Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Brambeaux

5 X Ak Automatic Spliff Seeds

Recommended Posts

Na vorige jaar een grote gemeentelijke renovatie aan de woning te hebben gehad vond ik t wel weer een tijd voor een paar dames op t balkon.

Het jaar daarvoor had ik voor t eerst 2 auto's staan en dat beviel me goed na jaren gewone soorten gehad te hebben.

Dit waren 2 auto northenlights van rqs, lekker rokertje van gehad.

Dit jaar wilde ik een andere soort en mij werdt de ak automatic van spliff seeds aanbevolen.

Lang verhaal kort die liggen nu te ontkiemen hahaha😎

Ik zal degene die benieuwd zijn op de hoogte houden want ik wil er wel een mooi verslagje van proberen te maken.

Mvg uit de 024!

Blesssssss

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat het zonnetje maar mooi mag schijnen op jouw balkonnetje in de Keizerstad! Lekker de plantjes blijven draaien zo nu en dan, een mooi afdakje erboven als het flink stormt en dan moet het helemaal goed komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 vd 5 zaden zijn al opengebarst😃 dus morgen maar eens de boel inorde maken voor de dames!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet wat vroeg?

Er is nog kans op nachtvorst.

Half mei toch pas naar buiten?

Ik ken het natuurlijk ook fout hebben :yummy:

 

In ieder geval succes, Ik zie het verslagje wel komen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pietje, worden als ze eenmaal boven de grond staan s'avonds naar binnen gehaald voorlopig.

Ook komt er een kasje voor in t begin en eventuele klote weer tijdens de bloei. Als t goed is gaan ze ergens begin mei bloeien dus gaat vast wel goedkomen.

Ik zal snel wat foto's plaatsen.

Blessssss✌🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update.

Alles is mooi boven gekomen en als het zonnetje zich laat zien staan ze lekker te broeien in de kas.

Nadat de zon hier achter de bomen kruipt mogen ze weer lekker naar binnen voor de nacht.

Morgen laat ik ze waarschijnlijk binnen staan want denk dat t morgen iets te koud gaat zijn.

Foto's volgens snel!

Blesssssss✌🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat nu bijna een week boven de grond, een paar zijn al bezig met der 2e set bladeren.

Overdag lekker in de kas en in de avond haal ik ze naar binnen.

De zon deed t vandaag goed op mn balkonnetje, was goed aan t knallen!

Blessings!✌🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pietje

Het zonnetje knalt behoorlijk, sowieso is t hier op t balkon altijd een stuk warmer dan beneden, heb namenlijk niemand boven me zitten dus je voelt de zon altijd kei goed hiero haha.

Ik zal vanavond even wat foto's uploaden, krijg de link niet gekopieerd met mn telefoon.

Blesssings!🌞🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy 0420 growers smokers en levensgenieters!

 

kleine update,

het groeit allemaal lekker voor deze tijd van het jaar al zeg ik het zelf.

1 is een beetje achtergebleven kwa groei in de bladeren ofzo,

deze is ook al bezig met het 3e setje bladeren maar allemaal een slag kleiner.

elke avond haal ik ze natuurlijk binnen rond een uurtje of 9 en s'ochtends gaan ze lekker t tomatenkasje in tot de zon weer wegkruipt B)

zodra de zon schijnt voel je die echt branden dus dan staat de deur van t kasje ook open,wordt anders veelste warm en staan ze lekker te swingen in de wind :likken:

ik heb vandaag een digi thermometer aangeschaft voor in de kas om de temp te kunnen monitoren.

verder heb ik nog gekeken naar voeding die ik nog heb staan van 2 jaar geleden...

de vega ziet er nog wel goed uit maar bij de flores ligt allemaal shizzle op de bodem :wacko:.

binnekort dus toch maar nieuwe voeding halen :lol:

iemand tips btw over auto's en voeding? die zijn altijd welkom!

 

wat foto's van gisteren.

 

gallery_44917_19337_1547595.jpg

 

gallery_44917_19337_1086909.jpg

 

gallery_44917_19337_733710.jpg

 

gallery_44917_19337_635337.jpg

 

gallery_44917_19337_869258.jpg

deze loopt wat achter, maar dat geeft niet ^_^

 

blessings!!! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks t grauwe weer vandaag was t in de kas 21gr vanmiddag.

Toch moet ik zeggen dat t me meevalt kwa groei op de achterloper na dan, elke dag zie ik wel verschil.

