Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BOMBASTICK

Snelle Stekken

Recommended Posts

Beste forumleden,

 

Is het mogelijk om in 6 weken, vanuit niks, 80 stekken te verkrijgen?

 

Ik wil namelijk 10 zaadjes bestellen (passion #1), en ik hoop na 6 weken al 8 stekken per plant te halen.

 

ik wil de moeders laten groeien onder mijn dakraam van 1,70x1,70 meter, ongeveer 1 meter van de raam af.

 

Advies is zeer welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jow kan zeker als je 80 stekken bij een stekkenboer besteld.

 

Heb je al eens een plantje voor et raam gezet?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jow kan zeker als je 80 stekken bij een stekkenboer besteld.

 

Heb je al eens een plantje voor et raam gezet?

 

ik heb het budget er niet voor om ze bij een stekkenboer te halen

 

ik vraag dit specifiek voor die reden

 

ik heb nog nooit planten voor een raam gezet nee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze nu voor het raam zet gaan ze ook bloeien ivm licht uren nu. En zoveel stekken voor een raamkweekje is echt onrealistisch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het je al lukt weet je niet hoe de stekken zullen presteren, je zou dan beter van die centen een paar stekken kunnen kopen van een stekkenboer en daar moeders van maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop gewoon stekken als je niet weet wat je doet, of koop 80 zaadjes

Edited by Fatamorgana
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop gewoon stekken als je niet weet wat je doet, of koop 80 zaadjes

 

Inderdaad beter doe je zoals Fatamorgana zegt en wacht je tot je financieel wel rond krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je maar 10 stekken kan betalen koop je er toch maar 10.. over 8-10 weken heb je meer centjes :) beste investering wat je ooit hebt gedaan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit "plan" van 80 stekjes gisteren even gauw op de bank verzonnen ? Daarna gaan dromen over een dikke bmw ?..

80 planten a +/- een kilo ff vet 80 kilo scoren ?

 

Je hebt t zaad nog niet eens in huis dus wordt op zn vroegst pas volgende week ontkiemen.. reken maar uit dan nog je stekken erbij om te wortelen gaat m niet worden in t tijdsbestek wat jij wilt net zo min alsdat die 80 planten je ff gauw rijk zullen maken..

 

Suc6 met je plannen

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van hennep kweken word je zomaar niet rijk, anders hadden de meesten hier niet op een hobbyforum gezeten.

 

Wat rookwaar betreft ben ik stinkend rijk, want ik heb elke dag topkwaliteit te roken en hoef niet naar de shop.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad dilago dat s de eerste winst en zelfs dat s voor sommigen al een aardige uitdaging om er een lekker fatsoenlijk wietje aan over te houden..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, daar gaan heel wat fluffy en verschimmelde toppen aan vooraf alvorens je dikke vette compacte buds van topkwaliteit oogst en sommigen lukt dat nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt t over 80 stekken, voor over 6 weken... daar vallen nog precies 2 salarisuitbetalingen in, ik weet niet hoor :)

Anders paar extra straten op je krantenwijk volgende maand. Kun je jezelf over 6 weken 80 stekken veroorloven ;)

Edited by defQon Soldier
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou eerder een paar stekken kopen en van deze moeders maken die je na 6-8 weken mooie nieuwe stekken kunnen geven.

 

Dan heb je bijna altijd snelle genetica die bewezen is i.p.v. verschillende zaadjes met verschillende genetica waarvan je niet weet hoeveel weken ze nodig hebben om af te bloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dan al stekken wilt snijden ,neem dan wel een leuk soortje wat ook opbrengt..

5 euro per stek is normale prijs,en als het een goede stekkenboer is betaal je voor 80 stuks mss 250a 300 :)

En heb je allemaal dezelfde eigenschappen..

Uit zaad zit je ook nog met verschillende pheno's en mss brengt de helft geen ruk op,zit je dan met je 80 stekken die je 500gr samen opleveren..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou toch klote zijn als je 80 stekken hebt gesneden van een ongeteste zaad plant en et worden allemaal herma's :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze nu voor het raam zet gaan ze ook bloeien ivm licht uren nu. En zoveel stekken voor een raamkweekje is echt onrealistisch.

 

Klopt, ik heb me wat meer verdiept en het een en ander uitgezocht. Ik ga voor de stekkenboer. Dankjewel

 

Als het je al lukt weet je niet hoe de stekken zullen presteren, je zou dan beter van die centen een paar stekken kunnen kopen van een stekkenboer en daar moeders van maken.

 

Helemaal gelijk, en dat is precies wat ik ga doen. Dankjewel

 

koop gewoon stekken als je niet weet wat je doet, of koop 80 zaadjes

 

Dankjewel, ik ga inderdaad stekken kopen bij de boer

 

koop gewoon stekken als je niet weet wat je doet, of koop 80 zaadjes

 

Inderdaad beter doe je zoals Fatamorgana zegt en wacht je tot je financieel wel rond krijgt.

 

Inderdaad, dank jullie beiden. Ik ga werken met stekken

 

Als je maar 10 stekken kan betalen koop je er toch maar 10.. over 8-10 weken heb je meer centjes :) beste investering wat je ooit hebt gedaan

 

Correct. Het loont zich met de tijd, ik ben geduldig

 

Dit "plan" van 80 stekjes gisteren even gauw op de bank verzonnen ? Daarna gaan dromen over een dikke bmw ?..

