Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jantje053

Wiet Bij De Apotheek

Recommended Posts

Beste Leden,

 

Ik ben er inmiddels achter dat medicinale wiet voor mij prima werkt.

Nu wil ik hier in huis niets kweken, gezien de gezinssituatie.

 

Dus vroeg ik mij af of je bij de apotheek gewoon toppen kunt kopen, of zijn het alleen olies?

Natuurlijk wel op recept, maar daar ben ik nu mee bezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potjes gemalen wiet, is mijn ervaring.

 

Meen dat ze ook potjes met topjes verkopen.

 

Als je toch bezig ben met een recept, zoek ook alvast een 2e baan....... goedkoop is anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan toch gewoon een ''brandnetel'' in de tuin zetten? :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, was dat maar zo Collie, hier staat duidelijk in de huurovereenkomst dat er een zero tolerance beleid geldt.

En ik rook gelukkig maar vrij weinig, dus heb ook niet veel nodig.

 

De sample die ik van je gekregen heb, heb ik wel 3 weken mee gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag dat het BMC met de prijs naar beneden gegaan waren, nu de kwaliteit nog.Het kost nu iets van €34.50 excl BTW per 5 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat betaal ik in de shop ook, en die heeft betere openingstijden dan de apotheek :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je naar de noodapotheek & laten die het nu net niet hebben.Vroegah had je voor 35 gulden (EUR 15.88) top kwaliteit Skunk in een sakkie van 5 gram.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger schoten we de spaanse invasie met kanonskogels van de boot :innocent:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenwoordig met wietzaadjes & de oogst komt dan weer terug.

 

80% import heet dat.:likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel hashisch blonde Maroc of Ketama.of anders goeie Afghaan.

 

Vergeet niet de Libanees.

Edited by konopi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Konopi......... Dat is toch de goeie ouwe tijd.... de hasj die je hier in de omgeving kan krijgen is allemaal Maroc.... en meestal Zero of Polm, Afghaan, Ketama en de Libanon heb ik al tijden niet meer gezien............... Wel jammer, maar mijn vaste hasjman is ermee moeten stoppen jaren geleden omdat ie meer verkocht dan 5 gram per persoon............. Goeie hasj voor weinig............ 30 gram voor 100 gulden........ En ik mocht altijd zijn nieuwe aanwinsten proeven......... zucht.... those were the days...!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat waren de tijden.Vroeger kon je gerust bij de shop een halve kilo Libanon halen.Was geen probleem, als je maar betaalde.:D

Heb veel blonde maroc gerookt of zero in de space cake, maar dat was erg heftig, na heel de dag pure zitten roken.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen k als 14/15 jarige de wiet niet meer kon betalen :) ging k naar 123 beierlandselaan haalde k 5 geeltjes a 3 gr 1 gratis 4+1 roomde de zakjes af en verkocht 4 x 25 gulden had k zelf weer een paar dagen wiet voor nop.. de goede oude tijd :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

met bussie naar marokko en blokken hasj terug mmmh, kom maar met die import :yummy:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor predator.. vroeger waren de vrouwen veel preutser als tegenwoordig.. dus dat s een flinke verbetering met vroeger :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger was er geen internet en warme douche, daar hecht ik meer waarde aan :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag dat het BMC met de prijs naar beneden gegaan waren, nu de kwaliteit nog.Het kost nu iets van €34.50 excl BTW per 5 gram.

dat betaal ik in de shop ook, en die heeft betere openingstijden dan de apotheek :whistle:

Betaal je maar 6,9 euro de gram in de koffieshop? Dat valt me mee. Hier in Leeuwarden zag ik dat de goedkoopste hasj op 7 euro de gram zat en wiet op 10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na de btw en per 5 gram ja, het is eigenlijk idioot, maar zo is het

Share this post


Link to post
Share on other sites

na de btw en per 5 gram ja, het is eigenlijk idioot, maar zo is het

O ja, zulke aanbiedingen van 5 gram hebben ze hier ook wel voor die prijs. Voordat ik zelf kweekte kocht ik dat wel in Utopia, die recentelijk door Ferd Crone gesloten is evenals Downtown omdat er een minderjarige werd aangetroffen. Overigens hoorde ik dat de betreffende persoon een identiteitskaart had geleend van een meerderjarige maat waarop hij leek. Ik vond het nog altijd veel geld voor maar vijf gram wat ik in een dag oprook dus vandaar dat ik zelf begonnen ben met kweken. Helaas is dat de enige optie en dat besluit werd ook hier heus niet met lof en zonder kanttekeningen ontvangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heeft niet zoveel zin om over vroeger te lullen.

 

Vroeger was alles beter.

 

Yep had je nog deze reclame

 

http://youtu.be/gjZj3gaf2BY

 

maar of vroeger echt alles beter was

 

album_large_577038.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

na de btw en per 5 gram ja, het is eigenlijk idioot, maar zo is het

 

Btw bij de coffeeshop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij de apotheek komt dat er nog bij, bij de sjop zit de btw er al ingerekend, dat kleine verschil maakt voor mij de sjop dus een betere optie dan de staatswiet, wat niet de bedoeling zou moeten zijn voor een 'medicijn'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...