Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Weedlover020

Vroeg Begonnen 2 X Purple Bud 2 X Early Skunk 1 X Amnesia Haze

Recommended Posts

Yo,

 

Na in 2016 autoflowers geprobeerd te hebben ga ik nu voor de grotere planten.

Vorig jaar 2 rondes gedraaid 1e 3 x super skunk auto opbregst 30 gr per plant gemiddeld.

De 2e ronde ben ik pas op 1 augustus gaan ontkiemen! En alsnog 5 verschillende auto's laten afbloeien met maar 20 gram per plant.

 

Ben dit jaar vroeg begonnen, laten voorgroeien onder een lampje van €7,- en maar 14 watt.

4 komen uit zaad en de amnesia is een stekje.

Ben van plan 1 x purple bud en 1 x early skunk in de volle grond te stoppen als ze groot genoeg zijn.

De Amnesia Haze ga ik sowieso verduisteren de andere 2 die in potten blijven misschien ook.

 

Ik ben 6 weken geleden begonnen met ontkiemen. Veels te vroeg maar met slecht weer staan ze binnen.

 

 

Hier wat foto's:

 

Early Skunk blijft wat kleiner maar veel steviger;

gallery_44297_19352_91383.jpg

gallery_44297_19352_938556.jpg

 

En hier de Purple Bud ( hij wordt volgensmij nu al paars )

gallery_44297_19352_2204689.jpg

gallery_44297_19352_1108731.jpg

 

Dit is het stekje die staat soms onder de lamp

gallery_44297_19352_1188765.jpg

 

Hier is mn nieuwe Early Skunk net 2 dagen boven

gallery_44297_19352_553126.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou in ieder geval nog ff wachten met ze in de volle grond te zetten, en ik zie beschadigd blad bij de stek, ziet er uit als trips

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had al aangegeven dat ik vroeg begonnen was, maar ze staan binnen bij koud en slecht weer. Ik kon eerlijk gezegt niet wachten dus was al begonnen. Denk zelf dat het wel goed gaat komen maar de tijd zal het leren. In de volle grond ga ik ze sowieso pas planten over meer dan dan een maand. Wiet is net onkruid ze zullen het wel overleven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou in ieder geval nog ff wachten met ze in de volle grond te zetten, en ik zie beschadigd blad bij de stek, ziet er uit als trips

 

Zal wel meer fotos plaatsen van het stekje. Deze heb ik gekregen en indien nodig zal deze vervangen worden voor een ander plantje uit zaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En we zijn 2 weken verder, de planten doen het heel goed naar mijn idee.

De grootste plant is nu 60+cm ze groeien goed, vanaf nu staan ze alleen nog buiten.

 

gallery_44297_19352_75548.jpg

 

Hier het stekje, die maakt heel veel bladeren en takken aan.

gallery_44297_19352_1737070.jpg

 

Early Skunk

gallery_44297_19352_714358.jpg

 

Nu is het wachten op de zon.

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten. Kan je iets meer vertellen over dat lampje van 7 eur? Vond ze er zeker niet slecht uitzien bij het voorgroeien onder dergelijk goedkoop lampje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten. Kan je iets meer vertellen over dat lampje van 7 eur? Vond ze er zeker niet slecht uitzien bij het voorgroeien onder dergelijk goedkoop lampje.

 

Heb even op de site van Praxis gekeken maar kon hem niet meer vinden. Ik geloof dat dit hem is https://www.brico.be/nl/verf-laminaat-decoratie/verlichting/lampen/tl-lampen/base-line-tl-buis-18w/5249611

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is iniedergeval een cool white lamp met 840 lumen en heeft dus 18 watt ipv 14 watt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer 2 weken verder dus tijd voor een update.

2 planten gaan al richting de meter dik 90cm iniedergeval.

 

Deze staat sinds kort in de volle grond, hopelijk wordt dit een boom. (90cm+)

gallery_44297_19352_3123828.jpg

 

Het stekje in een 11L pot ( 65cm )

gallery_44297_19352_2574107.jpg

 

Deze is klein maar heel erg breed bladeren zitten dicht op elkaar en de stam is ook zeker 2 keer zo dik als derest, staat in een 25L pot maar de wortels komen er nu al doorheen. (65cm)

gallery_44297_19352_2466891.jpg

gallery_44297_19352_2500191.jpg

 

Dit is de jongste, geen idee hoelang het opmeten nog niet waard, staat in een 11L pot.

gallery_44297_19352_904327.jpg

 

En hier mijn favoriet gaat richting de meter staat in een 25L pot. Wortels komen er ook al doorheen.

gallery_44297_19352_2894155.jpg

 

Als jullie tips hebben hoor ik ze graag.