80 planten a +/- een kilo ff vet 80 kilo scoren ?

 

Je hebt t zaad nog niet eens in huis dus wordt op zn vroegst pas volgende week ontkiemen.. reken maar uit dan nog je stekken erbij om te wortelen gaat m niet worden in t tijdsbestek wat jij wilt net zo min alsdat die 80 planten je ff gauw rijk zullen maken..

 

Suc6 met je plannen

 

Het worden stekken, en een mercedes, geen bmw. Dankjewel voor je advies. Ik verwacht geen kilo uit een plant, mijn target ligt bij hooguit 200gr.

 

Van hennep kweken word je zomaar niet rijk, anders hadden de meesten hier niet op een hobbyforum gezeten.

 

Wat rookwaar betreft ben ik stinkend rijk, want ik heb elke dag topkwaliteit te roken en hoef niet naar de shop.

 

Precies, ik en mijn maten gaan het hele jaar wel goed zitten wat betreft rookwaar.

 

Je hebt t over 80 stekken, voor over 6 weken... daar vallen nog precies 2 salarisuitbetalingen in, ik weet niet hoor :)

Anders paar extra straten op je krantenwijk volgende maand. Kun je jezelf over 6 weken 80 stekken veroorloven ;)

 

Krantenwijk, goed alternatief. Dankjewel voor het delen van jou visie

 

Ik zou eerder een paar stekken kopen en van deze moeders maken die je na 6-8 weken mooie nieuwe stekken kunnen geven.

 

Dan heb je bijna altijd snelle genetica die bewezen is i.p.v. verschillende zaadjes met verschillende genetica waarvan je niet weet hoeveel weken ze nodig hebben om af te bloeien.

 

Precies, stekken, zelfde genetica, dankjewel voor je advies

 

Als je dan al stekken wilt snijden ,neem dan wel een leuk soortje wat ook opbrengt..

5 euro per stek is normale prijs,en als het een goede stekkenboer is betaal je voor 80 stuks mss 250a 300 :)

En heb je allemaal dezelfde eigenschappen..

Uit zaad zit je ook nog met verschillende pheno's en mss brengt de helft geen ruk op,zit je dan met je 80 stekken die je 500gr samen opleveren..

 

Ik ga amnesia stekken gebruiken, ik betaal idd precies 5 euro per stek. Dankjewel voor het delen van je voorkeur.

 

Vergeet er geen liefde in te steken..

 

en dan natuurlijk het aller belangrijkste, liefde. Thank you, Dromex, for reminding me!

 

Ik ga gebruik maken van amnesia stekken, het worden er een stuk minder, 50. Ik kweek op volle grond

 

Dank jullie allen voor het advies.

 

Hoop er een goede oogst mee te behalen en ik zal jullie op de hoogte houden in een andere post.

 

CLOSED

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit "plan" van 80 stekjes gisteren even gauw op de bank verzonnen ? Daarna gaan dromen over een dikke bmw ?..

80 planten a +/- een kilo ff vet 80 kilo scoren ?

 

Je hebt t zaad nog niet eens in huis dus wordt op zn vroegst pas volgende week ontkiemen.. reken maar uit dan nog je stekken erbij om te wortelen gaat m niet worden in t tijdsbestek wat jij wilt net zo min alsdat die 80 planten je ff gauw rijk zullen maken..

 

Suc6 met je plannen

 

Het worden stekken, en een mercedes, geen bmw. Dankjewel voor je advies. Ik verwacht geen kilo uit een plant, mijn target ligt bij hooguit 200gr.

 

Dus jij ziet jezelf 16 kilo van 80 stekkies plukken? nice target.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit "plan" van 80 stekjes gisteren even gauw op de bank verzonnen ? Daarna gaan dromen over een dikke bmw ?..

80 planten a +/- een kilo ff vet 80 kilo scoren ?

 

Je hebt t zaad nog niet eens in huis dus wordt op zn vroegst pas volgende week ontkiemen.. reken maar uit dan nog je stekken erbij om te wortelen gaat m niet worden in t tijdsbestek wat jij wilt net zo min alsdat die 80 planten je ff gauw rijk zullen maken..

 

Suc6 met je plannen

 

Het worden stekken, en een mercedes, geen bmw. Dankjewel voor je advies. Ik verwacht geen kilo uit een plant, mijn target ligt bij hooguit 200gr.

 

Dus jij ziet jezelf 16 kilo van 80 stekkies plukken? nice target.

 

waarom niet eigenlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

k vind 200 gr eigenlijk best weinig per plant zou op zn minst uitgaan van 500 gr per plant dus 50 planten maakt 25 kilo stel er vallen 10 planten af heb je toch nog ff gauw 20 kilo met gemak..... wordt op zn minst een amg bestellen ... moet je wel bij zo n autoverhuur bedrijfje doen want contant afrekenen zit r niet meer bij

 

succes man gaat een top jaar worden. weet niet hoeveel maatjes jij hebt waarmee je doet roken maar zou maar ven opzoek gaan naar wat nieuwe maatjes anders gaat t echt niet opkomen die berg..wel al eens een kilo in bezit gehad?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...