Sowieso komen er nieuwe auto's bij rond ijsheiligen voor t geval deze tegen gaan vallen.

Nu staan ze weer lekker warm binnen klaar voor de nach.

Blessssss✌🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je plantjens Brambeaux ;)

 

ziet er een mooi begin uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je plantjens Brambeaux ;)

 

ziet er een mooi begin uit ;)

 

Thnks sigaar!✌🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pietje, worden als ze eenmaal boven de grond staan s'avonds naar binnen gehaald voorlopig.

Ook komt er een kasje voor in t begin en eventuele klote weer tijdens de bloei. Als t goed is gaan ze ergens begin mei bloeien dus gaat vast wel goedkomen.

Ik zal snel wat foto's plaatsen.

Blessssss✌

 

Mei en bloeien zie ik niet gebeuren.

En bloeien ze wel dan gaat de opbrengst wel tegenvallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pietje, worden als ze eenmaal boven de grond staan s'avonds naar binnen gehaald voorlopig.

Ook komt er een kasje voor in t begin en eventuele klote weer tijdens de bloei. Als t goed is gaan ze ergens begin mei bloeien dus gaat vast wel goedkomen.

Ik zal snel wat foto's plaatsen.

Blessssss✌��

 

Mei en bloeien zie ik niet gebeuren.

En bloeien ze wel dan gaat de opbrengst wel tegenvallen

 

Ik zie t indd ook niet gebeuren in mei, we gaan t zien.

T is ook meer om te kijken of t uberhaupt wel mogenlijk is om 2 draaien buiten te kunnen draaien.

Daarom komen er sowieso zaden bij die ik half mei/eind mei ga ontkiemen.

Mocht dit dan echt tegen gaan vallen heb ik een back up

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pietje, worden als ze eenmaal boven de grond staan s'avonds naar binnen gehaald voorlopig.

Ook komt er een kasje voor in t begin en eventuele klote weer tijdens de bloei. Als t goed is gaan ze ergens begin mei bloeien dus gaat vast wel goedkomen.

Ik zal snel wat foto's plaatsen.

Blessssss✌��

 

Mei en bloeien zie ik niet gebeuren.

En bloeien ze wel dan gaat de opbrengst wel tegenvallen

 

Ik zie t indd ook niet gebeuren in mei, we gaan t zien.

T is ook meer om te kijken of t uberhaupt wel mogenlijk is om 2 draaien buiten te kunnen draaien.

Daarom komen er sowieso zaden bij die ik half mei/eind mei ga ontkiemen.

Mocht dit dan echt tegen gaan vallen heb ik een back up

 

2 rondes draaien op papier lijkt leuk.

In de praktijk is 1 top ronde veel leuker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pietje, worden als ze eenmaal boven de grond staan s'avonds naar binnen gehaald voorlopig.

Ook komt er een kasje voor in t begin en eventuele klote weer tijdens de bloei. Als t goed is gaan ze ergens begin mei bloeien dus gaat vast wel goedkomen.

Ik zal snel wat foto's plaatsen.

Blessssss✌��

 

Mei en bloeien zie ik niet gebeuren.

En bloeien ze wel dan gaat de opbrengst wel tegenvallen

 

Ik zie t indd ook niet gebeuren in mei, we gaan t zien.

T is ook meer om te kijken of t uberhaupt wel mogenlijk is om 2 draaien buiten te kunnen draaien.

Daarom komen er sowieso zaden bij die ik half mei/eind mei ga ontkiemen.

Mocht dit dan echt tegen gaan vallen heb ik een back up

 

2 rondes draaien op papier lijkt leuk.

In de praktijk is 1 top ronde veel leuker.

 

Volgend jaar wordt t ook gewoon 1 ronde, maar al doende leert men😉

Ik denk dat deze aktjes ergens in juni zullen gaan bloeien. Ben benieuwd wat ze gaan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update,

Ik moet zeggen dat ik elke dag wel groei zie en nu ze wat groter zijn gaat t allemaal iets harder.

4 beginnen vertakkingen aan te maken en zien er goed uit vind ik.

De achterloper laat ook groei zien dus die laat ik gewoon doorgaan, om te kijken wat ze gaat doen.

Ik heb ze vergeleken met de auto's van 2 jaar geleden en die van dit jaar lijken nu al wat verder te zijn dan die van toen. Behalve de achterloper dan. Terwijl die van toen toch pas in juni ontkiemt waren.

