Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

een 30+ er die nog wil leren kweken 👍 zit al jaren in de wiet maar nooit een eigen kweek gehad en dat word echt tijd aangezien de kwaliteit hiero gewoon onaangenaam word 🤔

Het is zooi meuk en chemie troep wat er in de shops ligt hiero, of op de streets verkocht word 😪

Namen en soorten worden misbruikt en verkocht als iets bijzonders maar het is gewoon troep. (PP als kush of ww of elke andere soort)

Ik als patient kan gelukkig uguhm na de apotheek yum yum elke dag een bestraald wietje roken die smaakt als desinfectie ruikt in het ziekenhuis blegh!!

Nee daar bedank ik voor en regel me eigen medicijn wel.

 

Dit regel ik door stad en land af te reizen en overal en nergens cannabis te bekijken en opkopen.

Vaak loop ik tegen slechte kwaliteit of bewerkte rommel aan, spijtig dat zelfs de wiet word bewerkt en versneden zeg maar 😂 losers !!!

 

Ik wil weer die heerlijke NL-se jaren 90 cannabis die lekkere smaak heerlijk effect lekkere geurende cannabis die droog is gespoelt is biologisch gekweekt is.

En medicinale waardes heeft gewoon waar ik als patient wat aan heb ipv zoals nu me klachten verergeren.

 

Dus ik ga zorgen dat die shit weer bereikbaar is voor mijzelf en kan er hier en daar zekers hulp bij gebruiken, heb me goed ingelezen maar toch wil ik zekerheid en af en toe een mening van buiten af, iemands ervaring aanhoren etc.

 

Bij deze stel ik me dus voor als medicalgrower aangenaam!

Mij zul je veel medicinale soorten zien growen en testen doen op waardes/terpenen.

 

See ya .. Peace !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom.

Waarvoor gebruik je cannabis medicinaal?

 

De beste cannabis is degene die je zelf kweekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee wie jij bent.. maar je komt iig met een goed verhaal.

Heb je al een begin gemaakt of moet je vanaf niets gaan beginnen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De old-school soorten hebben ook mijn voorkeur, momenteel rook ik Super Skunk wat nergens te koop is. Het effect is intens en toch blijft mijn hoofd helder. Een perfect medicijn.

 

Zelf aan de slag gaan is een slimme zet als je wiet wilt roken die aan jouw strenge eisen voldoet, want je bent er zelf bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Medicalgrower, biologisch kweken heeft ook mijn voorkeur, er is hier op het forum ruime kennis en ervaring aanwezig om je te helpen met het kweken van je eigen medicijn. Succes!

 

Groet Plantformer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lostchild ik heb c-ptss

ik gebruik cannabis om me nachtmerries te remmen/verminderen en als anti-stress/depressivia middel ipv de erkende farma middelen.

 

@ agent orange : het voorgroeihok is klaar (100x70x60 18mm MDF 2x75w-tneon, buisven + canfiltertje passieve inlaat.)zaden zijn onderweg naar mij, en heb gister de raamkast klaar gemaakt vandaag word het andere raam afgesloten, deze week start de bouw van "het hok" ook, begin is er zekers 👍

 

@Dilago: ik zelf ben echte afghaan liefhebber, en natuurlijk k2 northern light snow white blueberry masterkush hindu kush crystalwhite..😂 allemaal soorten die hier vroeger in de shops verkrijgbaar waren net als de shops zijn ze hier helaas al jaren niet meer ... de super skunk ook een fantastisch soortje om overdag te nemen .. http://www.spliffseeds.nl/super-skunk-regular-cannabis-seeds.html weer niet of dit de echte is die je zoekt maar proberen waard i guess?

 

Plantformer : thanks dat is ook de hoofdreden dat ik hier ben ervaring opdoen van ervaren mensen..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Medicalgrower, ik zoek niet naar wat ik reeds gevonden heb natuurlijk! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk al enig idee hoe je je "grote" hok gaat opzetten qua wattage s e.d ?

 

Hou je wel rekening dat mdf zeker onbehandeld nogal eens wat wil gaan dampen waar de plantje s niet blij van worden ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zelf ben echte afghaan liefhebber, en natuurlijk k2 northern light snow white blueberry masterkush hindu kush crystalwhite..

 

Wit soortjes dus, zijn ook mijn favo's :smoke

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ agent orange : ik heb het behandeld met mdf reiniger en daarna 4 tot 5 keer in de grondverf gezet (waterbasis ipv terpetine).

Alles afgekit en gelijmd met zuurvrije kit/lijm.

 

Ik hoop dat dit voldoende is.?

 

qua wattages ga ik zowieso voor 600 watt van dimlux...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...