Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MagicRick

Longkanker, Huidkanker, Lymfeklier Kanker .. Opgegeven Door Artsen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Dit is mijn eerste posting en direct een super dringende vraag voor hulp/ervaring/expertise.

 

Mijn oma heeft longkanker met uitzaaiingen over haar hele lichaam. Huidkanker, lymfeklierkanker en god weet wat nog meer. Ze is opgegeven door haar arts. Er is niets meer te doen.

 

Mijn broer en ik zijn de afgelopen twee weken gaan zoeken op het internet en hebben diverse verhalen aangetroffen over miraculeuze genezingen met behulp van wiet olie.

 

Onze bevindingen tot zo ver :

 

Om kanker tegen te gaan , om te gaan knokken tegen haar kanker willen wij wiet olie maken. Echter willen wij een soort van 'peer review' over onze aanpak.

 

Wij willen een olie maken met het maximale aan THC , ALPHA TERPINEOL en CBD

 

Lees hier meer over verschillende extractie methoden.

 

THC, om het maximale aan THC uit de wiet te halen wordt geadviseerd om eerst te decarboxyleren (http://herb.co/decarboxylation/) . In de oven op 110graden voor 60 min. (overzicht met temperaturen en kookduur ) Daarna wassen met butaan (BHO Methode), maar om de olie schoon te maken heb je een vacuümoven nodig. Hetgeen is nogal duur in aanschaf. Daarom overwegen wij om te wassen met 99,9% ISAPROPANOL.

Wij willen de wiet wassen met ISAPROPANOL voor circa 5 minuten

overzicht van diverse solvents : https://jeffditchfie...l-test-results/

 

Wij zijn ons ervan bewust dat ISA niet de meest veilige methode is. Je moet er echt zeker van zijn dat er geen residuen aanwezig zijn. Wij willen al het ISO weg koken door het circa 50 minuten te laten koken op 85 graden.

 

Hiermee willen wij het maximale aan THC uit de wiet extraheren.

 

 

Volgens een studie naar decarboxyleren geeft aan dat de terpenen degraderen : https://www.cannabis...n_2013_01_1.pdf

 

Daarom willen wij apart ALPHA TERPINEOL extraheren volgens onderstaande methode:

 

Alpha Terpineol extractie

 

Onderzoek naar ALPHA TERPINEOL en werking om KANKER tegen te gaan: http://ar.iiarjourna.../30/6/1911.full

 

Volgens dit onderzoek haal je het maximale aan terpenen uit 'natte wiet' door te wassen volgens de BHO methode, maar een vacuumoven is duur en dit kunnen wij niet realiseren. https://www.medicalj...s-concentrates/

 

Een ander onderzoek toont aan dat je het maximale aan terpenen uit wiet kan halen door het te wassen met olijfolie :https://www.endoca.com/blog/cbd/extracting-cannabis-oil/ zij verwijzen overigens door naar : https://www.cannabis...n_2013_01_1.pdf

 

CBD

CBD heeft voor zover wij begrijpen twee werkingen .. 1) je voelt je minder stoned, 2) het vecht tegen kanker.

CBD olie willen wij verkrijgen op dokter recept.

 

Volgens ons is de magische trio : THC, CBD & ALPHA TERPINEOL .. alle drie ingrediënten geëxtraheerd uit cannabis. Het liefst White Widow INDICA.

 

Alle op/aanmerkingen zijn MEER dan welkom !

 

mvgr,

 

MR

Edited by MagicRick

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wens jullie alle sterkte in de strijd,

ik hoop dat jullie snappen dat dit wel een erg zwaar geval is.

de iso moet je langer uitdampen.

een uur of 4 a 5

nachtje over laten staan, in de kou

en volgende dag nog een keertje een uurtje op 80 graden

 

nat materiaal zou ik niet gebruiken voor bho!

beter kun je dan skuff maken van de verse wiet en daar een olie van maken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Mijn broer en ik zijn de afgelopen twee weken gaan zoeken op het internet en hebben diverse verhalen aangetroffen over miraculeuze genezingen met behulp van wiet olie."

 

het is natuurlijk veschrikkelijk wat jullie op je pad hebben. maar bovenstaande uitspaak zou k niet teveel op hopen als k jullie was.

Ik zou meer inzetten op de kwaliteit van leven zo hoog mogelijk te houden dus minder pijn,minder misselijk,beter slapen,meer eetlust enz enz

 

wens jullie veel succes en sterkte op jullie zoektocht en heel veel sterkte natuurlijk voor oma

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte gewenst allereerst.

 

Zo'n 60 gram olie binnen twee maanden consumeren,het liefst nog meer.

Dit is de juiste hoeveelheid,en daar gaat een heeeele hoop materiaal in.

Een wondermiddel is het niet,het KAN helpen de ziekte terug te dringen maar het is alles behalve een garantie op genezing helaas.

 

Ik hoop dat jullie de ziekte verslaan :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We duimen mee dat het de goeie kant op mag gaan, is een vreselijke ziekte!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel beroerd voor je oma heel veel sterkte ermee.

 

Op internet staan heel veel dingen. Ook dat wiet kankercellen doodt, en dat wiet kanker kan genezen. Meestal zie je dit soort pseudowetenschappelijke beweringen op complot websites. Ik snap je probleem heel goed maar trap er niet in.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan er ook te negatief tegen over staan. er zijn wel degelijk onderzoeken geweest waarbij is gebleken dat thc kanker cellen dood. enkel is het niet op mensen getest. hetgeen ik heel dubieus vind ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.kanker.be...en-geneesmiddel

http://www.cureyouro...ic-studies.html (40 studies)

 

over studies op ratten en muizen vind je veel artikelen op google.

