Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Netizen

Ik Stel Me Niet Aan Maar Voor

Recommended Posts

Hallo boeren,burgers en buitenlui,

 

Gaarne maak ik van deze gelegenheid gebruik om mijzelf op een absurd formele manier voor te stellen(wellicht toch een goed idee om het woordje niet uit de topic titel verwijderen).

 

Enfin,ik ben een old-school blower die helemaal gek aan het te worden is van de huidige coffeeshop inventaris.Met al die "nieuwe" wietjes en weetjes verkopen ze gewoon helemaal niets meer wat mij aanstaat dus ben ik,na jaren twijfelen, tot het besluit gekomen dat ik dan maar zelf mijn eigen rookwaar moet gaan kweken.

 

Ik wil me hierbij dus richten op de wat "oudere" strains zoals Northern Lights,Orange Bud en Super Skunk.Van dat werk dus,lekker in een coma op de bank liggen.

 

Ik hoop,te zijner tijd,op jullie tips en advies om mijn eerste kweek tot wasdom te laten komen en dat ik na al die tijd weer eens met een zalig gelukmakende glimlach op de bank te vinden zal zijn.

 

 

Bedankt voor de belangstelling en rook ze!

 

Nes

Share this post


Link to post
Share on other sites

De prijzen in de shop hebben mij de keuze doen maken om het zelf te kweken! En dit bevalt ZEER goed!

Je plannen zeker voortzetten!

 

Welkom :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...