Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
criticalwidow

Brandgevaar?

Recommended Posts

High stoners

 

 

Ik ben weer een kweekje begonnen na lange tijd maar m'n sannie jacks groeien de pan uit. Ik heb er 4 in een smartpot staan van 247ltr in een ds120, en ze staan onder de gavita pro 1000watt en de afstand is nu 50/60cm. Heb nu het dak opengeknipt maar de kap is natuurlijk heet. Nu vraag ik me af of dat brandgevaar op kan leveren... Had ik maar gescrogged hahaha

 

 

grtz CW

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh als je kap de tent raakt of er heel dicht op staat kan dat idd brandgevaar opleveren. maar dit snap je zelf ook wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je dak eruit geknipt ?... dat vraagt toch wel om een foto. Mischien dat knakken,buigen wat handiger was geweest ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh als je kap de tent raakt of er heel dicht op staat kan dat idd brandgevaar opleveren. maar dit snap je zelf ook wel?

 

Nou ik had eigenlijk verwacht dat de reflectie kant brandwerend was. Anders had ik dus ook dit topic niet aangemaakt als ik het had gesnapt toch? Maar oké dan weet ik wat ik moet doen.... bedankt voor je antwoord.

 

Je dak eruit geknipt ?... dat vraagt toch wel om een foto. Mischien dat knakken,buigen wat handiger was geweest ?

 

Nou Agent... ik heb haar zoiezo zwaar mishandeld hoor hahaha. Maar de jacks staan bekend om de groei explosie in de eerste 3/4 weken dat ik dat een beetje onderschat heb. ik zal vanavond effe kijken of ik er een foto van kan maken als ik het dak verder opengeknipt heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die jack groeit inderdaad erg hard na de omschakeling. Bij jou dus letterlijk de tent uit.

K hoop wel voor je dat je een waanzinnige oogst gaat krijgen aangezien je nu ook de kosten van de tent eruit zal moeten halen.

 

Ben echt zeer benieuwd naar de foto. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die jack groeit inderdaad erg hard na de omschakeling. Bij jou dus letterlijk de tent uit.

K hoop wel voor je dat je een waanzinnige oogst gaat krijgen aangezien je nu ook de kosten van de tent eruit zal moeten halen.

 

Ben echt zeer benieuwd naar de foto. :)

 

Nou Agent, ik was toch al van plan om een nieuwe te halen want een ds120 met een gavita 1000w is net te krap natuurlijk. En een foto plaatsen lukt me nu even niet helaas... via de fone is dat geen optie geloof ik. Hij blijft maar op upload staat pfff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch gelukt geloof ik😅

 

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_17439/gallery_27271_17439_528318.jpg

 

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_17439/gallery_27271_17439_593106.jpg

 

https://www.wietforum.nl/uploads/gallery/album_17439/gallery_27271_17439_435385.jpg

 

 

Het valt best wel mee hoor, want het raakt mekaar niet eens en er staat een behoorlijk windje in de tent.

 

Wat is het trouwens stil hier zeg... de oudgediende zie ik helemaal niet meer voorbij komen?! Where The Fuck is iedereen joh 😂

 

Gr Cw

Edited by criticalwidow
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha dat zijn de echte bob de bouwer oplossingen .. prachtig !!! Zou toch wel even opletten idd ivm brandgevaar. Maar als t kan dan kan t he..

 

De oudgedienden tsja veel is er uitgewaaid geloof k maar dr zitten dr hier ook nog wel wat hoor..

Laten we t r maar op houden dat er een nieuwe generatie is opgestaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai smelt dat niet??

 

ik zou er niet lekker naast slapen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ziet er zo grappig uit :P

Mind of a stoner geen ruimte meer ohh knip het dak van de tent er wel uit, wel mooi passief lucht gat erbij :likken:

Net ff voor je getest bij een oude tent even aansteker er onder gehouden met vlam tegen het mylar(reflectie kant) maar smelt niet echt weg.

Denk dat dit niet zomaar in brand vliegt hoor.

PS: wel mooie jack hoop voor je op een goede ronde kan je een nieuwe tent kopen haha. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou ik had eigenlijk verwacht dat de reflectie kant brandwerend was.

 

Hoor ze het al zeggen op Hart van Nederland. Hij dacht dat de reflectie kant brandwerend was

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn reflectie is brandwerend, spiegels branden niet :innocent:

 

zon tent is toch gewoon plastic uitendelijk?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je had beter de bodem eruit kunnen snijden en dan het frame op een verhoging plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

blij dat je niet naast me woont

 

wat is het volgende een vsa als vatverwarmer

Edited by Fatamorgana
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh als je kap de tent raakt of er heel dicht op staat kan dat idd brandgevaar opleveren. maar dit snap je zelf ook wel?

 

 

Eh, nadat ik weer wat oude topics heb doorgelezen is dit dus geen probleem hoor!

De meesters van een paar jaar geleden (Art,krasi en DOC etc) hadden precies hetzelfde probleem en hebben dit ook uitgeprobeerd.

 

 

http://www.wietforum.nl/topic/95022-vijf-amnezen-onder-gavita-1000de/page__st__80

 

blij dat je niet naast me woont

 

wat is het volgende een vsa als vatverwarmer

 

Nou ik zou wel naast jou willen wonen hoor fatamorgana. Ik zou dit topic even goed doorlezen ;)

 

http://www.wietforum.nl/topic/95022-vijf-amnezen-onder-gavita-1000de/page__st__80

 

:wave:

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk je stelt een vraag en mensen zeggen wat en je geeft dan zelf antwoord haha

 

de topic die je aangaf staat niks over de je tent verknippen

 

heb niet zo de link bij de hand maar er staan wel meerdere verslagen waar tenten vlam zijn gevat, vandaar mijn reactie

 

het is aan jouw, maar was meer een tip om het anders te doen

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogen in een tentje met een kacheltje op aanraden van iemand anders omdat dat ergens goed voor zou zijn en bij die ander ging dat al tijden goed was het verhaal :cry

 

Zelf ook ff goed lezen CW

 

He,ik heb nog niets gesneden hoor,kap hangt normaal in de tent hoor

 

@carpe_diem,

Ik heb ook twee linkerhanden,maar ga het eerst even goed bekijken,ik snij nog niet hoor :lol:

 

Je zal speciale kit moeten gebruiken,volgens Doc moet het tentmateriaal de hitte aankunnen.

