Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
machskn

Autoflower Welke Voeding ?

Recommended Posts

Hallo

 

Dit jaar voor t eerst kweken (buiten)

 

Nou las ik dat een autoflower 3 weken groeit en dan begint met bloeifase .

 

Wat voor voeding raden jullie mij aan ?

 

Groei en bloei ? of alleen bloei ?

 

Mvg machskn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna Terra groei en bloei en de planten bij voorkeur in de volle grond planten. Biotabs zou ik buiten niet voor kiezen omdat de tabletten voeding afgeven wanneer ze bewaterd worden en je daar buiten geen vat op hebt. Een flinke regenbui zou de planten kunnen vergiftigen wanneer alle voeding in eens vrijkomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sowieso niet alleen bloei.

 

de plant stopt niet met groeien na 3 weken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago

 

Buffertabs zijn juist ideaal voor buiten. Dat alle voeding ineens vrij komt door een regenbui is onzin.

 

Vloeibaar voeden is juist kut bij buitenwiet. Stel ze hebben voeding nodig maar het gaat die week een paar keer regenen, dan kun je dus geen voeding geven. Laat staan als het een hele maand regenachtig is.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago

 

Buffertabs zijn juist ideaal voor buiten. Dat alle voeding ineens vrij komt door een regenbui is onzin.

 

Vloeibaar voeden is juist kut bij buitenwiet. Stel ze hebben voeding nodig maar het gaat die week een paar keer regenen, dan kun je dus geen voeding geven. Laat staan als het een hele maand regenachtig is.

 

Onderbouw je stelling is dan?

 

@TS

De Hydro A&B van Hy-Pro, kost geen drol werkt perfect , Groei en Bloei in 1 , corrigeert PH.

Ja deze voeding kan je ook op aarde gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook gewoon je kuil met grond opwaarderen met bio supermix van plagron,niet te duur en werkt ongeveer hetzelfde als buffertabs.

Normaal gesproken voor normale volwassen planten is de verhouding 1 liter mix op 40 liter aarde,dan hoef je alleen nog water te geven(of een regendansje te doen)

Voor autoflowers van 3 weken oud,zou ik 3/4e van die doses toevoegen,dus 750ML mix op 40L aarde.

 

Maar autoflowers in de volle grond hebben bij mij nog nooit echt beter gepresteerd dan in potten,in potten doen ze het dus echt beter. ;)

Dan heb je meer controle over je grond.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Onderbouw je stelling is dan?

 

 

Ik gebruik buiten altijd buffertabs.

Als het waar is wat Dilago zegt zouden mijn plantjes ieder jaar dus moeten overlijden door overvoeding. Wat nog nooit het geval is geweest. En het regent toch echt genoeg hier in Nederland...

 

En waar is de onderbouwing van Dilago? Ik zie alleen een aanname...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een reacties :punk:

 

Zou dit wat zijn van sannie ?

 

http://www.sanniesshop.com/complete-organics.html

 

Eenvoudig te gebruiken

 

Prima buiten te gebruiken en bevat ook bloeivoeding (guano/P, palm tree ash/K), de tabs zijn alleen voor de groei.

 

Poldergrower

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een reacties :punk:

 

Zou dit wat zijn van sannie ?

 

http://www.sanniessh...e-organics.html

 

Eenvoudig te gebruiken

 

Prima buiten te gebruiken en bevat ook bloeivoeding (guano/P, palm tree ash/K), de tabs zijn alleen voor de groei.

 

Poldergrower

 

'Wij van WC-eend adviseren WC-eend' ... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...