 

Het is al heel vroeg in het jaar maar wanneer zou ik de eerste kunnen verduisteren? Aangezien ze al aardig gegroeid zijn dacht ik dat 1 binnenkort al verduisterd kan worden.

 

Peace

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt altijd verduisteren, als je nu begint heb je Juni en Juli wat de plant in de bloei zit(de meeste zon)

Ik zou de grote overpotten naar 40L pot/kuip/rootpouch, paar dagen wachten en dan verduisteren.

Als je begint met verduisteren is het aangeraden de plant de eerste keer volledig 24 in de donker te zetten i.v.m bloei hormonen.

Prachtig plantje Weedlover

 

 

Vasco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de complimenten, sta r zelf ook van te kijken dat ze zo mooi zijn geworden. Kan pas op zn vroegst over 2 weken gaan verduisteren momenteel te druk om ze op tijd in het donker te zetten. Ga morgen of overmorgen 40L potten aanschaffen en nieuwe aarde halen. Zal ik beginnen met groeivoeding? Gezien de mooie kleur groen denk ik niet dat het al nodig is.. of toch wel? Heb BAC groei/bloei voeding en een Booster.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plannen zijn veranderd! We gaan voor XXL oogst dit jaar.

Lekker alles in 65L potten gegooit.

 

 

Plant in de volle grond is minstens 30CM gegroeit binnen 1 week.

Verduisteren zit r niet meer in dus ze hebben genoeg tijd om grote bomen te worden.

Plan voor nu is gewoon zo veel mogeijk grammen te krijgen.

Wou eerst verduisteren om eerder wiet te hebben maar ben gestopt met blowen dus heb nu geduld.

 

Ik wacht even een week tot ze geen last meer hebben van de stress van het overpotten en dan begin ik met groeivoeding.

 

Alle tips en tricks zijn welkom! Fotos volgen zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het warme weer heeft deze heel goed gedaan 125CM +/-

gallery_44297_19352_2710778.jpg

 

Staat hier net in zn nieuwe pot.

gallery_44297_19352_2654451.jpg

 

Hier staan ze met zn allen.

gallery_44297_19352_1974098.jpg

 

tot de volgende keer, peace

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen tips/tricks ? Jammer dat dit forum niet meer zo actief is als 2 jaar geleden. Maar zal blijven updaten voor de stille volgers.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaan beste joekels worden zo.

Je ging ze verduisteren?

 

Anders worden ze zo 2.5 M,en dat trekt aandacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verduisteren , dat is niet zo praktisch met speciekuipen,

Persoonlijk zou ik gaan toppen

 

 

Greetz ramsus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks heren, verduisteren ga ik niet meer doen. Toppen wel, maar zal ik het bij alle 5 gaan doen? Mijn heg is 2,5 M hoog. Buren doen het of zelf ook of zeggen dat ze het goed vinden dat ik dit doe ipv uit een shop haal. Maar er zijn natuurlijk ook altijd rippers aanwezig, camera staat erop gericht maar dat zegt nog niks. Zijn r behalve toppen nog meer manieren om ze geen 2.5M te laten worden? Liefst houd ik ze max 2M.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zojuist voor het eerst getopt.

 

Dit stuk heb ik verwijderd.

gallery_44297_19352_4321.jpg

 

Zie hier het resultaat:

gallery_44297_19352_1290968.jpg

 

Heb ik het zo goed gedaan en zal ik het bij alle 5 doen of niet?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed getopt, maar volgens mij zie ik een begin van ballen in de top die je hebt weggehaald.................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mag hopen van niet.. waar zie jij ze dan? Ik zie ze niet namelijk. Zaadjes komen van sensi seeds en zijn allemaal feminized.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets boven de pijl die je hebt weggezet lijken zich al ballen te vormen, maar ik kan het mishebben hoor.....Ik heb nog nooti herma's gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...