 

btw: ik zeg zelf ook altijd dat men geen wonderen moet verwachten. maar je bent dom als je het niet probeert. naast evt "genezing" of groei een halt toebrengen, heeft olie nog tig van andere goede eigenschappen voor mensen in de strijd tegen kk. ik heb nu zelf het verschil gezien bij een moeder van een vriendin van me die na de chemo zonder olie zat, een wereld van verschil. olie helpt enorm tegen misselijkheid en voor haar eetlust, rust, pijn, mood, ect. na 3 chemo's is de tumor geslonken en kan ze binnenkort geopereerd worden. het is onmogelijk om te zeggen of de olie daar een bijdrage aan heeft geleverd. geen hoge verwachtingen hebben, maar hoop doet ook leven.

Edited by supernoob
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook uit directe omgeving voorbeelden waarbij wiet olie heeft geholpen. Nu is het met mijn oma wel heel ernstig en behoorlijk vergevorderd, maar ja we willen het evengoed proberen.

 

Ik lees positieve berichten over Rosin drukpers. Heeft iemand ervaring en misschien lab test resultaten? Dit is een hele schone manier om olie te maken.

 

Alvast dank,

 

MR

Share this post


Link to post
Share on other sites

rosin blijft niets over van terpenes, dus daar moet je weg van blijven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de coffeeshops siberie, supermarkt, rusland en espresso verkoopt men medicinale cbd hasj.

 

Super makkelijk.

 

De 10 gr hasj fijn kruimelen en dan oplossen in 500 gr boter( geen water erbij)

 

In de boter decarb je de handel een uurtje met behulp van een temp meter van blokker.

 

De boter op een graadje of 80 zeven met een fijne keukenzeef.

 

In de ijskast een nachtje aflaten koelen en je hebt de volgende dag boter met 10 gram hasj erin.

 

Vervolgens lekkere vette calorie rijke choco koekjes of brownie maken met een dosis van 0.1 gram hasj per koekje. Van 10 gram hasj maak je dus 100 koekjes.

 

Oma moet er hier zoveel mogelijk van opeten als dat ze hier relaxt bij is.

 

Zorg er ook voor dat omas genoeg gezond calorierijk voedsel binnen krijgt, maak groente sapjes e.d.

De hasj koekjes zorgen voor voldoende eetlust.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel sterkte!

 

ik ben persoonlijk van mening dat de verslagen van kanker dat geneest door wiet nepnieuws zijn.

maar hoop voor je dat ik het mis heb. en wens e veel succes in je zoektoch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel sterkte!

Houd ons op de hoogte in deze strijd en hopen dat het werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er ook nooit in geloofd totdat ik het bewijs heb gezien. De artsen stonden in de rij om het wonder te aanschouwen, maar bleven stug volhouden dat het niet door de wietolie kon komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes gewenst!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk het ook niet Huff, is alternative media.Alles wat niet in de krant van wakker Nederland staat is fakenews.The Russians did it.

 

Ff on-topic

 

Hoe oud is de oma eigenlijk?

Lymfeklierkanker, is dat Hodgkin of non-hodgkin?

 

Huidkanker bestrijden heeft alleen baat bij THC, maar is het een melanoom, gaat het al heel wat moeilijker worden.Denk dat jullie er beter voor kunnen gaan zorgen dat de tijd die ze nog heeft dragelijk wordt ervaren zonder al teveel bijwerkingen van haar ziektes zelf & dat kan wel met deze plant.

 

Voor een goeie extractie is het beste een dubbele extractie uit te voeren, dus een koude extractie ivm de terpenen & eventueel de cannabinoidenzuren & een warme extractie vanwege de omzetting van de cannabinoidenzuren naar de uiteindelijke cannabinoiden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Conclusions

The aim of this study was to evaluate for the anti-growth effects of Cannabis sativa extracts and to also determine the mode of cell death following treatment. The activity of Cannabis sativa extracts was compared to that of cannabidiol, in order to verify whether the reported results were due to the presence of the compound. The study showed that the activity of one of the extracts might have been due to the presence of cannabidiol. It further demonstrated the ability of Cannabis sativa to induce apoptosis with or without cell cycle arrest and via mitochondrial pathway. More research needs to be done elucidating the mechanism between the active ingredients and molecular targets involved in the regulation of the cell cycle.

Fantastisch toch?

er is meer info:

Alpha Terpineol (zit ook in cannabis) : http://ar.iiarjournals.org/content/30/6/1911.full

http://www.kanker.be/kankerpreventie/hou-het-rookvrij/cannabis-een-geneesmiddel

 

Denk het ook niet Huff, is alternative media.Alles wat niet in de krant van wakker Nederland staat is fakenews.The Russians did it.

 

Ff on-topic

 

Hoe oud is de oma eigenlijk?

Lymfeklierkanker, is dat Hodgkin of non-hodgkin?

 

 

Oma is 73 en welk type kanker dat moet nog blijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Voor een goeie extractie is het beste een dubbele extractie uit te voeren, dus een koude extractie ivm de terpenen & eventueel de cannabinoidenzuren & een warme extractie vanwege de omzetting van de cannabinoidenzuren naar de uiteindelijke cannabinoiden.

 

Ja een koude extractie is ook waar wij aan denken. Dit omdat terpenen behoorlijk vluchtig zijn. zie studie : cannabis studie

In dezelfde studie lees je óók dat olijfolie de meeste terpenen extraheert uit cannabis. Natte/verse wietplanten in olijfolie voor maximale extractie van terpenen.

 

Maar ik vermoed dat jij met 'koude extractie' een Quick Wash methode bedoeld oid ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...