Ik heb ze vorige week voor t eerst wat terra flores gegeven en daar hebben ze goed op gereageerd. Heb ong een kwart van de aanbevolen hoeveelheid gemengd met regenwater op kamertemp.

Al met al ben ik tevreden tot nu toe.

Peace!✌🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een vlugge update,

wegens prive omstandigheden heb ik totaal geen tijd en zin meer gehad om iets te plaatsen maar we moeten verder dusja.

De ak'tjes gaan goed vind ik.

Los van de achterloper zijn ze flink gegroeit.

Eentje laat al duidelijke voorbloei zien en een andere begint er langzaam mee.

Ik denk dat ze ong nog een week of 2 a 3 zullen groeien en dan mooi zullen gaan afbloeien.

Ze krijgen de hele tijd al terra vega mee tijdens t drinken en ze gaan er wel lekker op volgens mij🙃.

Voor de bloei moet ik nog nieuwe voeding gaan halen.

Wel ben ik van plan om als deze in de bloei staan een nieuwe lichting klaar te zetten en lekker te laten voorgroeien.

Zo wil ik toch proberen om 2 rondes te doen.

Mijn ogen waren gevallen op original amnesia auto van dinafem.

Ik zal vanavond wel wat foto's proberen te uploaden.

Blessings!

Share this post


Link to post
Share on other sites

T weer doet zn werk wel goed de afgelopen dagen!

Heb ze afgelopen nacht in de tomatenkas laten staan en volgens mij vonden ze dat niet erg.

Zit er aan te denken om ze de komende dagen buiten te laten overnachten.

Mocht de temp weer zakken naar 10 of minder dan haal ik ze die nachten nog wel gewoon naar binnen.

Waneer zal ik t beste kunnen beginnen met t ontkiemen van de volgende lichting?

Zelf zat ik te denken op t moment dat deze zijn gestopt met groeien en lekker in de bloei staan.

Voor de volgende lichting wordt t denk ik de original amnesia auto van dinafem.

Op de site staat dat die wel 1,50m kunnen worden... "mits de juiste omstandigheden"

Lijkt mij dat dat niet kan hier in ons kikkerlandje, die juiste omstandigheden.

Mocht iemand meelezen met ervaring over die soort, alle info is welkom.

Denk wel dat de og amnesia in smartpots komen te staan, baal er nog steeds van dat ik ze niet al had gehaald voor de ak'tjes😩

Mocht die soort toch wel best lomp worden dan plaats ik er denk ik maar 2 of 3 maar ik betwijfel t dat zo'n plant hier de 1,50 haalt in een pot, althans met maar een korte groeifase lijkt t me sterk.

Vanavond post ik echt wat foto's van de ak, tis wel een heel verschil met de foto's die ik al gepost heb.

Jammer dat ik t met deze tel nie voor elkaar krijg, en dat noemt zich dan een smartphone...

Blessings!!✌🏻

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha jawel toch, die had ik erbij geplaatst voor t geval dat al lijkt t niet echt nodig te zijn.

Zal later op de dag ff wat meer foto's posten.

Blessss✌🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44917_19337_3171352.jpg

 

gallery_44917_19337_3482444.jpg

 

gallery_44917_19337_1957554.jpg

 

gallery_44917_19337_2950552.jpg

 

gallery_44917_19337_2329856.jpg

 

gallery_44917_19337_119558.jpg

 

Hehe eindelijk werkt het mee met t plaatsen van foto's😆

Hier wat plaatjes van vandaag, de afgelopen dagen zijn wel echt goed geweest kwa weer🌞

Los van de achterloper vind ik ze er toch best leuk uitzien voor plantjes die begin april zijn ontkiemt.

Daarom ga ik denk ik eind deze maand de achterloper vervangen met iets wat t wel echt doet, is zonde van de ruimte zo😜.

Heb ze de afgelopen nachten gewoon in t kasje gelaten, wel dicht natuurlijk!

Maar als t klopt met t weer wordt het over een paar dagen weer koud s'nachts dus dan haal ik ze gewoon weer naar binnen.

Op de laatste foto zie je duidelijk de voorbloei, die zit er bij alle 4 wel in maar bij die op de laatste foto al een stuk meer.

Voor de growers, smokers en stille meelezers een fijne dag en blessings!✌🏻

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...