Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Janturtle

Hersentumor En Longkanker, Welke Olie Of Tinctuur?

Recommended Posts

Een vriendin van mij heeft longkanker en het is uitgezaaid, en ze heeft nu ook een paar tumoren in haar hoofd. Het ziet er allemaal niet zo goed uit. Maar via de media en via verschillende forums, lees ik toch enkele veelbelovende artikels over cannabis olie. Wat niet geheel duidelijk is , wat het beste is. CBD olie, CBN...., combinatie van THC en CBD, of olie getrokken uit een gehle plant, zodat alle stoffen erin zitten? Kan iemand me zeggen of ik dit ergens kan bestellen? Of zelf maken, en zo ja welke soort is dan 't beste? Maar de tijd dringt en wil haar zo snel mogelijk helpen. Kan iemand me helpen aub, met tips? Ik hoop op genezing, op een mirakel, want Beatrice is een topmadam en ze verdient het om te leven !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zover IK weet, gaat het puur om CBD & THC (deze werken op twee verschillende receptoren en ik vermoed dat daar het verschil in (medische) werking van komt, cbd olie zou in theorie beschikbaar zijn, maar in de realiteit schijnt het allemaal oplichting te zijn, thc is verboden (cbd olie officieel ook) en dus niet openlijk beschikbaar

het snelste manier om het voor handen te krijgen is wiet/hasj te kopen en daar zelf olie van maken, een ding wel; verwacht geen genezing maar probeer de klachten te verminderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

alhoewel dit als een erg ver stadium klinkt,

kun je ter verlichting altijd proberen wat het zal brengen.

Ja, dan zou ik hasj kopen, maroc, niet te duur. oplossen in alcohol, filtreren en indampen.

dan heb je olie met veel thc en cbd en cbn.

deze olie vermeng je met cocosboter of sesamolie.

je kunt deze smeren op de plekken des onheils, oraal en rectaal innemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem misschien even contact op met RhinoCBD of Poldergrower?

Die weten wel het een en ander over dit onderwerp,en kunnen je misschien wel wat advies geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij dat je weg moet blijven bij niet gestandariseerd en gecontroleerd produkt in 1e instantie en via de reguliere arts meteen kunt gaan vragen om de medicinale cannabis olie uit de (Transvaal) apotheek.

 

Just to be sure, zie ook de site van PGMCG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel allemaal al, voor alle tips. Morgen gaan we om THC olie. Beatrice haar dochter trouwt in augustus en ik hoop dat ze er bij kan zijn, ik hoop natuurlijk op meer en zij ook. Dus dank jullie wel allemaal!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij dat je weg moet blijven bij niet gestandariseerd en gecontroleerd produkt in 1e instantie en via de reguliere arts meteen kunt gaan vragen om de medicinale cannabis olie uit de (Transvaal) apotheek.

 

Just to be sure, zie ook de site van PGMCG

 

"Medicinale cannabisolie van de apotheek bevat bijna geen THC (Bedrolite) of weinig THC (Bediol 1,3%, Bedica 2%, Bedrocan 2%). Wietolie kan hoge concentraties aan THC bevatten. THC is de stof waarvan je high kunt worden bij hogere dosering"

 

 

Wil je niet juist een wat hogere concentratie THC in dit soort gevallen? Wel bizar dat het blijkbaar al voor tig medische problemen op recept verkrijgbaar is maar de studies aangaand kanker laten nog steeds op zich wachten? Oh wacht, iets met miljardenindustrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

transvaal= dat wordt dan 150 a 180 euro voor een flesje wietolie die gemaakt is van bestraalde wiet

ik weet niet of dat een passend antwoord is op een forum dat gericht is op zelfvoorziening en thuisteelt.

 

het gevaar om te verdwalen in het bos van charlatans en oplichters,

dat heb je bij de transvaal dan weer niet.

 

veel sterkte in de juiste beslissing,

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Medicinale cannabisolie van de apotheek bevat geen bestrijdingsmiddelen, zware metalen, schimmels of bacteriën.
    Wietolie wordt niet getest op de aanwezigheid van deze ziekteverwekkende stoffen.

Ik redeneer vanuit veel grotere kans op vervuilt product als je zelf de boer op gaat voor 'wiet' olie, hoe goed bedoeld door de verstrekker ook en het is inderdaad een shit keuze die je niet zou moeten maken.

 

@noob

ik heb me niet bezig gehouden met percentages werkzame stoffen vd Transvaal olie.

Met Transvaal verantwoord medicinaal olie nemen en geen gezeik met artsen of gezondheid da's dan ook het enige eigenlijk waarom ik daarmee kom.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...