Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

konopi

Ex-Gevangenisdirecteur Teelt Jonko's: 'jezus Is Onze Rechter'.

Recommended Posts

Een ex-gevangenisdirecteur uit het Brabantse Nieuw-Vossemeer is opgepakt omdat er 114 hennepplanten in zijn huis zijn gevonden. Er loopt een onderzoek naar de zaak, maar in zijn familiekring zijn ze niet ongerust: er is maar één rechter - en dat is Jezus.

Volgens Omroep Brabant heeft Hank G. jarenlang bij het ministerie van Veiligheid en Justitie gewerkt als projectmanager, programmamanager en directeur. In zijn vrije tijd zette G. zich in voor verslaafden en daklozen in een Rotterdamse christelijke stichting. De hobbyteler was ook een actief lid bij de evangelische gemeenschap in Steenbergen. Gisteren met goeie vrijdag zou G. vergiffenis hebben gevraagd voor zijn daad aan de Heer.

Het onderzoek naar de zaak loopt nog steeds. Hank G. wil zelf niet reageren op alle heisa. Dochterlief daarentegen is wel erg duidelijk over de hogere macht die zal spreken: "Wij hebben Jezus met ons en dat is onze rechter".

 

christ-weed.jpg

 

https://www.powned.t...jonkos-jezus-is

Share this post


Link to post
Share on other sites
De hobbyteler

 

oh ik mag wel opschieten dan, 114 stuks :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou maar doen Huff.Is wel een mooi aantal als maximum :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is toch een enorme diversiteit/verdeeldheid in de christengekken groep...

 

ofwel verzinnen ze het zoals het hun uitkomt :D

 

Ps: die higher power kan ik wel begrijpen als je 114 planten als hobbyist oprookt ;)

Wel een mooi aantal voor een selectie te maken

Edited by alkaline
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt eraan welke versie je volgt.In mijn versie is die groot medicijn man.klik :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mijn versie ben ik god, dat geloof ik, alleen nog even kijken hoe ik nou onder de belastingdienst uit kom :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je Sodom & Gomorra kan vernietigen, dan moet de belastingdienst geen punt zijn.Doe je de rest van Nederland wel een plezier mee. :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben helaas geen jonge god meer, die dwaze dagen moet ik achter mij laten, nu heb ik al moeite met de dop van de tandpaste :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben helaas geen jonge god meer, die dwaze dagen moet ik achter mij laten, nu heb ik al moeite met de dop van de tandpaste :whistle:

 

140px-Red_bull_tin.jpeg

 

of

 

0TghR.gif

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt eraan welke versie je volgt.In mijn versie is die groot medicijn man.klik :icecream:

 

GOEIE god ! hahaha. Na de tweede paragraaf lag ik eraf. Arme mensen allemaal die zich nog bezig houden met die onzin. NOG STEEDS ook. En ALS je, je dan al bezig houdt met jezus christus, dan weet je dat na het pakken van je 114 hobby plantjes wel dat bidden niet helpt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus heeft wel bestaan zeker na de vondst in 2008 van een loodboekwerkje ergens in Jordanië , waarin staat dat Jezus eigenlijk een oude Joodse traditie uit de tijd van koning David in ere wilde herstellen & niet zoals later door verkeerde interpretatie een nieuwe goddienst wilde oprichten.Die man is gewoon helemaal verkeerd begrepen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...