 

Het idee van de tent is wat je in het Engels noemt een brain fart.

De tenten zijn al hoger in grotere maten.(intense)

Zat met Art na te denken hoe je extra hoogte kan krijgen.

Iemand anders nog een goede suggestie in die richting?

 

Er is dus niets geknipt door Art, brain fart van het 1e uur.

 

Hoop voor je dat het goed blijft gaan, de bodem eruit had zoveel beter gewerkt als je hoogte wilt winnen in een te lage tent.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogen in een tentje met een kacheltje op aanraden van iemand anders omdat dat ergens goed voor zou zijn en bij die ander ging dat al tijden goed was het verhaal :cry

 

Zelf ook ff goed lezen CW

 

He,ik heb nog niets gesneden hoor,kap hangt normaal in de tent hoor

 

@carpe_diem,

Ik heb ook twee linkerhanden,maar ga het eerst even goed bekijken,ik snij nog niet hoor :lol:

 

Je zal speciale kit moeten gebruiken,volgens Doc moet het tentmateriaal de hitte aankunnen.

 

Het idee van de tent is wat je in het Engels noemt een brain fart.

De tenten zijn al hoger in grotere maten.(intense)

Zat met Art na te denken hoe je extra hoogte kan krijgen.

Iemand anders nog een goede suggestie in die richting?

 

Er is dus niets geknipt door Art, brain fart van het 1e uur.

 

Hoop voor je dat het goed blijft gaan, de bodem eruit had zoveel beter gewerkt als je hoogte wilt winnen in een te lage tent.

 

Idd.... Art brainfart Maar hij wist wel waar hij mee bezig was dus neem ik het wel serieus. En zeker als je (in mijn situatie) ff niks anders kan. En ben het met je eens lost, had beter via de onderkant gemoeten. Desondanks heb ik het zo weten te fabriceren dat de lamp/kap het tentdoek niet eens raakt. Ik heb het best ruim gehouden want de ruimte waar de tent staat is gelukkig pikkedonker. De lamp hangt als het ware precies in het uitgesneden rechthoekje. Aankomende ronde zullen de planten niet te lang voorgroei krijgen dus hou ik er rekening mee de planten zo laag mogelijk te houden.

Ik mis die topics van krasi, art etc. wel hoor jij niet dan? Jij zit hier ook al een hele poos en ik denk dat jij ook wel een "genieter" was van hun kweekjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja voortaan gewoon cel rem gebruiken of ze knakken als ze te groot worden dan hoef je nergens in te knippen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was een brainfart van Doc, niet van Art..

Doc had wel vaker brainfarts als ie aan de Nees was geweest en nieuwe speeltjes binnen kreeg of had :punk:

Mooie tijden met al die testen en het uitvinden hoe iets in te zetten was.

Ik herinner me nog mijn PentaKeep test poging, wat een drama en hoe geconfronteerd met beperkt zijn werd ik toen :rolleyes2:

 

Art was altijd heel erg voorzichtig met dingen proberen, als ie ergens niet van overtuigt was dan gebeurde het niet.

 

Topics zoals toen zijn zeldzaam, ik maak ook geen kweekverslagen meer vanwege diverse omstandigheden.

Canna is mijn medicijn en zonder ben ik goed de lul, dat stemt je tot nadenken over hoe je te koop loopt met je kweekjes en wat je verder met plantjes doet :innocent:

 

Herinner je je leden als zeiksnor nog :showoff:

WF is er van vergeven tegenwoordig :|

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tent is gemaakt van Mylar,en kan best wat warmte hebben.

Maar direct contact met armaturen of travo's zou ik wel voorkomen,dat is vragen om problemen. :o

En als je iets brandwerends zoals glaswol ofzo tussen de lamp en de tent in propt,kan het armatuur zijn warmte niet meer kwijt.

Dus slecht idee denk ik.

Bovendien staan de petten vroeg of laat aan je deur als je zulke dikke geurlekken zelf in je tent snijdt,dan heb je toch een filter voor niks? :o

 

 

Conclusie : Autoflowers gaan kweken :lol:

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bovendien staan de petten vroeg of laat aan je deur als je zulke dikke geurlekken zelf in je tent snijdt,dan heb je toch een filter voor niks? :o

 

Denk dat dat wel mee gaat vallen,

Werkt het zelfde als met je inlaat.

Mits je natuurlijk voldoende afzuigt hé

 

Maare,,

Behalve dat je verstand van voetbal lijkt te hebben..

(seizoenkaart op PP. :whistle: )

 

Valt het me allemaal nog niet zo van je mee CW,

Ik kan me nog topics van je herinneren, waarbij het brandgevaar uit de elektra kwam... :excl:

Ik had gedacht, dat je zo zachtjes aan wel eens een keer zover was,

dat alles een beetje behoorlijk en VEILIG zou verlopen bij je.

 

Maar kennelijk speel je nog steeds met het leven van je buurkinderen.. :thumbsdown:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik alleen al de topic titel lees denk ik niet doen... ga sla kweken in je moestuin,

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...