgronden water geef ik ze 300 ml per dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima formaat planten wat mij betreft, des te beter penetreert het licht door het gewas.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...