Ga naar inhoud

Hok Op Zolder Zonder Betrapt Te Worden

47 replies to this topic

#41 agent orange

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 3130 Posts:

Gepost 16 april 2017 - 09:04

Gwtf..als het 2 dagen 30 graden is wat maakt dan de opstelling nog uit ?

#42 TheRealDopey

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 624 Posts:

Gepost 16 april 2017 - 10:50

Met een paar lampjes zou ik me echt niet druk maken op het smelten van sneeuw. Uitblaas het liefst direct naar buiten ook. Met infrarood zien ze echt niet alleen je uitblaas maar je hele hokkie.

Ik heb veel op zolders gekweekt en meestal verving ik een dakpan door een met een uitblaas/schoorsteentje. Lijkt gewoon op uitblaas van je ketel.

Goede stille afzuiger en een goed filter is veel belangrijker. Aanzuigen met die paar lampen lekker doen uit het (verwarmde) huis.

Overweeg geen hps te nemen maar voor een goede cob ledlamp. Beter voor je klimaat/warmte en geen problemen in de zomer. Daarnaast behaal je met de helft aan stroomverbruik t.o.v. hps een hogere opbrengst. 1.2 tot 1.4 gram de watt gemiddeld zonder te overdrijven.

Succes met je hokkie en zeker niet in de blokhut in de tuin doen. Dat is mijn ongevraagd advies.
www,growpowerled.nl

#43 Wierie Wierie

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 36 Posts:

Gepost 18 april 2017 - 18:52

Bekijk Post FoolOnTheHill, op 15 april 2017 - 22:26 , zei:

Zonder betrapt te worden?
Dat willen we allemaal wel.

Er staat nergens dat hij wiet wil gaan kweken.
Ook nooit een plant van hem gezien.

Bekijk Post GrowWithTheFlow, op 15 april 2017 - 21:12 , zei:

Ik zou op zolder geen hok bouwen,maar gewoon een tent zetten..

Dan is het kringetje rond...

Er staat toch ook nergens dat je je planten verplicht moet posten op dit forum??

#44 Wierie Wierie

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 36 Posts:

Gepost 01 mei 2017 - 19:30

Bekijk Post El capitano, op 13 april 2017 - 22:51 , zei:

ook zou ik voor een kleine airco gaan
als je niet gaat uitblazen zoiets ----->

https://www.luchtbeh...1j40aAlZu8P8HAQ

en dan meer watts per m2 hangen.

En wat verbruikt zoiets aan water? Want die opticlimate`s zijn ook heel erg groot die kan ik zoiezo niet makkelijk kwijt maar die verbruiken ook veel water.

Enig idee van?

#45 El capitano

Ere lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1833 Posts:

Gepost 02 mei 2017 - 15:20

5 tot 9 liter per minuut voor de 15000kw.

google voor opticlimate.

of kijk voor een lynx airco precies t zelfde als opticlimate(160kg) alleen veel lichter(90kg) uit mn hoofd verwamt niet in de nachtmodus.

en minder storingsgevoelig.

volgends mij had rodja dr zo 1.

zelf heb ik een opticlimate 15000kw.
max 24x600

weet niet wat he zou gaan draaien anders kan t natuurlijk ook veel kleiner.
Alle foto's en informatie zijn gebaseerd op een overschot aan fantasie en heel veel photoshop overigens ben ik aan t einde van de dag gewoon maar een simpele B.O.T

#46 Wierie Wierie

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 36 Posts:

Gepost 29 juni 2017 - 20:18

Bekijk Post TheRealDopey, op 16 april 2017 - 10:50 , zei:

Met een paar lampjes zou ik me echt niet druk maken op het smelten van sneeuw. Uitblaas het liefst direct naar buiten ook. Met infrarood zien ze echt niet alleen je uitblaas maar je hele hokkie.

Ik heb veel op zolders gekweekt en meestal verving ik een dakpan door een met een uitblaas/schoorsteentje. Lijkt gewoon op uitblaas van je ketel.

Goede stille afzuiger en een goed filter is veel belangrijker. Aanzuigen met die paar lampen lekker doen uit het (verwarmde) huis.

Overweeg geen hps te nemen maar voor een goede cob ledlamp. Beter voor je klimaat/warmte en geen problemen in de zomer. Daarnaast behaal je met de helft aan stroomverbruik t.o.v. hps een hogere opbrengst. 1.2 tot 1.4 gram de watt gemiddeld zonder te overdrijven.

Succes met je hokkie en zeker niet in de blokhut in de tuin doen. Dat is mijn ongevraagd advies.

Ik ben nog steeds in de voorbereidende fase, Mijn dakkapel moest eerst even onder handen genomen worden voordat ik met mijn hok kan gaan beginnen.

Ik denk zeker aan LED lampen , maar nu heb ik hier wel een vraag over.

1. Is dit een goeie lamp ? https://www.ledstrip...wlight-cob.html

2. Als ik 4 van deze lampen ophang is dat genoeg voor een hok van 2.50 x 3.00 ?

3. Ik heb nog een 750 m3 en een 550m3 softbox. Als ik de 750 voor afzuig gebruik en de 550 voor inblaas is dit genoeg om het klimaat onder controle te houden? (Hoeveel warmte komt er van 4 van die apparaten af ongeveer)

#47 Conanti dabitur

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 99 Posts:

Gepost 10 augustus 2017 - 15:12

Realiseer je je dat kweken op Led een hele andere tak van sport is? Je moet je hok constant bijverwarmen tot 29 graden omdat er niet genoeg straligswarmte van je lamp af komt. Natuurlijk is "bij" verwarmen altijd interessanter als moeten "koelen" maar vergis je hier alsjeblieft niet in. Als je een grammetje per watt wilt halen en een beetje opbrengst daarbij dan kom je uit op de Solar Storm 880 die 1800 euro kost. De kwaliteit van de Led Lampen is nu anno 2017 zeker uitmuntend, ookal hebben ze in het verleden een valse start gehad door alle rommel die er op de markt kwam. Hou ook je voedingspatroon goed in de gate met het kweken met Led. Je waterafgifte gaat omlaag en ook de EC is anders als kweken op aarde.
---- Dulce Bellum Inexpertis ---

'Erasmus 1467 - 1536

#48 HUFFnPUFF

pepervreter

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2426 Posts:

Gepost 10 augustus 2017 - 20:19

dan autocad je wat, freesje hier, slangetje daar, en dan gewoon je externe koelblok voor je inlaat hangen, hoppa gratis koeling gratis warmte :wave:
I'll huff and I'll puff and I'll blow your weed gone!

Eeuwige roem voor sensi life