Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
belgische gekke koe

Serre + 2X Royal Kush Af

Recommended Posts

Hallo kwekers en lezers!

 

Mijn vorige kweek met Jack Herrer werd een halve mislukking, maar ik geef het kweken in een serre nog niet op. Groeien hebben de lieve plantjes namelijk geweldig gedaan, bloeien ook.

 

Alleen, en ik citeer uit m'n vorige verslag:

 

als je in een serre gaat groeien, en je begint laat, en je kan allicht niet verduisteren...dan kies je GEEN soortje dat héél lang bloeit... zucht

 

want dan krijg je dus toprot. Wat er te redden was, was een goed en (heel) stevig rokertje, dat wel.

:smoke

 

Deze keer wil ik absoluut geen toprot, dus ben ik voor Royal Kush Automatic zaadjes van RQS gegaan. Die kwamen eerst gewoon niet aan, maar na een mail werd gelijk een vervangbestelling gestuurd en die is er sinds vandaag. Zaadjes zitten nu in de pitpots, met de meegeleverde bacto overgoten.

 

Met de geschatte tijd tot oogst van 9 weken begin ik er daarmee "vroeg" aan zou je kunnen zeggen, maar dat is omdat ik graag voor een geplande vakantie wil oogsten. De plantjes gaan in twee verschillende serres - één met een ideale verluchting en één met het meeste zon.

 

De grond ga ik weer voorbereiden door er goeie kwaliteit potgrond en wat toevoegingen door te mengen - ik zou in grote potten kunnen werken, maar kies weer voor volle grond omdat dat vorige keren zo'n stevige groei gaf (en geen problemen uitgezonderd toprot). De "zonne"serre was vorig jaar veranderd in een jungle door de groei van één (1) passiebloem, dus ik denk niet dat de grond zo veel nodig heeft.

 

Update met foto's zo gauw er wat te zien is!

 

grtz

gekkoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je kweekje man!

Hoop niet dat je geplande vakantie heel strak op die 9 weken is gepland, want dat ga je hoogstwaarschijnlijk niet halen.

Menig autoflower heeft minstens wel 12 weken nodig. 4 voor de groei.. (weekje omschakelen).. en dan nog 8 weekjes bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...