Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Roob

Sour Diesel Bladpuntjes Geel

Recommended Posts

Hey ik heb 1 Sour Diesel staan in de groei en heb sinds eergister bladproblemen.

Ze staat onder een G Tools Led van 170 watt in een gorilla grow tent van 60x75 met filter en afzuiging, verse luchtaanvoer en een luchtvochtigheid van 50% met een temperatuur van 24 graden.

 

De bladpuntjes beginnen geel te worden. Aangezien het mijn eerste kweek is heb ik nog geen idee wat het kan zijn HELP!?

 

Hij staat al 5 weken in de groei vanaf het zaad en heb hem sinds vorige week de helft vd voorgeschreven hoeveelheid voeding gegeven.

 

Fotos volgen zometeen

Ik krijg ze er niet in via mijn mobiel maar dit is de link naar het album

http://www.wietforum.nl/gallery/album/19345-sour-diesel-bladproblemen/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bladpuntjes komen meestal door teveel voeding. Maar het blad in zijn geheel ziet er niet echt fris uit dus denk dat je ook een of andere blokkade hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk Kalium tekort

 

Kan ik K boost van aptus toedienen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke voeding geef je nu?

Hypro a&b en de aptus regulator + startbooster

 

Welke voeding geef je nu?

Hypro a&b en de aptus regulator + startbooster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm. .... dan moet er haast iets anders aan de hand zijn. Staat je medium (te) nat? Je hebt radiaal draaiende bladpunten en een verdamping probleem in je blad namelijk, dat zijn symptomen van een kalium gebrek, hou je een schema aan?

Edited by Plantformer

Share this post


Link to post
Share on other sites

...... maar wacht ff .... hypro a en b dat is voor hydro kweken, jij kweekt op aarde (toch?), denk dat daar een groot deel van je probleem vandaan komt. Je gebruikt de verkeerde voeding, je moet voeding gebruiken voor aarde kweken

Edited by Plantformer
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

...... maar wacht ff .... hypro a en b dat is voor hydro kweken, jij kweekt op aarde (toch?), denk dat daar een groot deel van je probleem vandaan komt. Je gebruikt de verkeerde voeding, je moet voeding gebruiken voor aarde kweken

Ik heb echt minimaal water gegeven in de groei, dus ik zou gewoon een andere basisvoeding moeten proberen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, de voeding die je nu gebruikt is niet geschikt voor kweken op aarde. Bijv: Canna terra a+b of Dutch-pro soil a+b. Gelijk mee beginnen dan zal je plantje snel weer opknappen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, de voeding die je nu gebruikt is niet geschikt voor kweken op aarde. Bijv: Canna terra a+b of Dutch-pro soil a+b. Gelijk mee beginnen dan zal je plantje snel weer opknappen.

 

Thanks voor de info!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...