Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kapiteinkoek

Sommige Planten Bloeien Niet Af

Recommended Posts

Beste forum leden,

 

Ik heb een raar probleem in me tent,

 

Ong de helft van de planten lopen achter tegenover de rest, er zit ook geen patroon in sommige in de hoek andere midden en andere weer bij de muur.

 

Ik heb gecheckt op licht lekken maar het is gewoon pik donker ik geef ze water met eb en vloed dus alles is gelijk.

 

gallery_46224_19012_2547759.png

Zo horen ze denk ik eruit te zien in week 7.5

 

maar veel van de planten hebben nog witte bloei haren en maak me best wel druk over want sommige moeten binnenkort gespoeld worden

gallery_46224_19012_1784190.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijken sowieso eigenlijk allemaal wel hele fluffy toppen? Jij gebruikt ook led toch? Hoe is de verdeling van je cobs en hoever hang je het armatuur van je planten? Omdat je best veel uitschieters hebt komt het licht misschien aan?

 

En wat voor soortje is het, stek/zaad etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je verschilende soortjes in je tent hebt, klopt het dat ik kleurberschil zie in bladkleur? Dat zou het alleen maar meer bevestigen, uit zaad of stek? Ruiken ze hetzelfde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt net of ze in de reveg zijn geschoten .

dan krijg je van die doorgeschoten uitlopers in je toppen .

die zien er uit als uitgerekte foxtails .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pindatrots het zijn harde bonken daar maak ik me niet druk over , Het is een 120x240 tent met verschillende soorten leds 3500k, 3000k.cri90, cri 80 op ieder 60x60cm 200W dus plantvormer dat heb je goed gezien verschillende kleuren maar sommige die onder de zelfde lamp hangen vertonnen verschillende bloei stadia. Helaas zijn het allemaal amnesia haze stekken daarom maak ik me dus druk.

 

Macerror, dat zou een nachtmerrie zijn maar hoe komt zoiets nou ? want de 1 gaat goed en de plant ernaast niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat je klok goed ingesteld? 12/12 ipv 13/11 want dan krijg je ook dat soort tafferelen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat je klok goed ingesteld? 12/12 ipv 13/11 want dan krijg je ook dat soort tafferelen

 

Ik zag net dat 1 van de 4 lampen 30 min voor de rest aan sprong maar dat kan het toch niet zijn ? ik heb net de licht van 12/12 naar 11 uur licht en 13 uur donker in de hoop dat ze zo meer slaap hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de planten daar gevoelig voor zijn dan kan dat,

Zelf ook een keer de klok verkeerd ingesteld (13/11) na 8 weken nog geen bruine haren te bekennen bij sommigen en bizar veel uitschieters in de toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had gehoopt dat je met led minder last van foxtails hebt, maarja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ze in reveg zijn is wel een feit heb een paar nieuwe blad gespot.

Valt er nog wat te redden of zal ik gewoon de schaar erdoor halen over 2 weken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduld is een schone zaak.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze van 12/12 naar 12.5 gaan, gaan ze reveggen ja, niet om dat half uurtje maar om langere dagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon de klok weer goed zetten en kijken wat er gaat gebeuren ook bij reveg zullen de huidige bloemen gewoon doorgaan met afbloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom staan die lampen dan niet op 1 timer ? Heb totaal geen verstand van led maar als ze alle 4 op 1 timer staan net als hps gaat ook alles in 1 keer aan.

 

Alles op zn eigen timer lijkt mij vrij klote iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...