Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kamihaze

Word Dit Corsleutel Plantje Nog Wat?

Recommended Posts

Had gehoopt dat dit plantje wat beter werd met de tijd maar blijft een ielig plantje terwijl de 3 andere plantjes in t hok er super uitzien.

 

Gewoon een corkey?

 

gallery_46333_18974_3281213.jpg

 

Andere plantjes.

 

gallery_46333_18974_3145849.jpg

Edited by Kamihaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me eerder een blokkade. De pot een keer doorspoelen met kraanwater op pH 5.8 kan helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga mijn potten aarde niet doorspoelen als je t niet erg vind en al zeker niet afzuren.

 

Dat schijnt je bodemleven te verzieken.

 

Ik denk zelf dat deze een beetje hardhandig is overgepot omdat de kluit een beetje uitelkaar viel tijdens...denk dat dat een grote rol speeld...de rest staan onder de zelfde omstandigheden en doen t prima...ook de waterhuishouding is op orde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangieten met bacterien (bijv; Biopak) om het bodemleven een extra impuls te geven, en idd aarde kun je niet spoelen zoals cocos en steenwol of een ander inert medium, afzuren is al helemaal geen goed idee als je bio kweekt ivm met de zuurgraad die door het bodemleven zelf gestuurd wordt. Denk dat je de oorzaak zelf al benoemd hebt, ziet eruit als een kush plantje, klopt dat? Mijn ervaring is dat kush zowiezo gevoelig is voor omgeving veranderdende factoren.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal weer is bacto meegeven inderdaad..heb t wel meegegeven met inwateren vd aarde maar is inmiddels al meer dan 2 weken geleden.

 

Het is een cbd cronic plantje van serious seeds.

Denk dat de boosdoener het verpotten is geweest...zou zich uiteindelijk toch moeten herstellen zou je zeggen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga mijn potten aarde niet doorspoelen als je t niet erg vind en al zeker niet afzuren.

Oké! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, lijkt me wel, zo belabberd ziet ze er ook weer niet uit, oberpotten in dit stadium vind wiet vaak gewoon niet fijn en krijgen ze stress van, Beetje TLC, lekker bladvoeden en bacterien in je medium dan komt ze er vast met een kleine week weer tot leven

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

valt toch wel mee? misschien vind ie de voeding gewoon niet zo lekker

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ben ook niet boos op d'r :D

 

Ze moet vreten wat de pot schaft huff ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat ze niet wat te nat?

 

Nee eerder iets te droog maar is op orde.

 

De kluit was nog niet goed volgeworteld merkte ik met verpotten....tiefte beetje uit elkaar zeg maar. Eigen schuld had de bovenlaag niet afgedekt :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is dattem gewoon Kami,wortelschadetraumastress syndroom.

Aan de hangende bladeren te zien is er duidelijk iets mis met de celspanning ;)

 

Gewoon blijven verwennen,dan krabbelt ze wel weer wat op.

Als ze nog vegetatief is komt ze er makkelijker overheen,dus gewoon lief zijn :P

 

Ze zien er mooi groen uit trouwens Kami,ouwe T-neon telert! :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds gister niet meer in vegatieve fase...zie wel wat.ze.doet....ik zet er een rek/net boven en bind zoveel naar haar hoek op het daar een beetje te vullen.

 

Kan er ook altijd nog weg halen. Slettebak dat ze er niet uit ziet.

 

Tnx..die andere 3 gaan zzeker goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal maar weg over een week of 10, eer de bloei erin zit gaan die wortels ook wel ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...